eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi MotyczWYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA DRÓG

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Motycz: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA DRÓG
Numer ogłoszenia: 257032 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Konopnica , Kozubszczyzna 127a, 21-030 Motycz, woj. lubelskie, tel. 081 5031081, faks 081 5031082.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.konopnica.lubelskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH ZWIĄZANYCH Z BUDOWĄ OŚWIETLENIA DRÓG.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zad 1-Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z budową oświetlenia drogowego drogi gminnej 106959 L w miejscowości Zemborzyce Tereszyńskie , opisanego w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót. Projektowana liczba punktów świetlnych - 15 szt 2. Zad 2- Przedmiotem zamówienia jest wykonanie I etapu oświetlenia drogi powiatowej 2227L w miejscowości Motycz obwód Nr 1 od słupa 1/I do słupa 11/I i obwód Nr 2 od słupa 1/II do słupa 26/II , opisanego w dokumentacji projektowej i przedmiarze robót dla etapu I. Projektowana liczba punktów świetlnych - 37 szt. 3. Przedmiot zamówienia opisuje dokumentacja projektowa oraz specyfikacje techniczne wykonania robót, które stanowią załączniki do niniejszej specyfikacji. 4. Zamawiający dopuszcza zastosowanie urządzeń i materiałów równoważnych pod względem technicznym i jakościowym opisanym w dokumentacji projektowej . W przypadku tym Wykonawca zobowiązany jest wykazać w ofercie, równorzędność..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.11.00 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości Zad nr 1- 2000zł Zad nr 2- 6500zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Wykonawcy wraz z ofertą składają oświadczenie wg załączonego do niniejszej specyfikacji wzoru o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia określonych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w sposób spełnia/nie spełnia, na podstawie przedłożonych dokumentów potwierdzających: 1. Uprawnienia Wykonawcy do wykonywania działalności obejmującej przedmiot zamówienia 2. Doświadczenie Wykonawcy w wykonywaniu robót. Uznaje się ,że Wykonawca posiada niezbędne doświadczenie w wykonaniu robót, jeżeli wykonał z należytą starannością w ciągu ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie co najmniej 1 zamówienie związane z budową oświetlenia drogowego o min. 30 punktów świetlnych i wartości brutto min 100 000,00 zł. Uwaga: 1. W przypadku gdy wykonawcy wspólnie ubiegają się o zamówienie, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o zamówienie albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się wówczas odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie. 3. Jeżeli oferta wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, należy przedłożyć zamawiającemu umowę regulującą współpracę wykonawców..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia opisanych warunków udziału w postępowaniu wykonawca zobowiązany jest przedłożyć następujące dokumenty: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Wykaz robót budowlanych dotyczących budowy oświetlenia drogowego wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie z podaniem ich wartości daty i miejsca wykonania z załączeniem protokołów odbioru tych robót lub referencji, potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.konopnica.lubelskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Konopnica Kozubszczyzna 127 A 31-030 Motycz.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy Konopnica Kozubszczyzna 127 A 31-030 Motycz sekretariat Urzędu Gminy Konopnica , pokój nr 9, I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.