eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › DEA/Z/PN-29/07

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Białystok: DEA/Z/PN-29/07
Numer ogłoszenia: 257017 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku, ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, fax 085 7447133.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEA/Z/PN-29/07.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia sa roboty budowlane i instalacyjne wraz z dostawą materiałów i urządzeń. Szczegółowy zakres zawarty jest w dokumentacji projektowej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne Oryginalny kod CPV: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie sprzętu sanitarnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.24.00 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.42.11.24 - Instalowanie drzwi z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 60.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości 6 000,00 PLN, w tym: a) zadanie 1 - 5 000 PLN b) zadanie 2 - 1 000 PLN.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu i wymagania Zamawiającego - dotyczy wykonawców obu zadań I.O dopuszczenie do udziału w postępowaniu, mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonych przedmiotem zamówienia, zgodnie z art. 22 ust. 1 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w szczególności: 2.1. Wykonali w ciągu ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia przedmiotowego postępowania , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, min. 3 roboty budowlane i instalacyjne odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia o wartości równej lub przekraczającej: - zadanie nr I - 200 000 PLN brutto każda robota - zadanie nr II - 50 000 PLN brutto każda instalacja Przez roboty budowlane odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiące przedmiot zamówienia, należy rozumieć roboty budowlane obejmujące łącznie wykonane prace w branżach jak w przedmiocie zamówienia, tj: a) ogólnobudowlanej, b) wykończeniowej, c) instalacyjnej: - elektrycznej, - sanitarnej, - klimatyzacji. Uwaga: Jeżeli zakres wykazanej i udokumentowanej roboty budowlanej jest szerszy niż zakres wymagany przez Zamawiającego, wykonawca winien w wykazie robót wskazać wartość prac odpowiadających zakresowi przedmiotu zamówienia (odpowiednio dla każdego zadania) 2.2. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia i posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania prac stanowiących przedmiot zamówienia w branżach:dla zadania I-go: a) konstrukcyjno-budowlanej, b) instalacji i urządzeń elektrycznych, dla zadania II-go a) instalacji klimatyzacji min. 1 osoba z każdej branży, oraz poświadczą ich przynależność do branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3.1. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN, 3.2. Uiszczają należne podatki i opłacają składki na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne. 4. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Zabezpieczą ofertę poprzez wniesienie wadium w kwocie i terminie określon II. Wymagania Zamawiającego - dotyczy obu zadań 1. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przepisami ustawy Prawa budowlanego i aktów wykonawczych. 2. Przedmiot zamówienia zostanie wykonany nie później niż: 60 dni kalendarzowych od podpisania umowy. 3. Gwarancja: a) na wykonane roboty budowlane będzie obowiązywać gwarancja przez okres min. 36 miesięcy od przekazania inwestycji Zamawiającemu b) na dostawy materiałów i urządzeń wg deklaracji producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące w miejscu eksploatacji, 4. Wymagany termin usuwania usterek w ramach gwarancji: a) 24 godziny w przypadku wad i usterek uniemożliwiających normalne użytkowanie pomieszczeń i urządzeń, b) 10 dni kalendarzowych w przypadku pozostałych wad i usterek 5. Wykonawca zastosuje materiały i urządzenia wyłącznie nowe, spełniające wymogi bezpieczeństwa,oznaczone znakiem CE i posiadające stosowne certyfikaty. 6. Wykonawca zastosuje się do wszystkich wymaganych przez Zamawiającego terminów, a proces inwestycyjny będzie prowadzony systematycznie, bez nieuzasadnionych technologicznie przerw i zbędnej zwłoki. 7. Roboty budowlane i instalacyjne będą prowadzone w sposób nie zakłócający normalnej pracy RCKiK, z uwzględnieniem ich etapowania. 8. Wykonawca sporządzi protokół inwentaryzacji powykonawczej i przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach (dot. robot budowlanych i instalacyjnych). 9. Płatność w całości po zakończeniu zamówienia (podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego) i przekazaniu protokołu inwentaryzacji powykonawczej. 10. Wykonawca akceptuje warunki umowy proponowane przez Zamawiającego we wzorze umowy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: I.A. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu - dotyczy obu zadań. 1. W celu potwierdzenia posiadanych uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne, należy przedłożyć: 1.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 Pzp i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp (treść oświadczenia stanowi Załącznik nr 3) - wskazana data podpisania oświadczenia 2. W celu potwierdzenia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy przedłożyć: 2.1. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5-ciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Dokumenty potwierdzające, iż robota budowlana została wykonana należycie winne zawierać co najmniej następujące elementy: a) nazwę podmiotu wystawiającego dany dokument (inwestor), b) wskazanie wykonawcy inwestycji, c) okres realizacji zamówienia, wartość wykonanego zamówienia (brutto), ocenę wykonanego zamówienia (terminowość, jakość - potwierdzenie wykonania z należytą starannością), d) podpis pod dokumentem - dokument winien być podpisany przez osobę/osoby upoważnioną. 