Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-29
Rzeszów: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie
Numer ogłoszenia: 256681 - 2013; data zamieszczenia: 29.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie , ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, woj. podkarpackie, tel. 17 8621266, faks 17 8622526.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby Zamawiającego położonej w Rzeszowie, przy ul. Słowackiego 7, niżej wymienionego sprzętu komputerowego: 1) Jednostka centralna (stacja robocza, klawiatura, mysz)- 28 sztuk, 2) Monitor LCD - 28 sztuk, 3) Notebook 15,6 - 13 sztuk, 4) Drukarki laserowe sieciowe - 16 sztuk, 5) Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne - 11 sztuk, 6) Sieciowe serwery plików - 3 sztuki, 7) Dyski wewnętrzne do serwerów plików - 6 sztuk. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć sprzęt fabrycznie nowy, najwyższej jakości, oryginalny w fabrycznych opakowaniach. Wykonawca dokona rozładunku urządzeń. 3. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć towar własnym transportem, na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. 4. Cena za dostarczone urządzenia będzie zawierała w sobie wszystkie koszty Wykonawcy w tym: opłaty celne, podatki, koszty urządzeń, dostawy, transportu, ubezpieczenia, opakowania oraz oprogramowania wraz z dokumentacją techniczną i instrukcjami obsługi sprzętu komputerowego. W cenie przedmiotu umowy będą zawarte wszelkie opłaty i wynagrodzenia za licencje. 5. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia wraz ze sprzętem wszelkich dokumentów w tym instrukcji obsługi, gwarancji, które będą sporządzone w języku polskim. 6. Wykonawca wraz z ofertą zobowiązany jest złożyć wypełnioną Specyfikację techniczną zaoferowanego sprzętu (Załącznik do Formularza oferty). 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 8. Zamawiający podzielił zamówienie na 5 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość części zamówienia: Część I - Komputery (stacje robocze, klawiatura, mysz) + monitory - 28 sztuk, Część II - Notebooki - 13 sztuk, Część III - Drukarki laserowe sieciowe - 16 sztuk, Część IV - Sieciowe urządzenia wielofunkcyjne - 11 sztuk, Część V - Sieciowe serwery plików 3 sztuki + 6 sztuk dysków wewnętrznych do tych serwerów.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.30.00-1, 30.23.41.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań w tym zakresie i uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (wg Załącznika Nr 3 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
1) Dokumenty wymagane przy dostawie stacji roboczych: a) Wydruk z testu PassMark potwierdzający wydajność procesora ze strony www.passmark.com, b) Potwierdzenie kompatybilności komputera na stronie Microsoft Windows Hardware Compatibility List na daną platformę systemową (wydruk ze strony www), c) Deklaracja zgodności CE, d) Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001, e) Certyfikat ISO9001 dla serwisu, f) Certyfikacja Energy Star w wersji co najmniej 5.0 dla oferowanego modelu komputera, g) Oświadczenie producenta, że sprzęt jest fabrycznie nowy, pochodzi z oficjalnego kanału sprzedaży producenta na rynek polski. Wszystkie komponenty i podzespoły komputera pochodzą od jednego producenta lub są przez niego certyfikowane, h) Oświadczenie upoważnionego przedstawiciela producenta stacji roboczej o spełnianiu warunków gwarancji. 2) Dokumenty wymagane przy dostawie monitorów: a) zużycie energii max. 45 W uwzględniając wszystkie porty USB i głośniki wg standardów EPA, b) zużycie energii w trybie stand-by oraz w trybie oszczędzania energii nie więcej niż 0.3W, - parametry te muszą być potwierdzone w oficjalnej dokumentacji technicznej producenta monitora, którą należy dołączyć, c) Deklaracja zgodności CE, d) Certyfikaty jakości ISO 9001 i 14001. 3) Dokumenty wymagane przy dostawie notebooków: a) Wydruk z testu PassMark potwierdzający wydajność procesora ze strony www.passmark.com, b) Deklaracja zgodności CE.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia - w przypadku gdy Wykonawca powołuje się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na potencjał tych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. 2. Wypełniony - Formularz oferty + wypełniona Specyfikacja oferowanego sprzętu (wg wzoru jak na Załączniku Nr 2 do SIWZ). 3. Oryginał lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem przez notariusza - pełnomocnictwa /upoważnienia/ do reprezentowania Wykonawcy w niniejszym postępowaniu, o ile oferta została podpisana przez osoby nie umocowane do tych czynności w dokumentach rejestracyjnych firmy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mają obowiązek ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krus.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, pokój numer 112.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.12.2013 godzina 11:00, miejsce: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Rzeszowie, ul. Słowackiego 7, 35-060 Rzeszów, Sekretariat - I piętro.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa 28 sztuk komputerów (stacje robocze, klawiatury, myszy) i 28 sztuk monitorów do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.40.00-2, 30.23.13.00-0, 30.23.74.60-1, 30.23.74.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa 13 sztuk notebooków do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa 16 sztuk drukarek laserowych sieciowych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa 11 sztuk sieciowych urządzeń wielofunkcyjnych do siedziby Oddziału Regionalnego KRUS w Rzeszowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa 3 sztuk sieciowych serwerów plików oraz 6 sztuk dysków wewnętrznych do tych serwerów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz minimalne wymagania techniczne sprzętu zawiera Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.41.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z RZESZOWA
- Świadczenie usług pocztowych
- Sprzedaż i dostawa materiałów zużywalnych i odczynników do realizacji zajęć dydaktycznych prowadzonych na Wydziałach UR
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem sprzętu laboratoryjnego
- Zimowe sprzątanie i utrzymanie czystości posesji wokół budynków Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie
- Dostawa żywności do stołówki Szkoły Podstawowej nr 29 w Rzeszowie w roku 2026 "Mięso i produkty mięsne i wędliny"
- WYMIANA I ROZBUDOWA OKABLOWANIA STRUKTURALNEGO SIECI TELEINFORMATYCZNEJ ORAZ SYSTEMU MONITORINGU W BUDYNKU SĄDU REJONOWEGO W SANOKU
więcej: przetargi w Rzeszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i oprogramowania informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa licencji oprogramowania i sprzętu komputerowego do Miejskiego Ogrodu Zoologicznego im. Antoniny i Jana Żabińskich w Warszawie
- Zakup, dostawa, montaż i uruchomienie syst. do chromatografii cieczowej FPLC do oczyszczania białek, oligonukleotydów, kwasów nukleinowych, RNA i DNA wraz z kolektorem frakcji dla WBBiB i szkoleniem
- "Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem dla Urzędu Miejskiego w Grodzisku Mazowieckim"
- Dostawa komputera typu notebook w związku z doposażeniem Pracowni Psychoterapii Emocji i Motywacji w Instytucie Psychologii Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Dostawa komputerów klasy AiO i laptopów z serwisem posprzedażnym z podziałem na 3 części
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





