Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-29
Koszalin: USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH
DO JEDNOSTEK POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ORAZ CZĘŚCIOWA WYMIANA
POKRYĆ DACHOWYCH
Numer ogłoszenia: 257161 - 2011; data zamieszczenia: 29.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Koszaliński , ul. Racławicka 13, 75-620 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3428489, faks 094 3462261.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.koszalin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USUWANIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z OBIEKTÓW NALEŻĄCYCH DO JEDNOSTEK POWIATU KOSZALIŃSKIEGO ORAZ CZĘŚCIOWA WYMIANA POKRYĆ DACHOWYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA STANOWI usuwanie wyrobów zawierających azbest z obiektów należących do jednostek Powiatu Koszalińskiego oraz częściowa wymiana pokryć dachowych ujęte w sześciu zadaniach. ZAKRESY ROBÓT W POSZCZEGÓLNYCH ZADANIACH OBEJMUJĄ WYKONANIE: ZADANIE I - WYMIANA POKRYCIA DACHÓW NA OBIEKTACH DPS W ŻYDOWIE ŚMIETNIK - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz robotami towarzyszącymi. WIATA - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wykonanie pokrycia dachowego i okładziny ściany blachą trapezową powlekaną wraz z robotami towarzyszącymi. CHLEWNIA - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wymiana: obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych, wentylacji w połaci dachu, instalacji odgromowej, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz z robotami towarzyszącymi. ZADANIE II - WYMIANA POKRYCIA ZADASZENIA PRZY BUDYNKU KRĘGIELNI DPS W MIELNIE - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych falistych, - czyszczenie, malowanie istniejącej konstrukcji stalowej zadaszenia, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz z robotami towarzyszącymi. ZADANIE III - ROZEBRANIE POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH INWENTARSKICH DPS W PARSOWIE BUDYNEK A - WARCHLAKARNIA - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych falistych, - pakowanie i transport materiałów z rozbiórki, - utylizacja płyt eternitowych. BUDYNEK B - TUCZARNIA - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych falistych, - pakowanie i transport materiałów z rozbiórki, - utylizacja płyt eternitowych. ZADANIE IV - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH WCZASOWYCH W SARBINOWIE PRZY UL. NADMORSKIEJ 126. BUDYNEK GŁÓWNY: - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych falistych, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, wymiana desek, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną dachówkową wraz robotami towarzyszącymi. BUDYNEK POMOCNICZY: - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych falistych, - rozbiórka obróbek blacharskich, rynien, wymiana desek, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną dachówkową wraz robotami towarzyszącymi. ZADANIE V - ROZEBRANIE POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKU STODOŁY I CHLEWNI DPS W NOWYCH BIELICACH : - rozebranie pokrycia z płyt azbestowo - cementowych falistych, - pakowanie i transport materiałów z rozbiórki, - utylizacja płyt eternitowych. ZADANIE VI - WYMIANA POKRYCIA DACHOWEGO NA BUDYNKACH MOW W POLANOWIE ŚMIETNIK - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo - cementowych, - wymiana obróbek blacharskich, - wykonanie pokrycia blachą powlekaną trapezową wraz z robotami towarzyszącymi. MAGAZYN WARSZTATÓW - demontaż, transport i utylizacja płyt azbestowo -cementowych - wykonanie pokrycia dachowego i okładziny ściany blachą trapezową powlekaną wraz z robotami towarzyszącymi Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w SIWZ i załącznikach do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.60 - Usuwanie azbestu 45.26.11.00 - Wykonywanie konstrukcji dachowych .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnisienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać DECYZJĘ NA WYTWARZANIE I GOSPODAROWANIE ODPADAMI ZAWIERAJĄCYMI AZBEST
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany udokumentować wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednego zamówienia o wartości nie mniejszej niż 70 000,00 PLN brutto obejmującego demontaż, transport i utylizację azbestu i wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami - Wykonawca musi złożyć wykaz na/wg załącznika nr 9 do SIWZ wraz z wymaganymi załącznikami. UWAGA! Zamawiający uzna również za spełnienie warunków udziału w postępowaniu wykonanie dwóch oddzielnych zamówień obejmujących : 1) demontaż, transport i utylizację azbestu, 2) wykonanie pokryć dachowych wraz z obróbkami, o łącznej wartości min. 70 000 PLN.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi złożyć oświadczenie (na/wg załącznika nr 5), że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, a w szczególności, że osoba, która zostanie wyznaczona do pełnienia funkcji kierownika budowy posiada uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca jest zobowiązany posiadać opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia min. 150 000 PLN. Polisa musi być z opcją OC za szkody wyrządzone w mieniu przyjętym w celu wykonania przedmiotu zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
WYPEŁNIONY FORMULARZ OFERTOWY, PEŁNOMOCNICTWO (jeżeli występuje)
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.koszalin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE
75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 pok.301/302.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.10.2011 godzina 12:00, miejsce: STAROSTWO POWIATOWE W KOSZALINIE 75-620 KOSZALIN, UL. RACŁAWICKA 13 pok.301/302.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Roboty utrzymaniowe w m. Lipiany ul. Gorzowska w ciągu DW 119
- Dostawa sadzonek drzew dla RDW w Stargardzie
- Zbieranie i wywóz do utylizacji padłych zwierząt wolno żyjących (dzikich) z pasów drogowych dróg wojewódzkich na terenie Województwa Zachodniopomorskiego
- "Dostawa fabrycznie nowego wózka widłowego ".
- Usługi wywozu na wysypisko nieczystości stałych z tzw. dzikich wysypisk, z terenów Gminy Miasto Koszalin zarządzanych przez ZBM w Koszalinie
- Sprzedaż i dostawa nowego fortepianu z ławą koncertową i pokrowcem na potrzeby szkoły
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
- Bud. kabl. sieci elektroenergetycz. 15kv,konten. stacji transform. 15kV/0,4kV,kablowej sieci elektroenergetycz. 0,4kV wraz ze złącz. kabl., wiaty z inst. fotowolt. do 50 kW i mag. en. wraz z niez(...)
- "Adaptacja części budynku Przedszkola we Władysławowie z przeznaczeniem na żłobek Aktywny Maluch"
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





