eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskDostawa materiałów reklamowychstojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-09-28

Gdańsk: Dostawa materiałów reklamowych: stojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe.
Numer ogłoszenia: 256863 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych: stojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego stojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe. Przygotowanie i wykonanie informacji w formie naklejki, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, po 1 naklejce na stojaki i tablicę - łącznie 21 szt. naklejek. Przymocowanie naklejek na stałe do tworzywa kieszeni (zad.nr. 1,2,3), na tabliczce (zad. Nr 4) i na tablicy (zad. Nr 5). Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały reklamowe, będące przedmiotem zamówienia odpowiadały wymaganiom opisanym w SIWZ. Wymagania stawiane Dostawcy: Dostawca zobowiązuje się dostarczyć kompletną dostawę i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego na koszt Dostawcy pod adres: Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, pokój nr 20 Zadanie nr 1 Zakup i dostawa 1 szt. wolnostojącego stojaka na ulotki i materiały reklamowe Stojak wykonany z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, - wymiary: o wysokości min. 1595 mm, szerokości min. 250 mm i głębokości min. 330 mm - na stojaku zawieszone są cztery kieszenie formatu A4 na ulotki i foldery wykonane z trwałego, odpornego na zarysowania, przezroczystego tworzywa, - kieszenie muszą posiadać możliwość przystosowania również do formatu A6 poprzez umieszczenie w środku rozdzielnika, - na pierwszej kieszeni od góry znajduje się następująca informacja: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu wykonane w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa kieszeni. Zadanie nr 2 1. Zakup i dostawa 1 szt. składanego stojaka na ulotki i materiały reklamowe Stojak wykonany z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, metalik - wymiary: o wysokości min. 1560 mm, szerokości min. 230 mm i głębokości 290 mm - stojak składa się z czterech kieszeni formatu A4 na ulotki i foldery wykonane z trwałego, odpornego na zarysowania, przezroczystego tworzywa, - kieszenie muszą posiadać możliwość przystosowania również do formatu A6 poprzez umieszczenie w środku rozdzielnika, - na pierwszej kieszeni od góry znajduje się następująca informacja: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu Informacja wykonana w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa kieszeni. Zadanie nr 3 Zakup i dostawa 1 szt. wolnostojącego, obrotowego stojaka na ulotki i materiały reklamowe Stojak wykonany z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, metalik - wymiary: o wysokości min. 1680 mm, szerokości min. 336 mm - stojak wolnostojący, obrotowy z rzędami przegródek po dwóch stronach stojaka, umożliwiającymi dowolną ich modyfikację i konfigurację - posiadający min. 6 przegródek A6, 3 - A5 i 3 A4 wykonane z trwałego, odpornego na zarysowania, przezroczystego tworzywa, - na pierwszych kieszeniach od góry znajduje się następująca informacja: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu Informacja wykonana w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa kieszeni. Zadanie nr 4 Zakup i dostawa 17 szt. wolnostojących stojaków na ulotki i materiały reklamowe Stojaki wykonane z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, metalik - stojak wolnostojący, 2 ramy oparte o podstawę - wymiary: wysokości min. 1800 mm, podstawa stojaka o wymiarach: 24 x 32 cm - na ramie zawieszone siedem, ułożonych kaskadowo kieszeni, na ulotki A4 ( z możliwością przystosowania do formatu A6 ) widoczne w 50%. - kieszenie wykonane z plexi ( grubość 3 mm) , zawieszone jednostronnie - nad ulotkami umieszczona pozioma tabliczka A5 do umieszczenia informacji - Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu Informacja wykonana w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa tabliczki. Zadanie nr 5 Zakup i dostawa 1 szt. tablicy na ulotki i materiały reklamowe Tablica wykonana z: - rama tablicy wykonana z anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny - wieszana na ścianie - wymiary ramy: szerokość min. 710 mm, wysokość min. 960 mm, - na ramie zawieszone ( w poziomie) trzy akrylowe, przezroczyste półki - wysokość zawieszenia półek z możliwością regulacji - głębokość półek min. 75 mm - wysokość półek min. 150 mm - u góry, przez całą długość ramy, dodatkowa tablica o wysokości min. 100 mm, z miejscem na informację, na której będzie informacja w formie naklejki, na stałe przymocowana do tablicy: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu 8. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu trzy różne projekty naklejki z których Zamawiający wskaże wybraną propozycję lub przekaże do niej uwagi. 10. Wykonawca uwzględni ewentualne uwagi Zamawiającego do projektu w terminie 2 dni roboczych od przekazania uwag. 11. Zamawiający zobowiązuje się do zaakceptowania projektu naklejki w terminie 2 dni roboczych od otrzymania projektu uwzględniającego uwagi..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 30.19.50.00 - Tablice .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Urzad Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, Kancelaria p. 218.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.