Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-07-03
Oława: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława w granicach terenu objętego Uchwałami Rady Gminy Oława
Numer ogłoszenia: 257054 - 2013; data zamieszczenia: 03.07.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Oława , pl. Marsz. Józefa Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, woj. dolnośląskie, tel. 71 3133044, faks 71 3130199.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminaolawa.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława w granicach terenu objętego Uchwałami Rady Gminy Oława.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: 1) Opracowanie projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława, zgodnie z następującymi Uchwałami Rady Gminy Oława: a) Uchwała nr XLII/263/2013 Rady Gminy Oława z dnia 26.03.2013 r. 2) Opracowanie projektów miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego Gminy Oława w granicach terenu objętego następującymi Uchwałami Rady Gminy Oława: a) Uchwała nr XLII/286/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Bystrzyca w gminie Oława. b) Uchwała nr XLII/287/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Stary Górnik, Stary Otok w gminie Oława. c) Uchwała nr XLII/288/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Ścinawa, Ścinawa Polska w gminie Oława. d) Uchwała nr XLII/289/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r.w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Godzikowice w gminie Oława e) Uchwała nr XLII/290/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Gać, Psary, Maszków w gminie Oława. f) Uchwała nr XLII/291/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Chwalibożyce, Jankowice Małe w gminie Oława. g) Uchwała nr XLII/292/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r.w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Osiek, Niemil w gminie Oława. h) Uchwała nr XLII/293/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Owczary, Oleśnica Mała w gminie Oława. i) Uchwała nr XLII/294/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Jaczkowice, Gaj Oławski w gminie Oława. j) Uchwała nr XLII/295/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Godzinowice, Niwnik, Bolechów, Drzemlikowice, Siecieborowice w gminie Oława. k) Uchwała nr XLII/296/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Jankowice, Marcinkowice w gminie Oława. l) Uchwała nr XLII/297/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Marszowice, Młonów, Sobocisko, Lizawice, Zabardowice w gminie Oława. m) Uchwała nr XLII/298/2013 Rady Gminy Oława z dnia 30.04.2013 r. w sprawie przystąpienia do sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla terenu położonego w obrębie wsi Stanowice w gminie Oława. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje także: 1) Pozyskanie niezbędnych map geodezyjnych ze Starostwa Powiatowego w Oławie w formie elektronicznej lub papierowej 2) Sporządzenie inwentaryzacji w terenie w celu weryfikacji faktycznego stopnia zagospodarowania terenu przed przystąpieniem do sporządzenia projektu zmiany studium. 3) Uczestnictwo w czynnościach proceduralnych: udzielanie informacji zainteresowanym w trakcie wyłożenia projektu, uczestniczenie w posiedzeniu Gminnej Komisji Urbanistyczno-Architektonicznej, uczestniczenie w publicznych dyskusjach, udział w sesjach Rady Gminy Oława oraz w innych spotkaniach, których konieczność wyniknie w trakcie procedury. Udział przedstawiciela Wykonawcy (projektanta) w wyznaczonych przez Zamawiającego co najmniej 3 dyżurach planistycznych. W czasie tych dyżurów będzie on uczestniczył bezpośrednio w rozmowach z zainteresowanymi, udzielał informacji i wyjaśnień na temat wyłożonego projektu zmiany studium i zmiany planu. 4) Opracowanie zestawień wpływających uwag wniesionych w czasie wyłożenia projektu zmiany studium i projektów zmiany planu do publicznego wglądu. Przygotowania rozstrzygnięć do wniesionych uwag. 5) Prezentację projektu zmiany studium i projektów planów na posiedzeniach Komisji i sesjach Rady Gminy Oława w sprawie uchwalenia zmiany studium oraz zmiany planu. 6) Usunięcie błędów lub braków w dokumentach związanych z realizacją przedmiotu zamówienia na każdym etapie wyszczególnionym w harmonogramie rzeczowo - terminowym. Usunięcie błędów lub braków w dokumentacji planistycznej ujawnionych na etapie uchwalania oraz weryfikacji zmiany studium i projektów planów ze szczególnym uwzględnieniem rozstrzygnięć organów nadzorczych. 7) Przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia strategicznej oceny oddziaływania na środowisko oraz sporządzenie prognozy oddziaływania na Środowisko zgodnie z art. 46 i art. 51 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko ( Dz. U. Nr 199, poz. 1227 z póz. zm.). 8) Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia zmiany miejscowego planu, uwzględniającej wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 9) Przygotowanie dokumentacji prac planistycznych do ich oceny pod względem zgodności z przepisami prawnymi przez Wojewodę. 10) Wykonanie czynności niezbędnych do ewentualnego doprowadzenia zmiany studium i planu do zgodności z przepisami prawnymi, w sytuacji stwierdzenia nieważności uchwały zmiany studium i planu. 