Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-28
Kotlin: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu robót na zadaniu pn Usuwanie awarii sieci wodociągowych , ujęć wody i stacji uzdatniania wody oraz sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Kotlin w roku 2010
Numer ogłoszenia: 25688 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kotlin , ul. Powstańców Wielkopolskich 1, 63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie, tel. 062 7405481, faks 062 7405481.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu robót na zadaniu pn Usuwanie awarii sieci wodociągowych , ujęć wody i stacji uzdatniania wody oraz sieci kanalizacyjnej na terenie gminy Kotlin w roku 2010.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac objętych postępowaniem : - usuwanie awarii sieci wodociągowych ( w tym naprawa niesprawnych hydrantów ), - usuwanie awarii na ujęciach wody ( w tym wymiana pomp głębinowych ), - usuwanie awarii sieci kanalizacyjnych ( w tym w przepompowniach, zbiorczych urządzeniach transportowych - czyszczenie sieci sprzetem specjalistycznym - WUKO oraz naprawa instalacji elektrycznych. Zamawiający określa maksymalny czas od momentu powiadomienia o wystąpieniu awarii do przystąpienia do jej usuwania na okres nie dłuższy niż 8 godzin, z zastrzeżeniem, że Wykonawca zobowiązany jest natychmiast po zawiadomieniu przystąpić do dokonania oględzin i zabezpieczenia miejsca awarii..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie żąda wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące : 1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, 2) posiadania wiedzy i doświadczenia, 3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 4) sytuacji ekonomicznej i finansowej i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA WARUNKÓW : Doświadczenie : - Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich trzech ( 3 ) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 1 robotę z zakresu remontu i usuwania awarii instalacji wodno - kanalizacyjnych, Potencjał kadrowy : - Wykonawca musi zapewnić kierowanie zleconymi robotami poprzez co najmniej jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane : - w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów i minimum 5 letnim doświadczeniem, Potencjał techniczny : - wykonawca musi w tym zakresie złożyć stosowne oświadczenie, Zamawiający w oparciu o przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych informuje, że Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu , iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dysozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) wypełniony załączony do SIWZ druk oferty stanowiący załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ ( wykonawca może złożyć ofertę na włanym formularzu, lecz jego treść i układ muszą być zgodne z formularzem ); 2) aktualny odpis z właściwego rejestru jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru w celu wykazania braku podstaw do wyluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1, pkt. 2 ustawy - załącznik nr 2a do SIWZ; 3) podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków, stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ; 4) podpisane oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy - stanowiące załącznik nr 2a do SIWZ; 5) na potwierdzenie wymaganego doświadczenia wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wykaz ( należy wypełnić załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie ), który będzie potwierdzał, że wykonawca wykonał co najmniej 1 robotę o zakresie odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom określonym w punkcie : doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest do powyższego wykazu załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone, 6) wykaz osób ( załącznik nr 4 do SIWZ ), które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia odpowiedzialnych za kierowanie robotami budolanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacje o podstawie do dysponowania tymi osobami ; - kierownik robót z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wodno - kanalizacyjnych bez ograniczeń lub odpowiadających wydanych na podstawie wcześniejszych przepisów i minimum 5 letnie doświadczenie. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia. 7) oświadczenie o podwykonawcach - załącznik nr 5, 8) wypełniony i parafowany podpisem wykonawcy wzór umowy w oparciu o formularz stanowiący załącznik do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kotlin.bip.net.pl > gmina > przetargi.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kotlinie
63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 3.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Kotlinie 63-220 Kotlin, ul. Powstańców Wielkopolskich 3 pokój nr 10.
IV.3.5) Termin związania ofertą: do 09.03.2010.
INNE PRZETARGI KOTLIN
więcej: przetargi KOTLIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja oraz przygotowanie do ekspozycji rzeźb pochodzących z elewacji Pałacu Brühla, Pałacu Krasińskich oraz z Ogrodu Saskiego.
- Naprawy i usuwanie awarii w zakresie robót budowlanych w nieruchomościach oraz na terenach zewnętrznych zarządzanych przez ZZK-2 Zadania.
- Usługa wykonywania nowych mebli
- Usługa bieżących napraw i konserwacji w zasobach mieszkaniowych i użytkowych stanowiących własność gminy Knurów, zarządzanych przez Miejski Zespół Gospodarki Lokalowej i Administracji w Knurowie
- BIEŻĄCA OBSŁUGA I KONSERWACJA STACJI UZDATNIANIA WODY WRAZ Z ISTNIEJĄCĄ SIECIĄ WODOCIĄGOWĄ NA TERENIE GMINY CELESTYNÓW w 2026 r.
- Obsługa i konserwacja fontann oraz przepompowni Tężni Solankowej w Inowrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





