eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Termomodernizacja i rozbudowa budynku OSP w m. Stanisławice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-08-24

Kozienice: Termomodernizacja i rozbudowa budynku OSP w m. Stanisławice
Numer ogłoszenia: 256938 - 2011; data zamieszczenia: 24.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Gminy Kozienice , ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 048 6117100, faks 048 6142048.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja i rozbudowa budynku OSP w m. Stanisławice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest termomodernizacja i rozbudowa budynku OSP w Stanisławicach z robotami towarzyszącymi w zakresie: 1. Demontaże i rozbiórki: -demontaż instalacji odgromowej, -zdjęcie do powtórnego montażu kapliczki Św. Floriana, anten łączności, syreny alarmowej, -demontaż rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich,, -zdjęcie pokrycia dachu z eternitu do utylizacji wraz z jego utylizacją, -zdjęcie podprzybitki poddasza i warstw ocieplenia, -demontaż więźby dachowej do powtórnego wykorzystania części elementów, -rozbiórka stropu żelbetowego nad salą piętra, -rozbiórka części ścian poddasza i kominów, -demontaż podciągu i słupa stalowego poddasza, -zdjęcie warstw podłogowych z deskami, legarami i wiórami drzewnymi Sali na piętrze, pokojach piętra, magazynie i podestu klatki schodowej, -zdjęcie wykładziny PCV w sali piętra, -zdjęcie warstw papy, wylewki i żużla części stropodachu nad garażami pod proj. Magazyn OC, -demontaż wszystkich krat okiennych parteru, -demontaż wszystkich okien, parapetów zewnętrznych z blachy, -obniżenie ścian podokiennych Sali parteru, -wyburzenie ścian podokiennych środkowego garażu, -przebicie nowego otworu okiennego zmywalni, -zdjęcie warstw podłogowych z deskami i legarami na słupkach, -skucie posadzek i okładziny z płytek wc, -skucie płytek i części betonu z klatki schodowej, -demontaż drzwi zewnętrznych, bram garażowych, części drzwi wewnętrznych i ościeżnic, -poszerzenie niektórych otworów drzwiowych, przebicia nowych otworów na drzwi, -poszerzenie i podwyższenie otworów bram garażowych, -rozbiórka studzienek okien piwnic do poziomu terenu, skucie odspojonego lastryka na schodach zewnętrznych i cokołach budynku, rozbiórka ogrodzenia z siatki na słupach stalowych obetonowanych, -rozbiórka i ponowne ułożenie chodnika ok. 50m2, -demontaż lamp oświetlenia zewnętrznego na budynku, 2. Roboty modernizacyjne: -Adaptację pomieszczenia świetlicy na dodatkowy garaż na samochód lekki, -Wymianę bram w istniejących garażach, -Wydzielenie sanitariatu dostępnego z garaży, -Przebudowę istniejącego poddasza dla uzyskania pomieszczeń sali operacyjnej i magazynu OC, -Dobudowę klatki schodowej, -Dobudowę pomieszczen socjalnych i sanitariatów, -Remont części istniejących pomieszczeń, -Budowę masztu antenowego, -Wykonanie termomodernizacji całego budynku, -Budowę pochylni dla osób niepełnosprawnych, -wykonanie chodnika z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 6 cm z obrzeżami betonowymi, -wykonanie wewnętrznej drogi z kostki brukowej betonowej kolorowej gr. 8cm krawężnikami betonowymi, -montaż furtki z siatki w ramach z kształtowników stalowych ze słupkami - materiał z demontażu. 3. Instalacje: -instalację elektryczną oświetlenia, gniazd wtykowych, siły, ochrony od porażeń, wymiana przyłącza energetycznego, -odgromową, -wodno - kanalizacyjną, -centralnego ogrzewania z kotła gazowego, miejscowego ogrzewania elektrycznego, -ciepła woda użytkowa z dwufunkcyjnego kotła gazowego w sanitariatach i umywalni, istniejącego gazowego podgrzewacza wody w zapleczu sali, przepływowych podgrzewaczy wody w wc przy garażach, -wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej sali operacyjnej i sali szkoleń, wyciągowej sanitariatów, -rozbudowy instalacji gazowej polegającej na podłączeniu gazu do kotła