11) Zaopiniowanie i uzgodnienie projektu zmiany studium i projektu zmiany planu z właściwymi organami. 3. Zamawiający wymaga przedłożenia przez Wykonawcę opracowanego przedmiotu zamówienia w następujących ilościach: a) 5 egzemplarzy rysunku studium w skali 1-10000 w tym 4 egzemplarze poskładane (w tym 2 egz. w technice barwnej) i 1 egz. w sekcjach w technice barwnej; b) 1 egz. rysunku studium, foliowany dla celów prezentacji, pomniejszony do skali 1-25000; c) tekst studium - 5 egz., d) studium w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD, DVD (część tekstowa i graficzna w wersji wektorowej oraz rastrowej), e) plany w formie zapisu elektronicznego - 2 płyty CD, DVD (część tekstowa i graficzna w wersji wektorowej oraz rastrowej), f) rysunki planu w skali: 1-1000, 5 egz. w tym dwa w technice barwnej; g) opracowanie ekofizjograficzne dla zmiany studium oraz zmiany planu miejscowego - szt. 2; h) prognoza oddziaływania na środowisko osobno dla zmiany studium oraz zmiany planu - szt.2.; i) prognoza skutków finansowych dla zmiany planu miejscowego - szt. 2. 4. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowywania projektów wzorów pism oraz projektów innych dokumentów wymaganych procedurą sporządzania projektu zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz przewidzianych w Harmonogramie rzeczowo-terminowym.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.40.00.00 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymagał będzie wniesienia wadium w wysokości 10 000 zł (dziesięć tysięcy złotych), na etapie składania ofert przez Wykonawców zaproszonych do ich złożenia, w formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Prawo zamówień publicznych
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykonali w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) projekt studium w całości dla gminy o powierzchni nie mniejszej niż 10 000 ha, o zróżnicowanym układzie funkcjonalnym - na terenie której znajdują się tereny co najmniej o przeznaczeniu pod zabudowę mieszkaniową, mieszkaniowo - usługową, zagrodową, usługową i przemysłową. oraz b) co najmniej 5 projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego o łącznej powierzchni nie mniejsze niż 500 ha. Jednocześnie powierzchnia terenu objętego planem projektu o najmniejszej powierzchni nie może być mniejsza niż 100 ha.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
dysponowanie co najmniej dwiema osobami posiadającymi uprawnienia urbanistyczne, o których mowa w ustawie z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. Nr 5, poz. 42 ze zmianami).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie dokonuje opisu tego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - załącznik nr 1 do ogłoszenia. 2. W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania wniosku nie wynika bezpośrednio ze złożonego we wniosku odpisu z właściwego rejestru - Pełnomocnictwo. 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. 4. Dowodami, o których mowa w pkt III.4.1) ogłoszenia, są: 1) Poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert. 2) W przypadku zamówień na dostawy lub usługi - oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnych charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w ppkt 1. 5. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie usług, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej w pkt 4. 6. W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa powyżej, budzą wątpliwości zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio zamawiającemu. 7. Wykonawca może w miejsce poświadczeń, o których mowa powyżej (pkt 4) przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie usług, określone w § 1 ust. 1 pkt 3 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 226, poz. 1817). 8. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt III.4.3.1) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony.
IV.1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 5.
Opis sposobu dokonywania wyboru wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do składania ofert, gdy liczba wykonawców spełniających warunki udziału w postępowaniu będzie większa niż określona w ogłoszeniu o zamówieniu
Do udziału w postępowaniu zostanie zaproszonych pięciu wykonawców, którzy sporządzili największą ilość projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, z których każdy obejmuje powierzchnię terenu nie mniejszą niż 100 ha. W przypadku wykazania przez wykonawców takiej samej ilości wykonanych planów, o kolejności wykonawców zadecyduje większa sumaryczna powierzchnia opracowanych planów przedstawionych w wykazie usług (spełniających wymagania zamawiającego). Natomiast w przypadku, gdy liczba wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu będzie mniejsza niż 5, zamawiający zaprosi do składania ofert wszystkich wykonawców spełniających te warunki.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
