Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Strzelin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z inspektorem nadzoru dla projektu p.n.
Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 257148 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie , ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. (071) 392 30 16, faks (071) 392 30 15.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z inspektorem nadzoru dla projektu p.n. Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i inspektora nadzoru dla projektu p.n. Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, obejmuje w szczególności: * nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, * zarządzanie i nadzór finansowo-rzeczowy nad projektem - inżynier kontraktu,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1000,00 zł.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu oraz przedstawić niżej wymienione dokumenty celem ich potwierdzenia: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru na kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy / przebudowy obiektu o wartości robót, co najmniej 1,5 mln PLN współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1 Kierownik Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta, itp. na min.jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi be ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na min.jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy/rozbudowy obiektu użyteczności publicznej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ; 3 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na min.jednym kontrakcie obejmującym roboty w zakresie instalacji sanitarnej w obiekcie budowlanym, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 4 Specjalista ds. rozliczeń - posiadający: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, na co najmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. UWAGA: Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę kilku funkcji wymienionych powyżej pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: -spełnia - nie spełnia-..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz Oferty, -Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, - kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie: - przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, - posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. -Wykaz wykonanych usług, -Wykaz planowanych podwykonawców, -Szczegółową kalkulację ceny , -Stosowne Pełnomocnictwo(a) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl - zakładka BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelinie ul.Kamienna 10 57-100 Strzelin.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelinie, ul.Kamienna 10, 57-100 Strzelin..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska..
INNE PRZETARGI Z STRZELINA
- Dostawa paliw dla Powiatowego Zarządu Dróg w Strzelinie w okresie 01.12.2025 do 31.12. 2025 r.
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Szczodrowice, gm. Strzelin
- Dostawa podnośnika koszowego w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- Dostawa oleju opałowego na potrzeby szkół Gminy Strzelin
- Zakup energii elektrycznej dla Aquapark Granit Strzelin
- Wymiana ogrodzenia świetlicy wiejskiej w Ludowie Polskim w ramach realizacji projektu pn. "Budowa placu zabaw przy świetlicy wiejskiej w miejscowości Ludów Polski"
więcej: przetargi w Strzelinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji inwestycji pn: ,,Remont drogi powiatowej nr 1434F Niedoradz - Otyń". Zadanie realizowane w ramach Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych położonych przy ulicy Oblęgorskiej/Chłodnej/Widok"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn. "Budowa węzła przesiadkowego w Żywcu"
- Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy realizacji zadania pn. "Termomodernizacja obiektów oświatowych w Brodnicy"
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania inwestycyjnego pn. Budowa kompleksu gospodarczo - społeczno - edukacyjno - kulturalnego na terenach po byłej kopalni Anna w Pszowie
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania: "Modernizacja klimatyzacji i wentylacji w budynku nr 69"
więcej: Usługi nadzoru budowlanego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





