eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wschowa › UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ULIC POWIATOWYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA WSCHOWY ORAZ UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC POWIATOWYCH W OBRĘBIE MIASTA WSCHOWY W LATACH 2014-2015

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-11-29

Wschowa: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ULIC POWIATOWYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA WSCHOWY ORAZ UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC POWIATOWYCH W OBRĘBIE MIASTA WSCHOWY W LATACH 2014-2015
Numer ogłoszenia: 257209 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wschowski , ul. Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, woj. lubuskie, tel. 065 5404800, faks 065 5401932.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.wschowa.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: UTRZYMANIE CZYSTOŚCI I PORZĄDKU ULIC POWIATOWYCH POŁOŻONYCH NA TERENIE MIASTA WSCHOWY ORAZ UTRZYMANIE ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC POWIATOWYCH W OBRĘBIE MIASTA WSCHOWY W LATACH 2014-2015.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości i porządku ulic powiatowych położonych na terenie miasta Wschowy oraz utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic powiatowych w obrębie miasta Wschowy w latach 2014-2015. 2. Szczegółowe wytyczne dotyczące realizacji zamówienia: I. Utrzymanie czystości i porządku w pasach drogowych ulic powiatowych dotyczy całej powierzchni jezdni, placów, rynsztoków- i polega na wykonaniu następujących prac: 1. Sprzątanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń (także opadłych liści, odłamanych gałęzi, piasku i innych), 2. Zamiatanie powierzchni jezdni i chodników zgodnie z poniższym wykazem oraz harmonogramem sprzątania. WYKAZ ULIC PRZEZNACZONYCH DO RĘCZNEGO ZAMIATANIA Lp. Nazwa ulicy Powierzchnia jezdni [m2] Częstotliwość wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości * Chodniki od sprzątania i zimowego utrzymania [mb/m2] /oraz odśnieżanie przejść dla pieszych 1. Aleja PCK 2574 2 - 2. Bema 292,8 1 - 3. Boczna- parking 224 1 2 przejścia 4. Boh. Westerplatte 1534,5 1 3 przejścia 5. Czereśniowa 10858 1 1 przejście 6. Daszyńskiego 7593,8 1 750/900 7 przejść 7. Dworcowa 1744 1 350/800 8. Garbarska 2872,8 1 2 przejścia 9. Konradowska 5180 1 1 przejście 10. Klasztorna 725,2 1 - 11. Kościuszki 4155,4 1 300/600 3 przejścia 12. Kościuszki - parking 148,5 1 - 13. Lipowa 2211 1 300/600 3 przejścia 14. Lipowa - parking 80 1 - 15. Lipowa-pobocze utwardzone 142,4 1 - 16. Mickiewicza 1388,8 2 240/400 17. Nowopolna 2130 2 - 18. Ogrodowa 2835 1 800/2400 3 przejścia 19. Ogrodowa - parking 540 1 - 20. Piłsudskiego 1317,6 1 - 21. Plac Grunwaldu wraz z parkingiem 3000 1 100/180 3 przejścia 22. Pocztowa 1419,8 1 1 przejście 23. Podgórna 1122 1 30/50 1 przejście 24. Polna 5310 1 400/600 2 przejścia 25. Rzemieślnicza 540 1 - 26. Rzemieślnicza-parking 163,4 1 - 27. Staroleszczyńska 2930,4 1 150/150 1 przejście 28. Boczna 1 890,0 1 350/700 29. Czereśniowa 3 538,0 2 200/300 30. Nowe Ogrody 1 386,0 2 - 31. Reymonta 5 810,0 1 400/600 1 przejście 32. Spokojna 1 374,0 1 - 33. Kamienna 3 000 2 - Razem 80 031,4 - 4370/8280 + 36 przejść dla pieszych 1. 1 raz w tygodniu. 2. Interwencyjnie. *Uwaga: podana częstotliwość wykonywania prac związanych z utrzymaniem czystości obowiązuje w okresie od 15.04.2014 r. do 1.11.2014 r.; od 15.04.2015 r. do 1.11.2015 r. w pozostałych okresach sprzątanie w trybie interwencyjnym na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego. HARMONOGRAM SPRZATANIA: Poniedziałek: 1. ul. Dworcowa 2. ul. Konradowska 3. ul. Kościuszki 4. ul. Kościuszki parking 5. ul. Reymonta Wtorek: -ul. Daszyńskiego -ul. Podgórna -ul. Polna Środa: -ul. Czereśniowa -ul. Piłsudskiego -Plac Grunwaldu wraz z parkingiem -ul. Spokojna Czwartek: -Boczna - parking -ul. Ogrodowa -ul. Ogrodowa - parking -ul. Rzemieślnicza -ul. Rzemieślnicza - parking -ul. Boczna Piątek: -ul. Bema -ul. Boh. Westerplatte -ul. Garbarska -ul. Klasztorna -ul. Lipowa -ul. Lipowa - parking -ul. Pocztowa -ul. Staroleszczyńska Zamawiający zastrzega sobie możliwość przesunięcia sprzątania poszczególnych ulic interwencyjnie na inny dzień. 