2.2. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (dotyczy osób pełniących funkcje kierowniczo-nadzorcze nad realizacją przedmiotu zamówienia). Do wykazu należy dołączyć: a)dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień budowlano-konstrukcyjnych i instalacyjnych (elektryczne) przez osoby, które będą brały udział w realizacji zamówienia, dla każdej branży wyszczególnionej w przedmiocie zamówienia, b) dokumenty poświadczające przynależność do Branżowej Izby Inżynierów Budownictwa, ewentualnie właściwej dla danej specjalności Izby Samorządu Zawodowego. 3. W celu potwierdzenia spełnienia warunku korzystnej sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, należy przedłożyć: 3.1. Polisę, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN w zakresie prowadzonej działalności, 3.2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające nie zaleganie z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianego prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3.3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, potwierdzające nie zaleganie z opłaceniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenieo uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnieniu, odroczeniu lub rozłożeniu na raty zaległych płatności lub wstrzymaniu w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24.ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. 5. Dowód wniesienia wadium. II.A. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia wymagania Zamawiającego, przedłoży następujące dokumenty - dotyczy obu zadań: 1. Oświadczenie, że wykonawca wykona przedmiot zamówienia zgodnie z załączoną dokumentacją projektową, przedmiarami robót, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót, zasadami współczesnej wiedzy technicznej, przepisami ustawy Prawo budowlane i aktów wykonawczych. 2. Oświadczenie, że przedmiot zamówienia zostanie wykonany nie później niż: 60 dni kalendarzowych od daty podpisania umowy. 3. Oświadczenie, że wykonawca udzieli gwarancji: a) na wykonane roboty budowlane przez okres min. 36 miesięcy od przekazania inwestycji Zamawiającemu, b) na dostawy materiałów i urządzeń wg deklaracji producenta, jednak nie mniej niż 24 miesiące w miejscu eksploatacji, 4. Oświadczenie, że gwarantuje następujące terminy usuwania usterek w ramach gwarancji: a) 24 godziny w przypadku awarii instalacji sieciowych i urządzeń, w tym klimatyzacji w sezonie letnim b) 10 dni kalendarzowych w przypadku pozostałych usterek budowlanych 5. Oświadczenie, że wykonawca zaoferuje wyłącznie materiały i urządzenia nowe, spełniające wymogi bezpieczeństwa, oznaczone znakiem CE i posiadające stosowne certyfikaty - dołączy w tym celu deklaracje zgodności wyrobu z wymaganiami zasadniczymi, lub świadectwo WE na urządzenia. 6. Oświadczenie, iż wykonawca sporządzi protokół inwentaryzacji powykonawczej i przekaże Zamawiającemu w dwóch egzemplarzach (dot. robot budowlanych i instalacyjnych). 7. Oświadczenie, iż proces inwestycyjny będzie prowadzony w sposób systematyczny, bez zbędnych, nieuzasadnionych technologicznie przerw w pracy. 8. Oświadczenie, iż roboty uciążliwe będą prowadzone w sposób nie zakłócający normalnej pracy RCKiK. 9. Oświadczenie, iż wyraża zgodę na płatność w ciągu 30 dni całości po zakończeniu każdego zadania (podpisaniu końcowego protokołu zdawczo-odbiorczego) i przekazaniu protokołu inwentaryzacji powykonawczej (jeśli dotyczy). 10.Zaakceptowany wzór umowy (Załącznik nr 2 do SIW

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2008 godzina 13:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa ul. M. Skłodowskiej - Curie 23 15-950 Białystok, pok. 201 - Sekretariat II piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 12.02.2008.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Roboty remontowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty remontowe: a) roboty rozbiórkowe i wyburzeniowe, b) wymiana wewnętrznej stolarki drzwiowej, c) wymiana nawierzchni podłóg, d) wymiana kaloryferów, e) wymiana lub okładanie parapetów płytkami ceramicznymi, f) wymiana instalacji elektrycznej i wyprowadzenie istniejących instalacji strukturalnych nad sufit podwieszany, g) montaż instalacji teletechnicznych i włączenie ich do istniejących central, h) wykonanie sufitu podwieszanego w części komunikacyjnej i) przebudowa sanitariatu wraz z wymianą okładzin ściennych i podłogowych oraz armatury łazienkowej, j) roboty malarskie, k) roboty wykończeniowe i naprawcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00-1, 45.45.30.00-7, 45.33.24.00-7, 45.31.00.00-3, 45.31.51.00-9, 45.42.11.24-9, 45.44.21.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Instalacja klimatyzacji.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: II Instalacja klimatyzacji System multi dla sześciu pomieszczeń: a) dla pomieszczeń od strony północnej (pom. nr 1,2,3,7) proponuje się system RAS-DC Inverter Multi, złożony z czterech jednostek wewnętrznych ściennych oraz jednego agregatu zewnętrznego, b) dla pomieszczeń od południa (pom. nr 8,9) proponuje się system RAS-DC Inverter Multi, składający się z dwóch jednostek wewnętrznych ściennych oraz jednego agregatu zewnętrznego..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.51.00-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 60.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.