Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-09-20
Działdowo: Roboty budowlane:
- zadanie nr 1 - roboty dekarskie budynku centralnej tlenowni
- zadanie nr 1A - roboty dekarskie budynku kotłowni wysokiej
- zadanie nr 2 - roboty malarskie na wieloprofilowym oddziale chorób wewnętrznych
- zadanie nr 3 - roboty malarskie na oddziale paliatywnym.
Numer ogłoszenia: 257047 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej , ul. Leśna 1, 13-200 Działdowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (023) 6972653, faks (023) 6972653.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-dzialdowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane: - zadanie nr 1 - roboty dekarskie budynku centralnej tlenowni - zadanie nr 1A - roboty dekarskie budynku kotłowni wysokiej - zadanie nr 2 - roboty malarskie na wieloprofilowym oddziale chorób wewnętrznych - zadanie nr 3 - roboty malarskie na oddziale paliatywnym..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: - zadanie nr 1 - roboty dekarskie budynku centralnej tlenowni: Zakres robót: - zerwanie, wywiezienie i utylizacja płyt azbestowo-cementowych z budynku centralnej tlenowni, - wykonanie ołacenia połaci dachowej pod blachę trapezową zgodnie z normami budowlanymi, - ułożenie blachy trapezowej ocynkowanej lub powlekanej na dachu i ścianach. - zadanie nr 1A - roboty dekarskie budynku kotłowni wysokiej Zakres robót: - naprawa pokrycia dachowego polegająca na wstawieniu łat, umocowaniu starej papy i zakitowaniu miejsc uszkodzonych, - ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia system SBS wkładką z folii polistyrenowej grubości powyżej 5 mm i gramaturze 200 gram asfaltu na 1 m2. Zadanie nr 1 i 1A są traktowane jako jedno zadanie niepodzielne. - zadanie nr 2 - roboty malarskie na wieloprofilowym oddziale chorób wewnętrznych Zakres robót: - sufity malowane farbą emulsyjną dwukrotnie, - ściany malowane farbą zmywalną akrylową dwukrotnie, - lamperie malowane dwukrotnie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem, - stolarka drzwiowa i powierzchnie pełne malowane farbą olejną dwukrotnie, - grzejniki i rury malowane farbą olejną jednokrotnie, - cokoły i listwy przyścienne malowane farbą olejną dwukrotnie, - powierzchnie ścian i sufitów należy przygotować pod malowanie oraz zabezpieczyć podłogi folią, - należy skasować zacieki i wykwity. - zadanie nr 3 - roboty malarskie na oddziale paliatywnym Zakres robót: - sufity malowane farbą emulsyjną dwukrotnie, - ściany malowane farbą zmywalną akrylową dwukrotnie, - lamperie malowane dwukrotnie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem, - stolarka drzwiowa i powierzchnie pełne malowane farbą olejną dwukrotnie, - grzejniki i rury malowane farbą olejną jednokrotnie, - cokoły i listwy przyścienne malowane farbą olejną dwukrotnie, - powierzchnie ścian i sufitów należy przygotować pod malowanie oraz zabezpieczyć podłogi folią, - należy skasować zacieki i wykwity. Dokładny opis robót określony jest szczegółowo w kosztorysie stanowiącym załącznik nr 2 do siwz. CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane 45.44.21.00-8 - roboty malarskie 45.26.12.00-6 - wykonywanie pokryć dachowych.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8, 45.26.12.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia. Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć wraz z ofertą wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia (co najmniej dwóch), wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych niżej określonych dokumentów według formuły spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz wraz z wypełnionym i podpisanym kosztorysem ślepym stanowiącym załącznik nr 2 do siwz 2. dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-dzialdowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.10.2010 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ul. Leśna 1 13-200 Działdowo - Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 i 1A. Roboty dekarskie budynku centralnej tlenowni oraz budynku kotłowni wysokiej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: - zadanie nr 1 - roboty dekarskie budynku centralnej tlenowni: Zakres robót: - zerwanie, wywiezienie i utylizacja płyt azbestowo-cementowych z budynku centralnej tlenowni, - wykonanie ołacenia połaci dachowej pod blachę trapezową zgodnie z normami budowlanymi, - ułożenie blachy trapezowej ocynkowanej lub powlekanej na dachu i ścianach. - zadanie nr 1A - roboty dekarskie budynku kotłowni wysokiej Zakres robót: - naprawa pokrycia dachowego polegająca na wstawieniu łat, umocowaniu starej papy i zakitowaniu miejsc uszkodzonych, - ułożenie jednej warstwy papy termozgrzewalnej wierzchniego krycia system SBS wkładką z folii polistyrenowej grubości powyżej 5 mm i gramaturze 200 gram asfaltu na 1 m2. Zadanie nr 1 i 1A są traktowane jako jedno zadanie niepodzielne. Dokładny zakres robót określony jest w kosztorysie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.12.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2. Roboty malarskie na wieloprofilowym oddziale chorób wewnętrznych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: - zadanie nr 2 - roboty malarskie na wieloprofilowym oddziale chorób wewnętrznych Zakres robót: - sufity malowane farbą emulsyjną dwukrotnie, - ściany malowane farbą zmywalną akrylową dwukrotnie, - lamperie malowane dwukrotnie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem, - stolarka drzwiowa i powierzchnie pełne malowane farbą olejną dwukrotnie, - grzejniki i rury malowane farbą olejną jednokrotnie, - cokoły i listwy przyścienne malowane farbą olejną dwukrotnie, - powierzchnie ścian i sufitów należy przygotować pod malowanie oraz zabezpieczyć podłogi folią, - należy skasować zacieki i wykwity. Dokładny zakres robót określony jest w kosztorysie..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.44.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3. Roboty malarskie na oddziale paliatywnym..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane: - zadanie nr 3 - roboty malarskie na oddziale paliatywnym Zakres robót: - sufity malowane farbą emulsyjną dwukrotnie, - ściany malowane farbą zmywalną akrylową dwukrotnie, - lamperie malowane dwukrotnie farbą olejną z jednokrotnym szpachlowaniem, - stolarka drzwiowa i powierzchnie pełne malowane farbą olejną dwukrotnie, - grzejniki i rury malowane farbą olejną jednokrotnie, - cokoły i listwy przyścienne malowane farbą olejną dwukrotnie, - powierzchnie ścian i sufitów należy przygotować pod malowanie oraz zabezpieczyć podłogi folią, - należy skasować zacieki i wykwity. Dokładny opis robót określony jest szczegółowo w kosztorysie stanowiącym załącznik nr 2 do siwz..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.26.21.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z DZIAŁDOWA
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania pn. Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Budowa węzła przesiadkowego - budynku garażowego otwartego wraz z niezbędną infrastrukturą
- Ubezpieczenie komunikacyjne Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Działdowie
- Budowa instalacji PV o mocy 250 kW
więcej: przetargi w Działdowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Magazynu Obrony Cywilnej w gminie Strzelce"
- Rozbudowa systemu zaopatrzenia w wodę oraz odprowadzania ścieków na terenie Gminy Janowiec
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Nakładki bitumiczne na wybranych odcinkach dróg gminnych w Gminie Sokolniki
- PRZEBUDOWA WRAZ Z ROZBUDOWĄ BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ W RUDNIKU - etap I
- Budowa sieci wodociągowej na terenie gminy Skępe
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





