eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › WYKONANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DLA REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ EURO 2012 NA TERENIE MIASTA GDAŃSKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Gdańsk: WYKONANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DLA REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ EURO 2012 NA TERENIE MIASTA GDAŃSKA
Numer ogłoszenia: 256688 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gdańskie Inwestycje Komunalne Euro 2012 Sp. z o.o. , ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 0-58 722 01 00, faks 0-58 722 01 03.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gikeuro2012.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Celowa Spółka Komunalna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: WYKONANIE WYCEN NIERUCHOMOŚCI PRZEZNACZONYCH DLA REALIZACJI PRZEDSIĘWZIĘĆ EURO 2012 NA TERENIE MIASTA GDAŃSKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wycen nieruchomości oraz operatów szacunkowych nieruchomości przeznaczonych dla realizacji Przedsięwzięć Euro 2012 na terenie Miasta Gdańska i obejmuje: -Wykonanie 260 operatów szacunkowych nieruchomości niezabudowanych -Wykonanie 40 operatów szacunkowych nieruchomości zabudowanych budynkiem mieszkalnym -Wykonanie 45 operatów szacunkowych zabudowanych nieruchomości przemysłowych lub usługowych -Wykonanie 300 operatów szacunkowych określających wartość składników majątkowych (roślinnych i budowlanych) z tytułu likwidacji rodzinnych ogrodów działkowych -Wykonanie 50 operatów szacunkowych określających wysokość odszkodowania za zniszczone elementy zagospodarowania nieruchomości w związku z budową bądź przebudową instalacji będących w kolizji z realizowanym Przedsięwzięciem Euro 2012 -Wykonanie 50 operatów szacunkowych określających wysokość odszkodowania za ograniczenie użytkowania nieruchomości w związku z przebudową bądź budową instalacji będących w kolizji z realizowanym Przedsięwzięciem Euro 2012 -Wykonanie 4 opracowań badań rynku - analiz cenowych nieruchomości dla wskazanych przez Zamawiającego poniżej zadań Przedsięwzięć Euro 2012 wraz z załącznikiem graficznym.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości 70.10.00.00 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 8.000,00 zł, słownie: osiem tysięcy złotych.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w przepisie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w następujący sposób: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności i czynności, obejmujących wykonanie niniejszego zamówienia publicznego, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1.Posiada doświadczenie w wykonywaniu operatów szacunkowych nieruchomości i wykaże się w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, realizacją zamówień polegających na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości o łącznej wartości zamówienia lub zamówień nie mniejszej niż 30 000 zł brutto, w tym co najmniej jednego zamówienia polegającego na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości o wartości zamówienia nie mniejszej niż 7 000 zł brutto. Wykonawca winien potwierdzić należyte wykonanie wykazanych usług. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz usług potwierdzających spełnienie warunku, polegających na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie tych usług (np. referencje) - wzór wykazu stanowi zał. nr 3 do SIWZ. 2.Dysponuje lub będzie dysponował osobami posiadającymi niezbędne kwalifikacje oraz doświadczenie do wykonania przedmiotu zamówienia i wskaże do realizacji przedmiotu zamówienia następujące osoby: - co najmniej 1 Rzeczoznawca Majątkowy posiadający uprawnienia w zakresie szacowania nieruchomości, który wykonał co najmniej 20 operatów szacunkowych nieruchomości, w tym co najmniej 5 operatów szacunkowych nieruchomości zabudowanych budynkiem mieszkalnym i co najmniej 5 operatów szacunkowych nieruchomości zabudowanych budynkami innymi niż mieszkalne. Wraz z ofertą należy złożyć wykaz osób sporządzony wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ potwierdzający spełnienie warunku wraz z właściwymi uprawnieniami w zakresie szacowania nieruchomości (dla wykazanych osób). W przypadku wskazania w wykazie osób, którymi wykonawca będzie dysponował w przyszłości, do oferty należy załączyć pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Oświadczy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 ustawy Pzp. Potwierdzenie spełnienia warunku poprzez załączenie do oferty oświadczenia sporządzonego wg wzoru zał. nr 2 do SIWZ. Opis sposobu spełnienia warunków przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 1.Warunek określony w części IV, pkt 2 ppkt.1 SIWZ winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 2.Warunek określony w części IV, pkt 2 ppkt. 2 SIWZ winien być spełniony łącznie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 3.Warunek określony w części IV, pkt 2 ppkt. 3 SIWZ winien być spełniony przez każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków odbędzie się metodą spełnia/nie spełnia. Dokumenty i oświadczenia wymagane od wykonawców należy przedstawić zgodnie z Częścią V SIWZ..