dwufunkcyjnego, -zewnętrzne stanowisko do mycia samochodów z odprowadzeniem ścieków poprzez seperator koalescencyjny do kanalizacji sanitarnej, -doprowadzenie wody do stanowiska mycia samochodów, -Instalacja telefoniczna, 4. Kompleksową obsługę geodezyjną zachowując postanowienia Roz.M.G.P.iB. z dn.21.02.1995r Dz. U. nr 25 poz.133 w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych oraz czynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie, w tym czynności geodezyjne obowiązujące w budownictwie, w tym: - prace przygotowawcze pomiary uzupełniające konieczne do realizacji zadania, domiary sytuacyjne, uściślenie rzędnych wysokościowych , - prace pomiarowe poparte wpisami w dzienniku budowy - wytyczenie w terenie i utrwalenie na gruncie w terminie 7 dni od dnia przekazania placu budowy potwierdzonego wpisem w dzienniku budowy przebiegu lokalizacji obiektu w szczególności:główne osie obiektu,charakterystyczne punkty,stałe punkty wysokościowe,brakujące uzupełnienia geodezyjne, - geodezyjna inwentaryzacja powykonawcza - przekazanie zamawiającemu 5 kompletów kopii mapy powstałej w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej zarejestrowanej w Starostwie, 5. Inne prace towarzyszące, 6.Wykonanie robót pomocniczych, w tym: -konserwacja wbudowanych elementów zgodnie z zaleceniami producenta w okresie rękojmi i gwarancji szczegółowe warunki określa załącznik nr 2, -nieodpłatne bieżące przeglądy kończone protokołami na zasadach zapewniajacych zamawiającemu maksymalne bezpieczeństwo podczas eksploatacji obiektu i usuwanie uszkodzeń wynikających z wad produkcyjnych lub zastosowania wadliwych materiałów, -ogrodzenie, oznakowanie oraz poniesienie kosztów związanych z zabezpieczeniem placu budowy oraz oznakowaniem terenu budowy zgodnym z przepisami, -zabezpieczenie istniejących urządzeń kolidujących z zadaniem zgodnie z zaleceniami właścicieli sieci w miejscach kolizji roboty ziemne wykonywać ręcznie, -roboty prowadzić pod nadzorem właścicieli sieci, -przed włączeniem do sieci roboty podlegają odbiorowi przez właścicieli sieci i urządzeń, -wywózka materiałów odpadowych gruzu, eterniu oraz innych pochodzących z placu budowy i ich utylizacja, zachowanie czystości dróg w czasie prowadzenia robót, -wykonanie przez uprawnione laboratoria pomiarów i badań w czasie realizacji inwestycji, potwierdzających jakość wykonanych robót, -przejęcie na siebie odpowiedzialności za szkody wobec osób trzecich w związku z prowadzonymi robotami, -trwałe wygrodzenie ciągów pieszych na czas prowadzenia robót, -zapewnienie dojazdów do przyległych do placu budowy i posesji, -pisemne powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem właściciela obiektu o terminie prowadzenia robót i ewentualnych niedogodnościach z nimi zwiazanych oraz sporządzenie protokołu zdawczo odbiorczego przekazania pomieszczeń do remontu z wszelkimi uzgodnieniami kopię protokołu należy przekazać Zamawiającemu. Protokół sporządzić przy udziale: Wykonawca, właściciel użytkownik obiektu, inspektor nadzoru, -pisemne powiadomienie z 2 tygodniowym wyprzedzeniem właścicieli przyległych posesji o planowanych robotach w szczególności dotyczących ociplenia ściany szczytowej oraz wykonania przyłacza elektroenergetycznego od budynku OSP do stacji TRAFO. Roboty ziemne przy wymianie przyłącza należy wykonać ręcznie. -uporządkowanie terenu bezpośrednio przylegającego do placu budowy, -dokonanie niezbędnych w toku realizacji uzgodnień z właściwymi organami, w tym m.innymi z RE, Gazownią,Kozienicką Gospodarką Komunalną Sp. z o.o., TPSA. -na żądanie Zamawiającego wynikające z art. 26 ustawy Prawo Budowlane przeprowadzenie na koszt Wykonawcy badań, które nie były przewidziane umową, -zawarcie umowy ubezpieczeniowej o odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z okreslonymi zdarzeniami losowymi zgodnie z zapisami umowy, -przekazanie Zamawiającemu certyfikatów, kart gwarancyjnych zabudowanych urządzeń, -zakup, dostawa i montaż wszystkich elementów, -wymagane przez obowiązujące przepisy próby, badania, sprawdzanie, pomiary sieci i instalacji, -zabezpieczenie budowy na okres zimowy, -uzyska pozwolenie na użytkowanie z upoważnienia Zamawiającego..