eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lidzbark WarmińskiKajakiem po Warmii - budowa infrastruktury na szlaku Łyny w systemie zaprojektuj i wykonaj

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Lidzbark Warmiński: Kajakiem po Warmii - budowa infrastruktury na szlaku Łyny w systemie zaprojektuj i wykonaj
Numer ogłoszenia: 257042 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Lidzbarski , Kard. Stefana Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie, tel. s0-89 767 7900, faks 0-89 767 7903.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatlidzbarski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kajakiem po Warmii - budowa infrastruktury na szlaku Łyny w systemie zaprojektuj i wykonaj.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych zadania p.n. Kajakiem po Warmii - budowa infrastruktury na szlaku Łyny w systemie zaprojektuj i wykonaj w rozumieniu art. 31 ust. 2, 3 i 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. Lokalizacja obiektów budowlanych: I PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W BARTOSZYCACH, PRZY UL. JAGIELLOŃCZYKA, DZIAŁKA NR 35/3, 35/4 II PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA KANALE POMIĘDZY RZEKĄ ŁYNA A JEZIOREM MOSĄG W BRĄSWAŁDZIE, DZIAŁKA NR 225 OBRĘB BRĄSWAŁD III PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W CERKIEWNIKU, DZIAŁKA NR 75 IV PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W DOBRYM MIEŚCIE DZIAŁKA NR 77/32 OBRĘB 4 V PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W LIDZBARKU WARMIŃSKIM, DZIAŁKA NR 257/11 OBRĘB 7 VI PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W LIDZBARKU WARMIŃSKIM, DZIAŁKA NR 68/6 OBRĘB 8 VII PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W ŁANIEWIE DZIAŁKA NR 321/1 VIII PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W MIEJSCOWOŚCI ROGÓŻ DZIAŁKA NR 3028/6 IX PRZYSTAŃ KAJAKOWA NA RZECE ŁYNA W MIEJSCOWOŚCI SMOLAJNY DZIAŁKA NR 272/1 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie koncepcji architektoniczno-budowlanej poprzedzającej wykonanie dokumentacji projektowej przedkładanej Zamawiającemu do akceptacji jej założeń projektowych, 2) Wykonanie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, 3) Wykonanie robót budowlanych oraz wszystkich innych czynności opisanych w SIWZ i załącznikach do niej oraz uzyskanie pozwolenia na użytkowanie obiektów. 3. Opis przedmiotu zamówienia w niniejszym postępowaniu został zawarty w Programie Funkcjonalno-Użytkowym i załącznikach do PFU, wzorze umowy wraz z załącznikami i zapisach SIWZ wraz z załącznikami. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z opisem zawartym w Programie Funkcjonalno-Użytkowym obejmującym opis zadania budowlanego w którym podaje się przeznaczenie ukończonych robót budowlanych oraz stawiane im wymagania techniczne, ekonomiczne, architektoniczne, materiałowe i funkcjonalne. Ponadto, przedmiot zamówienia należy wykonać również zgodnie z zaakceptowaną przez Zamawiającego dokumentacją projektową w rozumieniu rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072 z poźń. zm.). Ponadto przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z Wnioskiem o dofinansowanie Projektu ze Środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013, zgodnie z umową o dofinansowanie projektu a także zgodnie z Warunkami Kontraktowymi dla Robót Budowlanych FIDIC wydanie I 1999 r. (Warunki Kontraktowe dla Robót Budowlanych FIDIC - Conditions of Contract for Construction oraz Practical Guide). W przypadku kolizji uregulowań wynikających z przepisów prawa obowiązujących Zamawiającego i uregulowań zawartych w FIDIC-ku, pierwszeństwo w ich stosowaniu mają przepisy obowiązujące Zamawiającego w Polsce w tym ustawy Prawo zamówień publicznych, w drugiej zaś kolejności będą stosowane uregulowania zawarte w FIDIC. Wykonawca zobowiązany będzie do świadczenia nadzoru autorskiego na wezwanie Inżyniera Kontraktu lub Zamawiającego w sytuacjach określonych w przepisach ustawy Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późn. zm.). 4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie ze SIWZ, obowiązującymi Prawem budowlanym, przepisami wykonawczymi i sztuką budowlaną. Pełną obsługę geodezyjną wraz z okresem gwarancji i rękojmi zapewnia Wykonawca na swój koszt..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni 45.23.32.53 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.24.00.00 - Budowa obiektów inżynierii wodnej 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 71.00.00.00 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne 71.20.00.00 - Usługi architektoniczne i podobne 71.30.00.00 - Usługi inżynieryjne 71.42.00.00 - Architektoniczne usługi zagospodarowania terenu .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie 10.000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych).

