eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tomaszów LubelskiRoboty budowlane związane z wykonaniem podbudowy z kruszyw pod nawierzchnię boiska szkolnego, z robotami towarzyszącymi i z wbudowaniem kabla pod oświetlenie boiska w zakresie określonym w przedmiarze robót na terenie Gimnazjum Nr 1 przy ul. Kopernika 4 w

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Tomaszów Lubelski: Roboty budowlane związane z wykonaniem podbudowy z kruszyw pod nawierzchnię boiska szkolnego, z robotami towarzyszącymi i z wbudowaniem kabla pod oświetlenie boiska w zakresie określonym w przedmiarze robót na terenie Gimnazjum Nr 1 przy ul. Kopernika 4 w Tomaszowie Lubelskim
Numer ogłoszenia: 256838 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta w Tomaszowie Lubelskim , ul. Lwowska 57, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. 084 6642125, faks 084 664 22 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszow-lubelski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z wykonaniem podbudowy z kruszyw pod nawierzchnię boiska szkolnego, z robotami towarzyszącymi i z wbudowaniem kabla pod oświetlenie boiska w zakresie określonym w przedmiarze robót na terenie Gimnazjum Nr 1 przy ul. Kopernika 4 w Tomaszowie Lubelskim.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z wykonaniem podbudowy z kruszyw pod nawierzchnię boiska szkolnego, z robotami towarzyszącymi i z wbudowaniem kabla pod oświetlenie boiska w zakresie określonym w przedmiarze robót na terenie Gimnazjum Nr 1 przy ul. Kopernika 4 w Tomaszowie Lubelskim. Roboty budowlane zostały określone w projekcie na budowę boiska szkolnego, przedmiarze robót i obejmują w szczególności: 1. Podbudowa : a) usuniecie warstwy ziemi o grubości do 15 cm za pomocą spycharek - 2336,1 m2, b) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. 0,25 m3 w gruncie kat. I - III uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 350,42 m3, c) roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. 0,25 m3 w gruncie kat. I - II uprzednio zmagazynowanej w hałdach z transportem urobku samochodami samowyładowczymi na odl. do 1 km - 700,83 m3, d) ręczne profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni w gruncie kat. I - II - 2336,1 m3, e) mechaniczne zagęszczanie warstwy odsączającej w korycie lub na całej szerokości - grubość warstwy po zagęszczeniu 10 cm - 1641,0 m2, f) wykonanie podbudowy z kruszyw łamanych - warstwa dolna o grubości 12 cm - kliniec 4 - 31,5 mm - 1641,0 m2, g) podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa dolna za każdy 1 cm różnicy Krotność = -3 - 1641,0 m2, h) podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa górna o grubości 5 cm [warstwa wyrównawcza na istniejącej podbudowie] kruszywo 4 - 31,5 mm grubość warstwy 7 cm - 1186,8 m2, i) podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa górna za każdy 1 cm różnicy [z kruszyw z rozbiórki] Krotność = 2 - 1186,8 m2, j) podbudowa z kruszyw łamanych - warstwa górna o gr. 5 cm - kruszywo łamane 0-4 mm - 2889,0 m2, k) wbudowanie obrzeży betonowych o wymiarach 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin zaprawą cementową ustawionych na ławie betonowej z oporem - 731,88 m, i innych robót przewidzianych w projekcie i przedmiarze robót. 2. Ułożenie kabla: a) układanie ręczne kabli w rowach kablowych - kabel 1,0 kg/m z przykryciem folią - 144 m, b) układanie kabli w rurach, pustakach lub kanałach zamkniętych - kabel 1,0 kg/m w rurze ochronnej pod drogą i wciąganie kabli do fundamentów - 22 m, c) montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe - 4 szt, d) ułożenie rur osłonowych PCV- AROT 75 - 8 m, i innych robót towarzyszących objętych w projekcie budowlanym. 3. Zakres zamówienia obejmuje również: a) prowadzenie pełnej obsługi geodezyjnej, b) wykonanie wszelkich prób i badań odbiorowych wynikających z obowiązujących przepisów i norm PN, c) uzyskanie wszelkich uzgodnień i decyzji na realizację zadania, d) zorganizowanie i zabezpieczenie placu budowy oraz zaplecza budowy, e) przedłożenie wymaganych świadectw bezpieczeństwa, certyfikatów i atestów na wbudowane materiały i urządzenia, f) wykonanie i przedłożenie dokumentów odbioru technicznego oraz powykonawczej inwentary- zacji geodezyjnej. 4. Zgodnie z art.29 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający w niniejszym postępowaniu dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. 5. Wykonawca, który w ofercie powoła się na zastosowanie równoważnych materiałów i urządzeń jest zobowiązany do dołączenia do oferty: a) dokumentów (aprobat, certyfikatów) materiałów i urządzeń równoważnych potwierdzających, że parametry techniczno-technologiczne oraz użytkowe propozycji równoważnych nie uległy pogorszeniu; b) oświadczenie, że ewentualny projekt zamienny umożliwiający zastosowanie materiałów równoważnych zostanie opracowany w terminie 2 tygodni od daty podpisania umowy i uzgodniony w niezbędnym zakresie z projektantem i instytucjami uzgadniającymi; c) oświadczenie, że wymagany termin robót budowlanych zostanie zachowany..