eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraOchrona fizyczna obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-02-12

Zielona Góra: Ochrona fizyczna obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp.
Numer ogłoszenia: 25666 - 2009; data zamieszczenia: 12.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej , ul. Stefana Batorego 18, 65-083 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 0-68 456-08-00, faks 0-68 456-08-04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.uks.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Ochrona fizyczna obiektów Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp.: obiekt przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp. stanowiący działki (oznaczone geodezyjnie nr 412, 414, 415, 416, 417, 418) o powierzchni 5.053,00 m2 , zabudowane budynkiem biurowym pięciokondygnacyjnym, budynkiem administracyjno-szkoleniowym parterowym i garażami. Ochrona będzie polegała w szczególności na: a)całodobowej fizycznej ochronie mienia i osób przebywających w obiekcie przy ul. Kazimierza Wielkiego 65 w Gorzowie Wlkp. przez pracowników Wykonawcy posiadającego pozwolenie na broń na okaziciela i koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, legitymujących się co najmniej licencją pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia (w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.) oraz całodobowym dozorze parkingu i posesji; ochrona mienia i osób będzie realizowana na podstawie, zatwierdzonego przez KWP w Gorzowie Wlkp., Planu Ochrony Obiektu (wyciąg z planu stanowi załącznik nr 4 do SIWZ), b)dozorze sygnalizacji urządzeń alarmowych i ostrzegawczych, elektroenergetycznych, gazowych, wodnych i innych, c)niezwłocznym powiadamianiu Zamawiającego i organów ścigania, o każdym zdarzeniu /lub próbie/ włamania, utraty mienia, zagrożeniu osób i innych zdarzeniach losowych a w razie pożaru powiadomieniu straży pożarnej, d)przestrzeganiu zarządzeń i instrukcji Zamawiającego, regulujących m.in. Zasady ochrony mienia i osób, powiadamiania w razie wystąpienia zagrożeń, przebywania w obiektach pracowników i innych osób po godzinach pracy Urzędu, e)przewozie i konwojowaniu oznakowanym w znaki firmowe samochodem Wykonawcy (średnio 4 razy w miesiącu) dokumentów niejawnych z Komendy Wojewódzkiej Policji w Gorzowie Wlkp. przy ul. Kwiatowej 10 do Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego w Gorzowie Wlkp., przy ul. Kazimierza Wielkiego 65, na każdorazowe powiadomienie Urzędu Kontroli Skarbowej w Zielonej Górze Ośrodka Zamiejscowego, f)udzielaniu pomocy przez grupę szybkiego reagowania w przypadku wystąpienia takiej konieczności, czas reakcji do 15 min..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.61.30.00 - 74.61.30.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 10.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający odstępuje od obowiązku wniesienia wadium przez Wykonawców

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 pkt 1-4, w szczególności: a)posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności określonej przedmiotem zamówienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, oraz udokumentują to przez wykazanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz udokumentują to poprzez załączenie wykazu wykonanych (wykonywanych) usług odpowiadających swoim rodzajem oraz wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Pzp, co potwierdzą podpisując stosowne oświadczenie zawarte w Formularzu ofertowym. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o dokumenty określone w specyfikacji metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i 2 Pzp..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności objętych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu, do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a)aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej dokumenty określone w pkt 6.2. lit.a zastępuje dokumentami określonymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawców (Dz.U. Nr 87, poz. 605 zezm.), c)pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. W przypadku konsorcjów/spółek cywilnych ustanowienie pełnomocnika jest obowiązkowe (art.23 ust. 2 Pzp), d)koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia, e)pozwolenie na broń na okaziciela (w rozumieniu ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia - Dz.U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 ze zm.), f)polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia do oferty należy dołączyć wykaz wykonanych /wykonywanych/ w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, usług ochrony, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.uks.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Kontroli Skarbowej ul. Stefana Batorego 18 65-083 Zielona Góra.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Kontroli Skarbowej ul. Stefana Batorego 18 65-083 Zielona Góra Sekretariat I piętro.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.