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca składa oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2). Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga specjalnych uprawnień.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania że Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający, żąda by Wykonawca wykazał, iż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie przed upływem terminu składania ofert wykonał, co najmniej 1 robotę budowlaną związaną z budową utwardzonego wjazdu, drogi lub parkingu o łącznej wartości co najmniej 100.000,00 PLN brutto oraz co najmniej jedną robotę związaną z pomostem pływającym o łącznej wartości co najmniej 13.000,00 PLN brutto odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania. (Wartości podane w dokumentach w innych walutach niż wskazane przez Zamawiającego będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień zakończenia roku obrachunkowego) oraz złoży oświadczenie, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków szczegółowych będzie dokonana na podstawie złożonego przez Wykonawcę wypełnionego formularza Doświadczenie wykonawcy, którego wzór stanowi Nr 3 do SIWZ oraz złożonego oświadczenia o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje wiedzą i doświadczeniem potrzebnym do wykonania zamówienia. Do wzmiankowanego Formularza (wzór nr 3) należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że wykazane roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Jeżeli wykonawca nie może wykazać, że spełnia warunek udziału w postępowaniu, o którym mowa wyżej Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek, gdy wykaże, że polega on na wiedzy i doświadczeniu, innych podmiotów, nie zależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiać w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek posiadania do dyspozycji potencjału technicznego zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że dysponuje potencjałem technicznym potrzebnym do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla uznania, że wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda, by wykonawca wykazał, co najmniej następujące osoby: a) Kierownik robót w specjalności konstrukcyjno-budowlanej pełniący jednocześnie rolę kierownika budowy minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - co najmniej 5-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego przy co najmniej dwóch wykonanych zadaniach w branży (specjalność) konstrukcyjno-budowlana, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. b) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego przy co najmniej dwóch wykonanych zadaniach w branży (specjalność) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń, cieplnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. c) Kierownik robót w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. Minimalne wymagania: - wykształcenie wyższe lub średnie, - co najmniej 3-letnie doświadczenie w realizacji budowy jako kierownik robót, kierownik budowy lub inspektor nadzoru inwestorskiego przy co najmniej dwóch wykonanych zadaniach w branży (specjalność) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, - posiadający uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub inne uprawnienia umożliwiające wykonywanie tych samych czynności, do wykonywania, których w aktualnym stanie prawnym uprawniają uprawnienia budowlane w/w specjalności. Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z wzorem nr 2, 4 i 4a, że dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzania spełniania tego warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności wezwania do uzupełnienia dokumentów. Zamawiający określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych dopuszcza odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zm.) oraz ustawy o zasadach uznania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63, poz. 394), wówczas wykonawca na własny koszt zapewni tłumacza języka polskiego, który zapewni stałe i biegłe tłumaczenie w kontaktach pomiędzy Zamawiającym, a Wykonawcą, a także zapewni tłumaczenie na bieżąco wszystkich dokumentów związanych z realizacją przedmiotowego zamówienia stworzonych zarówno przez Wykonawcę, jak i dostarczonych przez Zamawiającego. Wykonawca zatrudniając tłumacza winien wziąć pod uwagę, iż z uwagi na złożony zakres przedmiotu zamówienia tłumacz ten winien być biegłym w tłumaczeniu zagadnień technicznych, ekonomicznych i prawnych. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda, by wykonawca złożył oświadczenie o spełnieniu warunku zgodnie z wzorem nr 2, o którym mowa w §VII ust.1 pkt.2) SIWZ, że znajduje się sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia oraz opłaconej Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1.000.000,00 PLN. Ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie załączonego do oferty oświadczenia wymienionego w § VII ust.1 pkt.2) SIWZ oraz opłaconej polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający działając w oparciu o art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych określa następujące okoliczności, które mogą powodować konieczność wprowadzenia zmian w treści zawartej umowy w stosunku do treści złożonej oferty: 1) zmiany terminu i zakresu rzeczowego w przypadku wystąpienia okoliczności, których nie można było przewidzieć pomimo zachowania należytej staranności (np. ewentualne wykopaliska archeologiczne), 2) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zawieszenia robót przez zamawiającego, 3) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku usprawiedliwionej zmiany dokumentacji projektowej o czas niezbędny dla dostosowania się wykonawcy do zmiany, 4) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku zmiany technologii jakości lub parametrów charakterystycznych dla danego elementu, 5) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wykonania robót zamiennych, 6) zmiany terminu realizacji umowy w przypadku wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, 7) zamiany terminu realizacji umowy w przypadku działania siły wyższej (np. klęski żywiołowe, strajki), mającej bezpośredni wpływ na terminowość robót. 8) zmiany przedmiotu zamówienia w przypadku wystąpienia robót zamiennych, o których mowa w § 14 niniejszej umowy. 9) zmiany terminu na skutek działań osób trzecich lub organów władzy publicznej, które spowodują przerwanie lub czasowe zawieszenie realizacji zamówienia. 10) Zamiany w harmonogramie rzeczowo-finansowym w przypadku zmiany kolejności wykonywania robót, zmiany technologii jakości lub parametrów technicznych, wykonywania robót zamiennych, wykonywania robót dodatkowych robót, w przypadku zmiany terminu realizacji zamówienia w okolicznościach, o których mowa w ust. 2 pkt. 2) - 10) niniejszego paragrafu 11) zmiany osób odpowiedzialnych za kontakty, kierowanie i nadzór nad realizacją przedmiotu umowy. Zmiana którejkolwiek osób w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy, musi być uzasadniona przez Wykonawcę na piśmie w formie wniosku i wymaga pisemnego zaakceptowania przez Zamawiającego. Zamawiający zaakceptuje taką zmianę w terminie 7 dni od daty przedłożenia propozycji i wyłącznie wtedy, gdy kwalifikacje i doświadczenie wskazanych osób będą takie same lub wyższe od kwalifikacji i doświadczenia osób wymaganego postanowieniami specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 12) wystąpienia oczywistych omyłek pisarskich i rachunkowych w treści umowy. 13) Zmiany podwykonawców, pod warunkiem, że nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków w zakresie nie mniejszym niż wskazany na etapie postępowania o zamówienie publiczne dotychczasowy podwykonawca, 14) Zmiany terminu realizacji elementów przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia warunków atmosferycznych uniemożliwiających ze względów technologicznych (określonych w STWiOR) wykonywanie robót - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie w dzienniku budowy i musi być potwierdzony przez inspektora nadzoru. 15) Ograniczenie zakresu robót wynikające z wprowadzenia zmian istotnych lub nieistotnych w rozumieniu Prawa budowlanego w dokumentacji projektowej, które wynikły w trakcie realizacji robót i były konieczne w celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia. 16) Zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku konieczności wykonania dodatkowych badań i ekspertyz, analiz itp. 17) Zmian korzystnych dla Zamawiającego. 18) Zmiana materiałów na materiały zamienne w przypadku stwierdzenia po stronie Zamawiającego, że istnieje konieczność obniżenia wartości zadania do wysokości kwoty jaką Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Rozliczenie materiałów i robót danego elementu materiałów i robót w takim przypadku nastąpi na zasadach określonych w § 14 umowy - roboty zamienne.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatlidzbarski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, pok. 211.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Lidzbarku Warmińskim, ul. Wyszyńskiego 37, 11-100 Lidzbark Warmiński, pok. 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie jest dofinansowywane ze Środków Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury 2007-2013..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.