I. W zakresie terminu wykonania zamówienia. I.1. Termin do wykonania przedmiotu umowy (w tym poszczególnych etapów) ulec może zmianie jedynie w przypadku: 1) opóźnienia spowodowanego działaniem lub zaniechaniem organów i jednostek gminy oraz osób trzecich, w tym organów władzy publicznej, których udział jest przewidziany w procedurze sporządzania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, 2) ponownego wyłożenia planu zagospodarowania przestrzennego; 3) przesunięcia terminu uzgodnień; 4) innych sytuacji nie wynikających z winy wykonawcy bądź urbanisty. I.2. Czas przewidziany na realizację przedmiotu umowy ulega przedłużeniu o czas pozyskiwania materiałów wejściowych przez Wykonawcę w przypadku zlecenia przez Zamawiającego Wykonawcy pozyskania takich materiałów, jak również o czas opóźnienia się przez Zamawiającego z zapłatą za poszczególne etapy prac. II. Zmiana zakresu przedmiotu umowy. II.1. Jeżeli w trakcie wykonywania niniejszej umowy konieczne stanie się wykonanie prac nie objętych zakresem rzeczowym wynikającym z Harmonogramu rzeczowo-terminowego, w tym w szczególności konieczność taka nastąpi w wyniku zmiany przepisów prawnych, ewentualnie zmiany uchwały Rady Gminy będącej postawą przystąpienia do prac nad planem miejscowym - strony przewidują zawarcie na zasadach określonych w art. 67 ustawy prawo zamówień publicznych stosownej zmiany niniejszej umowy przewidującą zmianę zakresu prac, terminów ich wykonania oraz zwiększenie ustalonego wynagrodzenia. II.2. Strony zgodnie ustalają, iż w przypadku, gdy Rada Gminy stwierdzi konieczność dokonania zmian w przedstawionym do uchwalenia projekcie planu miejscowego, Strony poprzestają na wykonaniu Etapu IV określonego w Harmonogramie rzeczowo-terminowym. Zamawiający nie jest zobowiązany do zapłaty za Etap V przedmiotu umowy, zaś Wykonawca nie jest zobowiązany do jego realizacji. Uregulowanie powyższe nie wyklucza zawarcia pomiędzy stronami porozumienia w przedmiocie kontynuowania prac przez Wykonawcę w oparciu o dotychczasową umowę, bądź w oparciu o udzielone przez Zamawiającego zamówienie, zgodnie z zasadami określonymi w prawie zamówień publicznych. II.3.W przypadku wcześniejszego rozwiązania umowy na skutek zdarzeń niezależnych od stron umowy, rozwiązania umowy przez Zamawiającego z przyczyn, o których mowa w art. 145 Prawa zamówień publicznych lub uzasadnionego odstąpienia od umowy przez Wykonawcę, Zamawiający zobowiązany jest do zapłaty kosztów poniesionych przez Wykonawcę na dzień rozwiązania umowy i odbioru wykonanych prac, składających się na rozpoczęty, a nie odebrany etap.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: nie dotyczy.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Oława, pl. Marszałka J. Piłsudskiego 28, 55-200 Oława, pok. nr 8 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Wzory: 1) wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu (zał. nr 1 do ogłoszenia o zamówieniu); 2) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (zał. nr 1 wniosku; 3) oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (zał. nr 2 wniosku); 4) wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (zał. nr 3 do wniosku); 5) wykazu usług (zał. nr 4 do wniosku); 6) oświadczenia o posiadanych uprawnieniach (zał. nr 5 do wniosku); 7) wzór informacji o przynależności do tej samej grupy kapitałowej (zał. nr 6 do wniosku) - zamieszczone będą na stronie internetowej zamawiającego www.bip.gminaolawa.pl. 2. Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu musi być sporządzony w języku polskim, musi być podpisany prze osobę lub osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy. Upoważnienie osób podpisujących wniosek musi wynikać z dokumentów dołączonych do wniosku. 3. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do wniosku należy dołączyć oryginał dokumentu (lub kopię potwierdzoną notarialnie) ustanawiającego pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 4. Kopertę z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz wymaganymi dokumentami i oświadczeniami należy opatrzyć dopiskiem: Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu na Opracowanie projektu zmiany studium oraz projektów miejscowego planu - sprawa RG.271.9.2013.ZP. Nie otwierać przed 16.07.2013 r. godz. 10.00. Na kopercie należy umieścić pieczątkę wykonawcy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z OŁAWY
- UTRZYMYWANIE PORZĄDKU I CZYSTOŚCI NA PODWÓRKACH, PLACACH, CHODNIKACH, TARGOWISKU, CIĄGACH PIESZYCH, PRZYSTANKACH AUTOBUSOWYCH, NA TERENIE CMENTARZA WOJENNEGO w OŁAWIE
- Remont dachu budynku Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Oławie
- Modernizacja pomieszczeń SOR II
- Budowa boiska w Drzemlikowicach
więcej: przetargi w Oławie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z analizą rzeczowo-finansową dla zadania pn. "Budowa budynków wielorodzinnych w gminie Gronowo Elbląskie" - etap 1
- Budowa zbiornika wodnego małej retencji we wsi Dubno Gmina Boćki w formule zaprojektuj i wybuduj
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Radzymin oraz Strategii Rozwoju Gminy Radzymin 2050+
- Przygotowanie projektów decyzji o ustaleniu warunków zabudowy i zagospodarowania terenu oraz decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego na terenie Gminy Kampinos w roku 2025"
- Opracowanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego dla obszarów zlokalizowanych na terenie Miasta i Gminy Olsztyn
- Sporządzenie Planu Ogólnego Gminy Ostrów Mazowiecka oraz Strategii Rozwoju Gminy Ostrów Mazowiecka na lata 2025-2035
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.