To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-05
Pleszew: Wykonanie instalacji elektrycznych w nowym budynku PCM w Pleszewie Sp. z o.o
Numer ogłoszenia: 256811 - 2012; data zamieszczenia: 05.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 224243 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o., ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900, 7420903.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie instalacji elektrycznych w nowym budynku PCM w Pleszewie Sp. z o.o.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji elektrycznych w nowym budynku PCM w Pleszewie Sp. z o.o., a w szczególności: 1) wykonanie linii zasilających z trafostacji do rozdzielni głównej nowego budynku szpitala, 2) wykonanie rozdzielni głównej nowego budynku oraz instalacji elektrycznych wewnętrznych, wysokoprądowych, 3) wykonanie instalacji elektrycznych niskoprądowych nowego budynku szpitala (System Sygnalizacji Pożaru SAP, instalacja oddymiania, okablowanie strukturalne, instalacja systemu przyzywowego, instalacja systemu domofonowego, instalacja RTV/SAT). 2. Zakres zamówienia obejmuje również wykonanie, po zakończeniu robót budowlanych, projektów powykonawczych, odrębnie dla każdego z wymienionych w pkt 1 zakresów. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiono w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej. W skład dokumentacji wchodzą specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, opisy techniczne oraz rysunki. 4. W związku z przyszłą rozbudową budynku należy przewidzieć i wycenić dodatkowe dwie szafy do rozdzielni głównej (analogiczne jak w dokumentacji projektowej) wyposażone w system szyn rozdzielczych oraz mocowań (jak w szafach z dokumentacji projektowej), przygotowane do zabudowy rozłączników i bezpieczników. 5. Wykonawca wyposaży pomieszczenie rozdzielni w: sprzęt ppoż. (gaśnica proszkowa, koc); chodnik izolacyjny dielektryczny szer. 110cm, długości 2x6 m; kalosze izolacyjne; rękawice izolacyjne. 6. Zaleca się, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył, na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia. 7. Wynagrodzenie w niniejszym postępowaniu będzie wynagrodzeniem kosztorysowym. 8. Informacja na temat możliwości powierzenia przez wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: 1) Zamawiający dopuszcza powierzenie dowolnej części zamówienia podwykonawcy. Wykonawca musi podać w ofercie części zamówienia, które zamierza powierzyć podwykonawcom. 2) Brak wskazania w ofercie części zamówienia/zakresu robót, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom będzie rozumiany jak oświadczenie, że wykonawca wykona zamówienie bez podwykonawców i skutkuje brakiem możliwości zmiany stanowiska Wykonawcy w tym zakresie przy zawieraniu umowy i w trakcie jej realizacji. 9. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. 2) Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań wynikających z umowy. 3) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 4) Zamawiający informuje Wykonawcę, że posiada wdrożone następujące normy: a) PN-EN ISO 9001:2001 Systemy Zarządzania Jakością b) PN-EN ISO 14001:2005 Systemy Zarządzania Środowiskowego c) PN-EN 18001:2004 Systemy Zarządzania BHP i zobowiązuje Wykonawcę do przestrzegania przepisów i zasad postępowania wynikających z ww. norm w czasie realizacji zamówienia. 5) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 6) Wymagania organizacyjne: prace związane z wykonaniem zamówienia będą przebiegać podczas normalnej pracy szpitala, dlatego wszystkie prace muszą być realizowane w sposób możliwie najmniej uciążliwy i uzgadniane wcześniej z Zamawiającym.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 31.21.45.00 - Elektryczne tablice rozdzielcze .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELMAR Zakład Usług Elektrotechnicznych Marian Jankowski, Kowalew, ul. 24 Stycznia 34, 63-300 Pleszew, Kowalew, ul. 24 Stycznia 34, 63-300 Pleszew, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2229156,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1042230,39
Oferta z najniższą ceną: 1042230,39 / Oferta z najwyższą ceną: 1473102,99
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2026
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych o mocy 80kW
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby awaryjnego zasilania Starostwa Powiatowego w Pleszewie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie na 2026 rok
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4ZAPROJEKTOWANIE I WYKONANIE DRUGIEJ LINII KREMACYJNEJ DLA POTRZEB KCK Z DOSTAWĄ, MONTAŻEM I URUCHOMIENIEM URZĄDZENIA (PIECA) ORAZ DOSTOSOWANIEM BUDYNKU SPALARNI DO WYMAGAŃ MONTAŻOWYCH WRAZ Z ...
- Adaptacja budynku komunalnego w Domaradzkiej Kuźni, ul. Szkolna 5, 46-034 Pokój na magazyn obrony cywilnej
- Termomodernizacja Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Mieście Lubawskim
- Dostawa wraz z montażem zabezpieczeń elektronicznych w Oddziale Zewnętrznym w Opolu Aresztu Śledczego w Opolu
- REMONT HOLU NA I PIĘTRZE SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 350 W WARSZAWIE
- Odbudowa basenu zewnętrznego przy ul. Stefana Żeromskiego w Ząbkowicach Śląskich
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