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy PZP do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.61.21 - Roboty budowlane w zakresie obiektów straży pożarnej 45.26.27.00 - Przebudowa budynków 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedno zamówienie polegające na wykonaniu robót budowlanych, którego przedmiotem była termomodernizacja lub rozbudowa lub modernizacja lub budowa budynku użyteczności publicznej i załączy dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą kwalifikacje zawodowe do kierowania robotami budowlanymi tj. osobą posiadającą uprawnienia budowlane w rozumieniu przepisów ustawy z dn. 7 lipca 1994r. Prawo Budowlane ( Dz.U. z 2006r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) co najmniej w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. stosowne Pełnomocnictwo do reprezentacji - jeżeli osoby podpisujące ofertę działają na podstawie pełnomocnictwa - musi zostać ono złożone jako część oferty w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, 2. w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego,

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania następujących zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty: 1. Terminu wykonania zadania w następujących przypadkach: -Niesprzyjających warunków pogodowych, -Niedopełnieniu przez Zamawiającego jego obowiązków wynikających z umowy, -Z powodu uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, -Z powodu wystąpienia dodatkowych, a niemożliwych do przewidzenia przed zawarciem umowy przez doświadczonego wykonawcę, robót, -Z powodu okoliczności siły wyższej, np. wystapienia zdarzenia losowego wywołanego przez czynniki zewnętrzne, którego nie można było przewidzieć z pewnością, w szczególności zagrażającego bezpośrednio życiu lub zdrowiu lub grożącego powstaniem szkody w znacznych rozmiarach, -Z powodu stanu wyższej konieczności, powodującego podjęcie działań w celu uchylenia bezpośredniego niebezpieczeństwa grożącego dobru społecznemu lub jakiemukolwiek dobru jednostki, -Z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron, -Zawieszenie wykonania prac nie spowodowanych uchybieniami Wykonawcy, 2. W przypadku zaistnienia potrzeby zmiany rozwiązań technicznych gdy proponowane rozwiązanie jest równorzędne lub lepsze funkcjonalnie od zaproponowanego w projekcie, 3. Gdy wystąpiły takie okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy i na które strony nie miały wpływu, 4. W przypadku zaistnienia uzasadnionej potrzeby zmiany podwykonawcy. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu posługiwał się zasobami dotychczasowego podwykonawcy, zmiana podwykonawcy możliwa jest pod warunkiem gdy nowy podwykonawca wykaże spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym na etapie postępowania o zamówienie publiczne, przedkładając wymagane dokumenty, 5. Gdy nastąpi zmiana stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany ustawy o podatku od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, 6. Gdy nastąpi zmiana przepisów prawnych mających wpływ na realizacje umowy, w szczególności na jej zakres,termin, 7. Gdy nastąpi zmiana formy organizacyjno - prawnej lub siedziby Wykonawcy. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić wyłącznie za zgodą obu stron, wyrażoną w formie pisemnego aneksu - pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kozienice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.09.2011 godzina 11:45, miejsce: Urząd Miejski w Kozienicach ul. Parkowa 5, 26-900 Kozienice, pokój 111.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.