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, zgodne ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 7. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zamówień polegających na wykonaniu operatów szacunkowych nieruchomości na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2 ppkt 1 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Wykaz osób przewidzianych przez Wykonawcę do realizacji przedmiotu zamówienia, na potwierdzenie spełnienia warunku, o którym mowa w Części IV pkt 2 ppkt 2 SIWZ, sporządzony wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, z załączeniem właściwych uprawnień (dla wykazanych osób) oraz pisemne zobowiązanie innego podmiotu do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku gdy Wykonawca w powyższym wykazie wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9. Dokumenty potwierdzające, że zawarte w wykazie zamówienia, o którym mowa w pkt. 7, zostały wykonane należycie (np. referencje). 10. Wypełniony druk oferty sporządzony wg wzoru załącznik nr 1 do SIWZ. 11. Informacja o częściach zamówienia, które będą powierzone do realizacji podwykonawcom sporządzona wg wzoru załącznik nr 6 do SIWZ. 12. Pełnomocnictwo wskazujące, iż osoba występująca w imieniu wykonawcy lub wykonawca występujący w imieniu wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów. 13. Dowód wniesienia wadium. 14. Dokumenty winny być złożone w formie oryginałów lub kopii potwierdzonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy. 15. Dokumenty wymagane od wykonawców, którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w Części V SIWZ, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane, zmienionego rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. (Dz. U. Nr 188 poz. 1155). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w części V SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 16. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia. 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielnie niniejszego zamówienia. 2) W przypadku składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp oraz załączają do oferty pełnomocnictwo, z którego powinien wynikać zakres umocowania dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców do ich reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gikeuro2012.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gdańskie Inwestycje Komunalne EURO 2012 Sp. z o.o., ul. Kartuska 5, 80-103 Gdańsk, III piętro pokój nr 19, osoba do kontaktu: Mirosława Zalewska, tel. (058) 722 01 11.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.08.2009 godzina 10:00, miejsce: w sekretariacie (pok. nr 15, III piętro) siedziby Spółki GIK EURO 2012, ul. Kartuska 5 w Gdańsku.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt finansowany ze środków Unii Europejskiej - Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian w umowie, w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, poprzez kolejno numerowane aneksy sporządzone w formie pisemnej pod rygorem nieważności, w następujących przypadkach: a) konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, b) brak jest możliwości dotrzymania przez Wykonawcę terminu wykonania przedmiotu umowy lub poszczególnych części składających się na przedmiot umowy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy - w szczególności w przypadkach opóźnień w wydawaniu decyzji, zezwoleń itp. ze strony właściwych organów lub instytucji, c) dla właściwej realizacji przedmiotu zamówienia, niezbędne jest ograniczenie przez Zamawiającego zakresu zleconego opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, d) konieczne jest wprowadzenie zmian w zakresie przedmiotu zamówienia, jeżeli konieczność wprowadzenia takich zmian jest skutkiem zmiany przepisów prawa obowiązujących po dacie zawarcia umowy, wywołujących potrzebę zmian umowy wraz ze skutkami wprowadzenia takich zmian, e) konieczne jest zmniejszenie wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku ograniczenia przez Zamawiającego zakresu opracowania z przyczyn, których nie można było przewidzieć w chwili zawierania umowy, f) istnieje potrzeba dostosowania wysokości wynagrodzenia Wykonawcy do zmienionej przez ustawodawcę stawki podatku od towarów i usług (VAT), g) wystąpiła potrzeba zmiany osoby lub osób wskazanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, pod warunkiem, że nowo wskazana osoba lub osoby spełniają odpowiednie wymagania, przewidziane dla wykonywanej funkcji, określone w części IV, punkcie 2, podpunkcie 2 SIWZ, h) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Zamawiającego osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Wykonawcą, i) wystąpiła potrzeba zmiany po stronie Wykonawcy osoby lub osób upoważnionych do kontaktów z Zamawiającym, j) wystąpiła potrzeba zmiany podmiotu lub osoby wykonującej w imieniu i na rzecz Zamawiającego wszelkie czynności faktyczne i prawne związane z wykonywaniem umowy, k) wystąpiła potrzeba dokonania innych zmian korzystnych dla Zamawiającego, - pod warunkiem, że zmiany umowy nie będą istotne oraz nie będą naruszały zasad uczciwej konkurencji.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.