Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Gdańsk: Dostawa materiałów reklamowych: stojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe.
Numer ogłoszenia: 256863 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku , ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3009340, 3009351, faks 0-58 3009343.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów reklamowych: stojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa wraz z transportem, rozładowaniem i wniesieniem do siedziby Zamawiającego stojaków i tablic informacyjnych na ulotki i materiały reklamowe. Przygotowanie i wykonanie informacji w formie naklejki, zgodnie z wymaganiami Zamawiającego, po 1 naklejce na stojaki i tablicę - łącznie 21 szt. naklejek. Przymocowanie naklejek na stałe do tworzywa kieszeni (zad.nr. 1,2,3), na tabliczce (zad. Nr 4) i na tablicy (zad. Nr 5). Zamawiający wymaga, aby dostarczone materiały reklamowe, będące przedmiotem zamówienia odpowiadały wymaganiom opisanym w SIWZ. Wymagania stawiane Dostawcy: Dostawca zobowiązuje się dostarczyć kompletną dostawę i rozładować ją własnymi siłami w siedzibie Zamawiającego na koszt Dostawcy pod adres: Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Gdańsku, ul. Podwale Przedmiejskie 30, pokój nr 20 Zadanie nr 1 Zakup i dostawa 1 szt. wolnostojącego stojaka na ulotki i materiały reklamowe Stojak wykonany z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, - wymiary: o wysokości min. 1595 mm, szerokości min. 250 mm i głębokości min. 330 mm - na stojaku zawieszone są cztery kieszenie formatu A4 na ulotki i foldery wykonane z trwałego, odpornego na zarysowania, przezroczystego tworzywa, - kieszenie muszą posiadać możliwość przystosowania również do formatu A6 poprzez umieszczenie w środku rozdzielnika, - na pierwszej kieszeni od góry znajduje się następująca informacja: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu wykonane w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa kieszeni. Zadanie nr 2 1. Zakup i dostawa 1 szt. składanego stojaka na ulotki i materiały reklamowe Stojak wykonany z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, metalik - wymiary: o wysokości min. 1560 mm, szerokości min. 230 mm i głębokości 290 mm - stojak składa się z czterech kieszeni formatu A4 na ulotki i foldery wykonane z trwałego, odpornego na zarysowania, przezroczystego tworzywa, - kieszenie muszą posiadać możliwość przystosowania również do formatu A6 poprzez umieszczenie w środku rozdzielnika, - na pierwszej kieszeni od góry znajduje się następująca informacja: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu Informacja wykonana w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa kieszeni. Zadanie nr 3 Zakup i dostawa 1 szt. wolnostojącego, obrotowego stojaka na ulotki i materiały reklamowe Stojak wykonany z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, metalik - wymiary: o wysokości min. 1680 mm, szerokości min. 336 mm - stojak wolnostojący, obrotowy z rzędami przegródek po dwóch stronach stojaka, umożliwiającymi dowolną ich modyfikację i konfigurację - posiadający min. 6 przegródek A6, 3 - A5 i 3 A4 wykonane z trwałego, odpornego na zarysowania, przezroczystego tworzywa, - na pierwszych kieszeniach od góry znajduje się następująca informacja: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu Informacja wykonana w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa kieszeni. Zadanie nr 4 Zakup i dostawa 17 szt. wolnostojących stojaków na ulotki i materiały reklamowe Stojaki wykonane z: - anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny, metalik - stojak wolnostojący, 2 ramy oparte o podstawę - wymiary: wysokości min. 1800 mm, podstawa stojaka o wymiarach: 24 x 32 cm - na ramie zawieszone siedem, ułożonych kaskadowo kieszeni, na ulotki A4 ( z możliwością przystosowania do formatu A6 ) widoczne w 50%. - kieszenie wykonane z plexi ( grubość 3 mm) , zawieszone jednostronnie - nad ulotkami umieszczona pozioma tabliczka A5 do umieszczenia informacji - Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu Informacja wykonana w formie naklejki i na stałe przymocowane do tworzywa tabliczki. Zadanie nr 5 Zakup i dostawa 1 szt. tablicy na ulotki i materiały reklamowe Tablica wykonana z: - rama tablicy wykonana z anodowanego aluminium, odpornego na zarysowania poliwęglanu - kolor srebrny - wieszana na ścianie - wymiary ramy: szerokość min. 710 mm, wysokość min. 960 mm, - na ramie zawieszone ( w poziomie) trzy akrylowe, przezroczyste półki - wysokość zawieszenia półek z możliwością regulacji - głębokość półek min. 75 mm - wysokość półek min. 150 mm - u góry, przez całą długość ramy, dodatkowa tablica o wysokości min. 100 mm, z miejscem na informację, na której będzie informacja w formie naklejki, na stałe przymocowana do tablicy: Europejskie Służby Zatrudnienia EURES, logo EURES, www.eures.europa.eu 8. Oferowane towary muszą spełniać wszystkie parametry określone w SIWZ, muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. 9. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu trzy różne projekty naklejki z których Zamawiający wskaże wybraną propozycję lub przekaże do niej uwagi. 10. Wykonawca uwzględni ewentualne uwagi Zamawiającego do projektu w terminie 2 dni roboczych od przekazania uwag. 11. Zamawiający zobowiązuje się do zaakceptowania projektu naklejki w terminie 2 dni roboczych od otrzymania projektu uwzględniającego uwagi..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.35.00 - Stojak na materiały reklamowe 30.19.50.00 - Tablice .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna spełnienie ww warunku poprzez oświadczenie stanowiące załacznik nr 2
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Gdańsku.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.10.2011 godzina 08:00, miejsce: Wojewódzki Urzad Pracy w Gdańsku ul. Podwale Przedmiejskie 30, 80-824 Gdańsk, Kancelaria p. 218.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Usługa serwisowania samochodów służbowych dla Copernicus PL Sp. z o.o. w Gdańsku
- Dostawa fabrycznie nowego lekkiego pojazdu operacyjnego typu SUV
- Dostawa sprzętu laboratoryjnego w 5 pakietach dla Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- ŚWIADCZENIE USŁUG PRAWNYCH NA RZECZ GDAŃSKIEGO CENTRUM INFORMATYCZNEGO
- Plan Urządzenia Lasu dla lasów komunalnych w Gdańsku na okres 2026-2035
- Utrzymanie sterowników CPAnet w Gdańsku
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Dróg Starostwa Powiatowego w Wieruszowie na 2026 r.
- sukcesywna dostawa tablic rejestracyjnych pojazdów na potrzeby Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Lesznie
- Dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Dębicy oraz odbiór i kasacja tablic rejestracyjnych wycofanych z obrotu w 2026 roku
- Dostawa tablic rejestracyjnych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Olsztynie oraz odbiór i złomowanie starych tablic rejestracyjnych z siedziby Zamawiającego
- Remont oraz doposażenie budynków Miejsko-Gminnej Biblioteki Publicznej w Więcborku oraz Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Więcborku
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Łowiczu wraz z odbiorem i złomowaniem wycofanych tablic rejestracyjnych
więcej: Stojak na materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





