eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › DOSTAWA CENTRAL TELEFONICZNYCH I APARATÓW TELEFONICZNYCH ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-09-20

Warszawa: DOSTAWA CENTRAL TELEFONICZNYCH I APARATÓW TELEFONICZNYCH ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH
Numer ogłoszenia: 256859 - 2010; data zamieszczenia: 20.09.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowy Instytut Geologiczny - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Rakowiecka 4, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8498085, 8495027, faks 022 8498085, 8495027.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgi.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Badawczo-Rozwojowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA CENTRAL TELEFONICZNYCH I APARATÓW TELEFONICZNYCH ORAZ ŚWIADCZENIE USŁUG TELEKOMUNIKACYJNYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie zostało podzielone przez Zamawiającego na części: 1) Część I : Dostawa central telefonicznych i aparatów telefonicznych. 2) Część II : Świadczenie usług telekomunikacyjnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.42.00-1, 32.55.12.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium. 1. Oferta w części I musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych). 2. Oferta w części II musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysiące złotych). 3. Wadium musi być wniesione najpóźniej wraz z upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach (w zależności od wyboru Wykonawcy): - w pieniądzu - przelewem na rachunek Zamawiającego: BANK PEKAO SA, nr rachunku 46 1240 6247 1111 0000 4978 9654. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), złożonych w kasie Państwowego Instytutu Geologicznego-Państwowego Instytutu Badawczego, ul. Rakowiecka 4 w Warszawie, budynek A pok. Nr 12A , od poniedziałku do piątku, w godz. 10:00 do 14:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wykonawca, którego oferta nie będzie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Wykonawca, który nie wniesie wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzi się na przedłużenie okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego. 7. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, - zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy, - w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. Zamawiający dokona zwrotu wadium zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla części II: Zaświadczenie Prezesa UKE - aktualne na dzień składania ofert- o wpisie do rejestru przedsiębiorców telekomunikacyjnych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1. dla Części I: w liczbie minimum dwóch dostaw systemu telekomunikacyjnego polegającej na instalacji i połączeniu w sieć co najmniej dwóch central liczących łącznie co najmniej 500 numerów wewnętrznych i obsługujących także wewnętrzne telefony IP;(załącznik nr 4a do Instrukcji). 2. dla Części II: w liczbie minimum dwóch usług polegających na: podłączeniu przyłączy do odbiorców o przepustowości łącznej co najmniej 80 połączeń jednoczesnych z jednoczesnym świadczeniem usług telekomunikacyjnych na 500 numerów w okresie dwóch lat (załącznik nr 4b do Instrukcji). W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dla Części I zamówienia: Zamawiający wymaga co najmniej: 1. osobę posiadającą certyfikat instalatorski producentów oferowanych przez Wykonawcę systemów central telefonicznych, 2. osobę posiadającą certyfikat instalatorski transmisji opartej na przełącznikach MPLS, traktach BRA i PRA W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunki Wykonawcy mogą spełniać łącznie.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dla części I - Dostawa central telefonicznych: 1. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian w zapisach umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy. 2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy. 3. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy również w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: a) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; b) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; c) nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp. 4. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Dla części I - Dostawa aparatów telefonicznych: 1. Strony dopuszczają wprowadzenie zmian w zapisach umowy w związku z okolicznościami niezawinionymi przez Wykonawcę ani osoby, którymi się posługiwał przy wykonaniu przedmiotu umowy, których nie można było przewidzieć w dniu jej zawarcia, z wyłączeniem zmian dotyczących przedmiotu umowy. 2. Umowa może ulec zmianie w przypadku zmiany przepisów mających zastosowanie przy wykonaniu umowy. 3. Umowa może ulec zmianie w przypadku zastosowania ulepszeń w stosunku do przedmiotu umowy, gdy przyniosą wymierne korzyści Zamawiającemu a nie zmieniają wartości umowy. 4. Zakazuje się zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenie takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego; zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższego postanowienia jest nieważna. 