eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoszalinUSUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO JEDNOSTEK POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ORAZ CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-29

Koszalin: USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO JEDNOSTEK POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ORAZ CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH
Numer ogłoszenia: 257161 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO JEDNOSTEK POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ORAZ CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA STANOWI usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do jednostek Powiatu Koszalińskiego oraz częściowa wymiana pokryć dachowych ujęte w sześciu zadaniach. ZAKRESY ROBÓT W POSZCZEGÓLNYCH ZADANIACH OBEJMUJĄ WYKONANIE: ZADANIE I - WYMIANA POKRYCIA DACHÓW NA OBIEKTACH DPS W ŻYDOWIE ŚMIETNIK - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz robotami towarzyszącymi. WIATA - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wykonanie pokrycia dachowego i okładziny ściany blachą trapezową powlekaną wraz z robotami towarzyszącymi. CHLEWNIA - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wymiana: obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, wentylacji w połaci dachu, instalacji odgromowej, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz z robotami towarzyszącymi. ZADANIE II - WYMIANA POKRYCIA ZADASZENIA PRZY BUDYNKU KRĘGIELNI DPS W MIELNIE - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych falistych, - czyszczenie, malowanie istniejącej konstrukcji stalowej zadaszenia, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz z robotami towarzyszącymi. ZADANIE III - ROZEBRANIE POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH INWENTARSKICH DPS W PARSOWIE BUDYNEK A - WARCHLAKARNIA - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych falistych, - pakowanie i transport materiałów z rozbiórki, - utylizacja płyt eternitowych. BUDYNEK B - TUCZARNIA - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych falistych, - pakowanie i transport materiałów z rozbiórki, - utylizacja płyt eternitowych. ZADANIE IV - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH WCZASOWYCH W SARBINOWIE PRZY UL. NADMORSKIEJ 126. BUDYNEK GŁÓWNY: - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych falistych, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, wymiana desek, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną dachówkową wraz robotami towarzyszącymi. BUDYNEK POMOCNICZY: - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych falistych, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, wymiana desek, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną dachówkową wraz robotami towarzyszącymi. ZADANIE V - ROZEBRANIE POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU STODOŁY I CHLEWNI DPS W NOWYCH BIELICACH : - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych falistych, - pakowanie i transport materiałów z rozbiórki, - utylizacja płyt eternitowych. ZADANIE VI - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH MOW W POLANOWIE ŚMIETNIK - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz z robotami towarzyszącymi. MAGAZYN WARSZTATÓW - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo -cementowych - wykonanie pokrycia dachowego i okładziny ściany blachą trapezową powlekaną wraz z robotami towarzyszącymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać DECYZJĘ NA WYTWARZANIE I GOSPODAROWANIE ODPADAMI ZAWIERAJĄCYMI AZBEST

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto obejmującego demontaż, transport i utylizację azbestu i wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami. UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonanie dwóch oddzielnych zamówień obejmujących : 1) demontaż, transport i utylizację azbestu, 2) wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami, o łącznej wartości min. 70 000 PLN.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 5), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która zostanie wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 150 000 PLN. Polisa musi być z opcją OC za szkody wyrządzone w mieniu przyjętym w celu wykonania przedmiotu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY, PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje)

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 pok.301/302.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 pok.301/302.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.