eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StrzelinPełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z inspektorem nadzoru dla projektu p.n. Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Strzelin: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z inspektorem nadzoru dla projektu p.n. Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie
Numer ogłoszenia: 257148 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Strzelinie , ul. Kamienna 10, 57-100 Strzelin, woj. dolnośląskie, tel. (071) 392 30 16, faks (071) 392 30 15.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatstrzelinski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu wraz z inspektorem nadzoru dla projektu p.n. Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu i inspektora nadzoru dla projektu p.n. Przebudowa budynku szkolnego w ZSP nr 1 w Strzelinie współfinansowanego przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013, obejmuje w szczególności: * nadzór inwestorski nad realizacją robót budowlanych, zgodnie z ustawą Prawo Budowlane, * zarządzanie i nadzór finansowo-rzeczowy nad projektem - inżynier kontraktu,.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości 1000,00 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcy ubiegający się o zamówienie publiczne muszą spełniać niżej wymienione warunki udziału w postępowaniu oraz przedstawić niżej wymienione dokumenty celem ich potwierdzenia: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia. 2) nie podlegać wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 3) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca musi spełniać następujące warunki: a) w okresie ostatnich trzech lat od daty przekazania ogłoszenia o zamówieniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonać co najmniej jedną usługę pełnienia funkcji inspektora nadzoru na kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy / przebudowy obiektu o wartości robót, co najmniej 1,5 mln PLN współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, b) wskazać do wykonania niniejszego zamówienia następujące osoby wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywania przez nich czynności: 1 Kierownik Zespołu (Inżynier Rezydent) posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji Kierownika Zespołu/Inżyniera Rezydenta, itp. na min.jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi be ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 2 Inspektor nadzoru w specjalności konstrukcyjno-budowlanej posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na min.jednym kontrakcie obejmującym roboty budowlane w zakresie budowy/rozbudowy obiektu użyteczności publicznej, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego ; 3 Inspektor nadzoru w specjalności sanitarnej posiadający: wykształcenie techniczne, minimum 5-letnie doświadczenie zawodowe, doświadczenie w pełnieniu funkcji inspektora nadzoru robót budowlanych na min.jednym kontrakcie obejmującym roboty w zakresie instalacji sanitarnej w obiekcie budowlanym, uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego; 4 Specjalista ds. rozliczeń - posiadający: wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w prowadzeniu obmiarów i analizy kosztów budowy, na co najmniej jednym kontrakcie na roboty budowlane, współfinansowanym ze środków Unii Europejskiej. 4) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. UWAGA: Zamawiający dopuszcza jednoczesne pełnienie przez 1 osobę kilku funkcji wymienionych powyżej pod warunkiem jednoczesnego posiadania odpowiedniego wykształcenia, doświadczenia i uprawnień. Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: -spełnia - nie spełnia-..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: -Formularz Oferty, -Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, -Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie, - kserokopię dokumentów stwierdzających, że osoby które będą wykonywać zamówienie: - przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z art.12 ustawy Prawo budowlane zaświadczenie wydane przez tę izbę z określonym w nim terminem ważności, - posiadają wymagane prawem uprawnienia budowlane w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia. -Wykaz wykonanych usług, -Wykaz planowanych podwykonawców, -Szczegółową kalkulację ceny , -Stosowne Pełnomocnictwo(a) - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, - wykaz wykonanych usług oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatstrzelinski.pl - zakładka BIP.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Strzelinie ul.Kamienna 10 57-100 Strzelin.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Strzelinie, ul.Kamienna 10, 57-100 Strzelin..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013 Fundusze Europejskie - dla rozwoju Dolnego Śląska..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.