3. Czyszczenie rynsztoków, 4. Likwidacja zmiotek ulicznych, 5. Sprzątanie piasku, który zalega przy krawężnikach i wpustach ulicznych w związku z zimowym utrzymaniem ulic, 6. Likwidacja odrostów traw i chwastów w strefie przykrawężnikowej, 7. Opróżnianie koszy ulicznych w pasie dróg powiatowych w miarę potrzeb jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu, 8. Załadunek, wyładunek, transport na składowisko odpadów nieczystości, które są wynikiem wykonania czynności opisanych w punktach 1- 7 oraz ich składowanie. 9. Usuwanie śniegu z chodników i przejść dla pieszych oraz posypywanie chodników w okresie zimowym. UWAGA: W okresie od 01.01.2014 r. do 15.04.2014 r. i od 01.11.2014 r. do 31.12.2014 r.; od 01.01.2015 r. do 15.04.2015 r. i od 01.11.2015 r. do 31.12.2015 r. utrzymanie czystości i porządku ulic powiatowych odbywać się będzie wyłącznie na zasadzie interwencji na zlecenie przedstawiciela Zamawiającego. UWAGA: Nie przewiduje się dodatkowego wynagrodzenia za wykonanie prac interwencyjnych! UWAGA: W dniach 01.01.2014 r. i 01.01.2015 r. do godz. 10:00 Wykonawca zobowiązany jest jednorazowo posprzątać niżej wymienione ulice: Klasztorna, Lipowa, Daszyńskiego, Westerplatte, Garbarska, Kościuszki, Plac Grunwaldu, Pocztowa, Reymonta. II. Utrzymanie zieleni w pasach drogowych ulic powiatowych w obrębie miasta Wschowy dotyczy obszarów trawników, kompleksów żywopłotów, krzewów oraz drzew i polega na wykonaniu następujących prac: 1) Powierzchniowe czyszczenie obszarów zieleni ze wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń, 2) Koszenie i zagrabianie trawy w zależności od potrzeb, 3) Odchwaszczanie, formatowanie i odmładzanie żywopłotów i krzewów w zależności od potrzeb, 4) Usuwanie odrostów korzeniowych drzew, 5) Wygrabianie opadłych liści i sprzątnięcie odłamanych gałęzi, 6) Podkrzesanie oraz pielęgnacja koron drzew (raz w roku), 7) Załadowanie, wyładowanie, transport na składowisko odpadów, nieczystości, zgrabionej trawy, opadłych liści, odrostów i gałęzi, które są wynikiem wykonania czynności opisanych w pkt. II 1-6 oraz ich składowanie. WYKAZ PRAC ZWIĄZANYCH Z UTRZYMANIEM ZIELENI W PASACH DROGOWYCH ULIC POWIATOWYCH NA TERENIE MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA (KOSZENIE TRAW, OBCINANIE ŻYWOPŁOTÓW I DRZEWEK) LP NAZWA ULICY POW. ZIELENI POW. ŻYWO-PŁOTU KROTNOŚĆ KOSZENIA TRAW KROTNOŚĆ OBCINANIA ŻYWOPŁOTU KROTNOŚĆ OBCINANIA DRZEWEK 1 Aleja PCK 1242,3 20,0 min. 3 razy w roku - - 2 Ulica na kierunku Przyczyna Dolna- Siedlnica 2117,7 - min. 3 razy w roku - - 3 Boczna 54,1 325,6 min. 3 razy w roku min. 2 razy w roku min. 1 raz w roku 4 Czereśniowa 438,9 176,9 min. 3 razy w roku min. 2 razy w roku - 5 Daszyńskiego 4600 35,0 - min. 2 razy w roku min. 1 raz w roku 6 Dworcowa - - - - - 7 Kamienna 1396,8 40,0 min. 3 razy w roku - - 8 Konradowska 1180,4 - min. 3 razy w roku - - 9 Kościuszki 305,3 40,0 min. 3 razy w roku - - 10 Lipowa 1198,5 - min. 3 razy w roku - min. 1 raz w roku 11 Mickiewicza 642,7 - min. 3 razy w roku - min. 1 raz w roku 12 Nowe Ogrody 924,0 - min. 3 razy w roku - - 13 Nowopolna 163,4 - min. 3 razy w roku - - 14 Ogrodowa 290,5 526,6 min. 3 razy w roku min. 2 razy w roku - 15 Piłsudskiego 555,6 - min. 3 razy w roku - min. 1 raz w roku 16 Plac Grunwaldu 183,8 114,8 min. 3 razy w roku min. 2 razy w roku min. 1 raz w roku 17 Pocztowa - - - - min. 1 raz w roku 18 Polna 321,4 - min. 3 razy w roku - min. 1 raz w roku 19 Reymonta 498,6 277,8 min. 3 razy w roku min. 2 razy w roku min. 1 raz w roku 20 Rzemieślnicza - 49,4 - min. 2 razy w roku min. 1 raz w roku 21 Staroleszczyńska 198,1 - min. 3 razy w roku - - RAZEM 16312,1 m2 1606,1 mb.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.10.00 - Usługi sprzątania ulic .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usług stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 5 do SIWZ). Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach (wymaganych przez Zamawiającego i podanych w SIWZ) dołączonych do oferty.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający ustala, iż zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, z zastrzeżeniem art.144 ust.1 ustawy, może mieć miejsce w następującej sytuacji: a)w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). W przypadku, o którym mowa wyżej Zamawiający może: a)dokonać zmiany ceny brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia w części dot. podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrota.lubuskie.pl/spwschowa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa pok. 212 (II piętro).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.12.2013 godzina 12:30, miejsce: Starostwo Powiatowe, Plac Kosynierów 1c, 67-400 Wschowa, pok. 204 (II piętro - sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.