eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChodzieżZorganizowanie 30 godzinnego Kursu komputerowego dla 54 osób niepełnosprawnych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-07-18

Chodzież: Zorganizowanie 30 godzinnego Kursu komputerowego dla 54 osób niepełnosprawnych.
Numer ogłoszenia: 256718 - 2012; data zamieszczenia: 18.07.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Wiosny Ludów 14 A, 64-800 Chodzież, woj. wielkopolskie, tel. 67 28 11 670, faks 67 28 11 680.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcprchodziez.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie 30 godzinnego Kursu komputerowego dla 54 osób niepełnosprawnych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży realizuje projekt systemowy /Aktywna integracja. Wsparcie aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie chodzieskim/ współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt systemowy realizowany jest przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży na podstawie umowy ramowej nr: POKL.07.01.02-30-026/10-00- Priorytet VII /Promocja integracji społecznej/ Działanie 7.1 /Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji/ Poddziałanie 7.1.2 /Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie/ Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie 30 godzinnego Kursu komputerowego dla 54 osób niepełnosprawnych, na którym osoba niepełnosprawna nabędzie wiedzę i umiejętności związane z obsługą komputera, posługiwaniem się podstawowymi programami oraz Internetem..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Firma jest instytucją szkoleniową w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (t.j. Dz.U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm), tj. posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, a w przypadku gdy wpis został dokonany przed 2012 rokiem również potwierdzenie aktualizacji wpisu na rok bieżący. Zamawiający dokona oceny na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien mieć doświadczenie w prowadzeniu zajęć komputerowych z osobami niepełnosprawnymi. Powinien w dwóch ostatnich latach zorganizować tego typu kursy. Minimum w tym okresie 6 takich szkoleń. Zamawiający dokona oceny na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi posiadać przynajmniej jedną salę wykładową, przystosowaną do liczby słuchaczy przewidzianych do przeszkolenia, wraz z zapleczem socjalnym i sanitarnym. Sala winna być wyposażona w co najmniej 11 miejsc do siedzenia, sprzęt licencjonowany, 11 komputerów przenośnych wyposażonych w bezprzewodowy dostęp do Internetu z możliwością dostosowania do osoby niepełnosprawnej tak, aby każdy uczestnik miał niezależny dostęp do stanowiska komputerowego. Ponadto sala powinna być wyposażona w tablicę interaktywną oraz projektor multimedialny. Zamawiający dokona oceny na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi dysponować 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe dające uprawnienia do nauczania technologii informacyjnej i informatyki w szkołach i placówkach publicznych i będzie uczestniczyła w wykonaniu zamówienia. Ponadto musi posiadać ukończony kurs pedagogiczny lub inne uprawnienia pedagogiczne. Osoba ta powinna posiadać doświadczenie w prowadzeniu takich kursów również dla osób niepełnosprawnych zgodnych z przedmiotem zamówienia. Co najmniej 2 kursy w ciągu roku w dwóch ostatnich latach. Zamawiający dokona oceny na zasadzie: spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek jeśli złoży oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Ofertę sporządzoną według wzoru (załącznik do SWIZ) 2) program szkolenia 3) potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię zaświadczenia o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydanego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na adres siedziby instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ust. 1 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004r. o promocji zatrudnienia i instytucji rynku pracy ( t.j. Dz. U. z 2008r. Nr 69, poz.415 z późn. zm.) wraz z oświadczeniem o aktualizacji wpisu na 2011rok. 4) wykaz zorganizowanych i przeprowadzonych 6 szkoleń o tematyce zgodnej z przedmiotem zamówienia w okresie ostatnich 2 lat. 5) wykaz urządzeń technicznych, a których mowa w pkt III.3.3 wraz z oświadczeniem o podstawie dysponowania tymi zasobami. 6) dokumenty poświadczające kompetencje szkolącego.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy w realizacji przedmiotowego zadania - 20
  • 3 - Atrakcyjność (dotyczy możliwości wprowadzenia dodatkowej wiedzy poza programem) - 20

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcprchodziez.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: www.pcprchodziez.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.07.2012 godzina 08:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ulica Wiosny Ludów 14a, 64-800 Chodzież lub listownie na adres Zamawiającego..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy Aktywna integracja. Wsparcie aktywizacji społecznej i zawodowej w powiecie chodzieskim beneficjentów Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Chodzieży współfinansowany jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet VII Promocja integracji społecznej Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnienie aktywnej integracji Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.