To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-01-04
Września: Zakup i dostawa mebli biurowych
Numer ogłoszenia: 2567 - 2011; data zamieszczenia: 04.01.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 337465 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, ul. Fryderyka Chopina 10, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 6402051, 6404457, faks 061 6402051.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mebli biurowych.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa mebli biurowych. Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): Kod CPV: 39000000-2 - meble biurowe Kod CPV 39110000-6 - krzesła Przedmiot zamówienia musi być dostarczony na koszt Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia zmontowanych mebli biurowych do siedziby Zamawiającego. W cenie oferty należy uwzględnić transport, wniesienie oraz ustawienie poszczególnych pozycji asortymentowych we wskazanych pomieszczeniach siedziby Zamawiającego. O terminie dostawy Wykonawca zobowiązany jest powiadomić Zamawiającego z 3-dniowym wyprzedzeniem.. Poszczególne pozycje asortymentowe dostarczane przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe i wolne od wad. Po dokonaniu odbioru przedmiotu zamówienia zostanie podpisany protokół ilościowo - jakościowy pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą, który będzie podstawą do zapłacenia faktury wystawionej przez Wykonawcę. Okres gwarancji na oferowany przedmiot zamówienia musi wynosić, co najmniej 36 miesiące od daty dostawy przedmiotu Do oferty należy dołączyć formularz cenowy wg formularza zawartego w zał. nr 3.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.11.00.00-6.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- P.H. Orient, Kłodzka 12, 55-040 Bielany Wrocławskie Kobierzyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33811,48 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40800,00
Oferta z najniższą ceną: 40800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 59328,60
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WRZEŚNI
- Opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej budowy kanalizacji sanitarnej grawitacyjno-tłocznej w miejscowości Bierzglinek wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2918P na odcinku Kębłowo - Lipie
- Wykonanie dokumentacji projektowej na rozbudowę drogi powiatowej nr 2908P i 2907P - budowa ścieżki pieszo-rowerowej na odcinku Mikuszewo - Orzechowo
- Kompensacja mocy biernej indukcyjnej i pojemnościowej na obiektach należących do Gminy Września
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2935P na odcinku Kokoszki - Gąsiorowo
- Przebudowa drogi powiatowej nr 4180P na odcinku Ciemierów Kolonia - Ciemierów
więcej: przetargi w Wrześni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP.261.14.2025 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach postępowanie nr 3
- Zakup i dostawa wyposażenia meblowego na potrzeby Wielkopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Poznaniu, z możliwością składania ofert częściowych
- Dostawa, wniesienie, montaż i ustawienie siedzisk oraz dostawa, montaż, konfiguracja i uruchomienie szatni samoobsługowej w budynku Sądu Rejonowego, ul. 11 Listopada, 26 - 400 Przysucha
- Zakup wyposażenia do przedszkola w Waśniowie i w Mominie - wyposażenie szkolne o charakterze ogólnoużytkowym
- Dostawa mebli i wyposażenia
- Dostawa mebli biurowych przeznaczonych do siedziby Biura Delegowanego Prokuratora Europejskiego przy Prokuraturze Regionalnej w Lublinie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.