eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Janowice Wielkie › Zakup i dostawa sprzetu rehabilitacyjnego



Ogłoszenie z dnia 2007-12-21

Janowice Wielkie: Zakup i dostawa sprzetu rehabilitacyjnego
Numer ogłoszenia: 256878 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - SP ZOZ, ul. Karola Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 7547500, fax 0-75 7547503.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: zpir.sisco.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: zpir.sisco.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzetu rehabilitacyjnego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu rehabilitacyjnego pakiet nr 1 - basen rehabilitacyjny z przelewem rynnowym ; pakiet nr 2 sprzęt do kinezyterapii ; pakiet nr 3 , sprzęt do fizykoterapii; pakiet nr 4 - kolumna terapeutyczna z wysięgnikim wraz z ławeczką; pakiet nr 5 - aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego; pakiet nr 6 - stół pionizacyjny

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 28.21.15.00 - Zbiorniki na wodę Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.15.00 - Zbiorniki na wodę Oryginalny kod CPV: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii Kod CPV wg słownika 2008: 33.15.40.00 - Urządzenia do mechanoterapii .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postepowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy spełniajacy warunki zawarte w art. 22w ust. 1 , nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2,ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. pzp (Dz.U.Nr 19,poz.177 z póź.zm.) oraz spełniający warunki dodatkowe w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Termin wykonania - 20
  • 3. Gwarancja,serwis,montaż i szkolenie - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: zpir.sisco.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - S.P.Z.O.Z., ul. Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie- sekretariat.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.01.2008 godzina 11:00, miejsce: Zespół Profilaktyki i Rehabilitacji w Janowicach Wielkich - S.P.Z.O.Z., ul. Świerczewskiego 12, 58-520 Janowice Wielkie- sekretariat.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Basen rehabilitacyjny z przelewem rynnowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Basen rehabilitacyjny z przelewem rynnowym z pełnym wyposażeniem.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.15.00-9, 29.83.41.22-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. Termin wykonania - 20
    • 3. Gwarancja, montaż, serwis, szkolenie - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do kinezyterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: stół rehabilitacyjny, mata rehabilitacyjna, rower treningowy do ćwiczenia w pozycji półleżącej, stepper magnetyczny, ergometr eliptyczny, biżnia treningowa, Fisiotek LT, Fisiotek 2000T (lub równoważne).
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja, serwis, szkolenie i certyfikaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt do fizykoterapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zestaw do magnetoterapii, leżanka drewniana.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.81.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja, serwis, szkolenie i certyfikaty - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kolumna terapeutyczna z wysięgnikiem wraz z ławeczką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kolumna terapeutyczna z wysięgnikiem wraz z ławeczką terapeutyczną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Aparat do masażu uciskowego sekwencyjnego.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Stół pionizacyjny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Stół pionizacyjny z regulacją elektyczną.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.40.00-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.02.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 90
    • 2. Gwarancja, serwis, szkolenie i certyfikaty - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.