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.50 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg 31.32.00.00 - Kable energetyczne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 3000 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) spełniają wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, tj.: - posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w oparciu o art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, b) w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zadanie w zakresie wykonania podbudowy drogi, placu, robót o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie, tj. ok. 1000 m2 robót związanych z utwardzeniem nawierzchni i dołączą dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie, c) zapoznają się z treścią SIWZ, umową oraz przedmiotem zamówienia i przyjmują je bez zastrzeżeń, d) wpłacą wadium w wysokości 3.000 zł. 2. Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana na zasadzie spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych do oferty oświadczeń i dokumentów wymienionych w pkt. 6 SIWZ. 3. Z ubiegania się o udzielenia zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: a) nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art.24 ust.1 Prawa zamówień publicznych b) wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności, chyba że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudni uczciwej konkurencji, c) złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, d) nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków lub złożone dokumenty zawierały błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, e) nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą lub nie zgodzili się na przedłużenie związania ofertą. 4. Zamawiający odrzuca ofertę, która: a) jest niezgodna z ustawą; b) jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 1- 3; c) jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; d) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; e) została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; f) zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 1 - 3; g) wykonawca w terminie 3 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki o której mowa w art. 89 ust. 1 pkt.7; h) jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca w ramach oferty dostarczy następujące dokumenty i oświadczenia: a) ofertę na formularzu zgodnie z załącznikiem Nr 1 do SIWZ, b) oświadczenie o spełnieniu wymogu art. 22 ust. 1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp (załącznik Nr 3 do SIWZ), c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, d) oświadczenie potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnie- nie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, e) dokumenty potwierdzające uprawnienia pracowników do kierowania robotami budowlanymi drogowymi i energetycznymi zgodnie z polskim prawem budowlanym, określonymi w specyfikacji i ksero aktualnego zaświadczenia o wpisie na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. f) polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; g) wykaz ważniejszych robót w zakresie budowy drogi, placu o charakterze i złożoności porównywalnej z robotami, których dotyczy postępowanie zrealizowanych w przeciągu ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem lokalizacji wykonania, wartości, daty, nazwy zamawiającego - odbiorcy oraz dokumentami potwierdzającymi że roboty te zostały wykonane należycie (wg załącznika Nr 4 do SIWZ), z uwzględnieniem zadań określonych w pkt. 5.1.b SIWZ, h) dowód wpłaty wadium 3.000 zł. i) kosztorys ofertowy opracowany w oparciu o załączone do SIWZ przedmiary robót stanowiący załącznik nr 2 SIWZ. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej (umowa konsorcjum), a) pełnomocnictwo ustanowione przez wykonawców ubiegających się wspólnie. Pełnomocnictwo może dotyczyć zarówno reprezentowania wszystkich wykonawców w przetargu, jak i podpisania w ich imieniu umowy o zamówienie publiczne. Pełnomocnictwo musi wskazywać pełnomocnika (np. jeden z wykonawców, tzw. Lider lub zupełnie odrębna osoba). Dokument ten powinien wyliczać wszystkich wykonawców ubiegających się o zamówienie i szczegółowo określać prawa i obowiązki udzielonego pełnomocnictwa. Każdy z wykonawców ubiegających się wspólnie musi je podpisać. W przypadku ustanowienia pełnomocnika tylko do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu, to przed podpisaniem umowy o udzielenie zamówienia Zamawiający będzie żądał zawartej umowy konsorcjum, obowiązującej, co najmniej na okres realizacji niniejszego zamówienia. Umowa ta musi określać sposób współdziałania, zakres prac przewidzianych do wykonania przez każdego z nich, zasady reprezentacji (lider, podpisujący umowę, uprawniony do podejmowania zobowiązań, składający wadium, zasady odpowiedzialności zgodnie z art. 141 ustawy Pzp (w tym w szczególności zasadę odpowiedzialności solidarnej - art. 366 § 1 i 2 oraz art. 369 kodeksu cywilnego - za nie wykonanie zamówienia). b) dokumenty wymienione w pkt 6.1. lit. b, c, d oraz e SIWZ muszą być złożone przez każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. 3. Wszystkie dokumenty mogą być składane w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisywania oferty z dopiskiem - za zgodność z oryginałem. W przypadku pełnomocnictwa oraz umowy konsorcjum wymaga się przedstawienia oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszow-lubelski.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski ul. Lwowska 57 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.08.2009 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miasta Tomaszów Lubelski Sekretariat Burmistrza pok. nr 23 ul. Lwowska 57 22-600 Tomaszów Lubelski.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.