Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Łódź: Dostawa i montaż 12 sztuk bram garażowych w nowo budowanej strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Przybyszewskiego 60a.
Numer ogłoszenia: 256954 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi , ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6163000, 6163019, faks 042 6163063.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kmpsplodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż 12 sztuk bram garażowych w nowo budowanej strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Przybyszewskiego 60a..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zrealizowanie dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi dostawy i montażu 12 sztuk bram garażowych w nowo budowanej strażnicy Jednostki Ratowniczo-Gaśniczej Nr 5 Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Przybyszewskiego 60a, zgodnie z poniższą specyfikacją techniczną: Parametry techniczno - użytkowe bram garażowych: 1. bramy z paneli stalowych lub aluminiowych, wypełnionych pianką poliuretanową o grubości min 40mm, 2. sekcje przeszklone minimum 3 w ramach aluminiowych, przy zachowaniu co najmniej 25 % powierzchni oszklenia wrót garażowych, szyba podwójna akrylowa, 3. jedna brama z drzwiami wejściowymi, wyposażona w system blokujący zamknięcie bramy przy otwartych drzwiach, 4. napęd bram - silniki 380 V, 5. system otwierania umożliwiający minimum 25 000 cykli, 6. kolor zewnętrzny bram - RAL 3000 (lakier), 7. kolor wewnętrzny bram - biały (lakier) 8. prowadzenie bram nie ograniczające światła otworów bram, 9. mocowanie prowadnic ma uwzględniać konstrukcję dachu , montaż bram po 6 szt. z obu stron, 10. system sterowania bram musi przewidywać sterowanie: z punktu dowodzenia poza jednostką (z MSK w systemie informatycznym współpracującym z panelem wykonawczym DWA - 03), z punktu alarmowego jednostki, w tym centralny sterownik umożliwiający otwieranie i zamykanie każdej bramy z punktu dyspozytorskiego z sygnalizacją pozycji bramy, z garażu za pomocą przycisków góra-stop-dół (współpracującym z panelem wykonawczym DWA - 03), 11. sygnalizacja świetlna informująca kierowcę o całkowitym otwarciu bramy wewnątrz garażu i na zewnątrz budynku, 12. system awaryjnego zamykania i otwierania, 13. bramy wyposażone w urządzenia blokujące w przypadku pęknięcia sprężyn skrętnej i linki naciągowej, 14. bramy muszą posiadać zabezpieczenia umożliwiające ich bezpieczną eksploatację: zabezpieczenie przed przytrzaśnięciem palców, wypadnięcie rolek z prowadnic, 15. bramy muszą posiadać zabezpieczenie umożliwiające zatrzymanie po napotkaniu przeszkody, 16. wykonawca jest zobowiązany do przeszkolenia użytkowników w zakresie obsługi bram, 17. gwarancja na przedmiot zamówienia musi wynosić minimum 36 miesięcy, 18. wykonawca w okresie gwarancyjnym dokona corocznych bezpłatnych przeglądów serwisowych, 19. bramy muszą spełniać wymogi normy PN EN 13241-1, 20. montaż obejmuje podłączenie bram do istniejącej instalacji zasilającej i sterującej, 21. wartość izolacyjna dla panelu bramy nie może być niższa niż K=0,5 W/m2 K (nie dotyczy paneli przeszklonych)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.11.48 - Instalowanie bram 28.12.22.40 - 28.12.22.40 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wniesienie wadium. Zamawiający określa wadium na kwotę 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych). Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki udziału w postępowaniu oraz sposób dokonywania oceny spełnienia tych warunków 1. W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ustawy. 2. Wykonawca na przedmiot zamówienia udziela co najmniej 36 miesięcznej gwarancji. 3. Opis sposobu dokonania oceny wyżej wymienionych warunków: Ocena spełniania warunków wymaganych od wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia/nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu za podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda załączenia następujących dokumentów: a) oświadczenia potwierdzającego spełnienie wszystkich warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pozwalające na ubieganie się o udzielenie zamówienia oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy, b) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów: a) o których mowa pkt 1 b) - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, 3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1 a), b) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania 4. Dodatkowe wymagania odnoszące się do wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia (nie dotyczy podwykonawców): a) wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia i podpisania umowy, b) do oferty muszą zostać dołączone dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu dotyczące wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie, wymienione w pkt 1, c) wszyscy partnerzy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy zgodnie z jej postanowieniami, d) przed podpisaniem umowy wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia muszą przekazać Zamawiającemu kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem umowy regulującej współpracę tych wykonawców, e) przy ocenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wielkości stanowiące o spełnieniu warunków będą zsumowane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kmpsplodz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi
ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź pok. 210.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.08.2009 godzina 12:00, miejsce: Komenda Miejska Państwowej Straży Pożarnej w Łodzi ul. Zgierska 47, 91-446 Łódź sekretariat pok. 201..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Rozbudowa drogi krajowej nr 48 w m. Inowłódz na odcinku od km 17+090 do km 17+800
- "Świadczenie usług w zakresie bieżącej konserwacji ogólnobudowlanej budynków znajdujących się w zasobach Łódzkich Nieruchomości Sp. z o.o."
- 93/TP/ZP/D/2025 Dostawa i montaż zasilaczy awaryjnych UPS do zasilania awaryjnego oddziałów szpitalnych
- Wymiana układu spalinowego kotłów grzewczych na biomasę, pracujących na kotłowni Specjalistycznego Szpitala Gruźlicy, Chorób Płuc i Rehabilitacji w Tuszynie przy ul. Szpitalnej 5
- DZP.26.169.2025 Wykonanie robót rozbiórkowych w podziale na 3 części.
- Wykonywanie konserwacji, bieżących napraw i usuwania powstałych awarii instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych oraz instalacji chłodniczych.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa nowoczesnego, wielofunkcyjnego miejsca targowo-rekreacyjnego w Łapach - Etap I, na dz. o nr geod.: 1863/9, 1864, 1870/46.
- Budowa budynku ochrony (portierni) oraz fragmentu odrębnego układu komunikacyjnego na terenie siedziby Zamawiającego
- Przebudowa i budowa ogrodzenia z murem oporowym, oraz urządzeniami budowlanymi i pracami towarzyszącymi
- Remont budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Międzylesiu
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.