5. Zamawiający dopuści możliwość dokonywania zmian w treści umowy w stosunku do treści oferty wykonawcy również w sytuacjach, gdy wystąpi co najmniej jedna z poniżej wymienionych okoliczności: a) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta; b) zachodzi konieczność zmiany w zakresie podwykonawstwa, za uprzednią zgodą zamawiającego: możliwe jest powierzenie podwykonawcom innego zakresu części zamówienia niż wskazany w ofercie wykonawcy a także możliwa jest zmiana podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia, o ile nie jest to sprzeczne z postanowieniami SIWZ; c) nastąpiła zmiana danych wykonawcy np. zmiana adresu, konta bankowego, osób kontaktowych itp. 6. Każda zmiana umowy może nastąpić jedynie za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w formie aneksu pod rygorem nieważności. Dla części II - świadczenie usług telekomunikacyjnych: Zakazuje się zmian istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany te są korzystne dla zamawiającego; zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższego postanowienia jest nieważna. W szczególności Zamawiający dopuszcza: a) aktualizację danych Wykonawcy poprzez: zmianę nazwy firmy, zmianę adresu siedziby, zmianę formy prawnej Wykonawcy itp., b) zmianę obowiązującej stawki podatku VAT;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pgi.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-975 Warszawa, ulica Rakowiecka 4, budynek A pokój nr 231.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.10.2010 godzina 12:00, miejsce: 00-975 Warszawa, ulica Rakowiecka 4, budynek A, Kancelaria Główna Zamawiającego -pokój nr 15.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa central telefonicznych i aparatów telefonicznych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: 1) dostawę i instalację 4 (czterech) central telefonicznych wraz z oprogramowaniem systemowym zainstalowanym w sprzęcie i oprogramowaniem taryfikacyjnym do zarządzania, bilingowania i rozliczania połączeń w dostarczonych centralach telefonicznych, konfigurację oprogramowania, uruchomieniem central (wraz z testami obsługi) w podanych w ppkt.2.2 poniżej lokalizacjach - zgodnie z: - opisem przedmiotu zamówienia (Rozdziałem 2A SIWZ), - Specyfikacjami technicznymi nr 1-4 zawierającymi minimalne wymagania parametrów i funkcjonalności central oraz systemu telekomunikacyjnego (załącznik 1 do Rozdziału 2A SIWZ); 2) dostawa, instalacja i uruchomienie 62 aparatów telefonicznych w podziale na grupy sekretarsko-dyrektorskie i do lokalizacji podanych w tabeli nr 2 opisu przedmiotu zamówienia (Rozdziale 2A SIWZ) - zgodnie z specyfikacjami technicznymi nr 5-7 zawierającymi minimalne wymagania parametrów i funkcjonalności (załącznik 1 do Rozdziału 2A SIWZ); 3) przeprowadzenie szkolenia w zakresie wskazanym w ust.7 Rozdział 2A SIWZ (Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia dla Części I), w tym: a) dla 10 administratorów central/ systemu telekomunikacyjnego w wymiarze 4 godzin w siedzibie Zamawiającego. Po zakończeniu szkoleń Wykonawca wystawi przeszkolonym pracownikom odpowiednie certyfikaty ukończenia szkolenia; b) dla personelu - 50 osób (w grupach do 30 osób po 2 godz. szkolenia) w lokalizacjach, o których mowa w ust. 2 poniżej. 2. Przedmiot zamówienia w odniesieniu do central telefonicznych (ust.1 pkt.1 Umowy) obejmuje następujące lokalizacje: a) Warszawa ul. Rakowiecka 4 Centrala główna b) Warszawa ul. Jagiellońska 76 Centrala oddziałowa nr 1 c) Kraków ul, Skrzatów 1 Centrala oddziałowa nr 2 d) Lublin ul. Rowerowa 9a Centrala VoIP 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu wyłącznie sprzęt fabrycznie nowy, wraz z dokumentacją umożliwiającą wykorzystanie wszystkich możliwości technicznych oferowanego sprzętu. Wszystkie wyroby dostarczone w ramach niniejszej umowy muszą być oznaczone znakiem CE. 4. Wykonawca udzieli Zamawiającemu niewyłącznej i bezterminowej licencji na korzystanie z oprogramowania objętego przedmiotem umowy zgodnie z warunkami licencyjnymi producenta oprogramowania. 5. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne i formalne określa Rozdział 2.A Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części I - Dostawa, instalacja i uruchomienie centrali telefonicznej i aparatów telefonicznych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.12.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 42.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Świadczenie usług telekomunikacyjnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dla Części II 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie na rzecz ZAMAWIAJĄCEGO usługi telekomunikacyjnej. 2.Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania techniczne i formalne określa Rozdział 2.B SIWZ Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla Części II - Świadczenie usług Telekomunikacyjnych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.42.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.