eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rogoźno › Remont chodnika w miejscowości Owieczki

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Rogoźno: Remont chodnika w miejscowości Owieczki
Numer ogłoszenia: 256657 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Rogoźnie , ul. Nowa 2, 64-610 Rogoźno, woj. wielkopolskie, tel. 067 2617193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rogozno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont chodnika w miejscowości Owieczki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: - roboty przygotowawcze obejmujące prace pomiarowe i rozbiórkowe, - roboty ziemne, - wykonanie podbudowy i ustawienie krawężników, - wykonanie zjazdów z kostki betonowej gr. 8 cm, - wykonanie chodników z kostki betonowej gr. 6 cm. - wykonanie robót geodezyjnych, pomiarowych i inwentaryzacyjnych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.23.33.40 - Fundamentowanie ścieżek ruchu pieszego 45.23.32.60 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 oraz złożą dokumenty potwierdzające spełnianie tych warunków, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych. W szczególności zamawiający wymaga, aby wykonawcy wykazali, że: 1. 1 Są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym. Posiadają niezbędne uprawnienia, zezwolenia. 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania czynności związanych z wykonywaniem zamówienia. 3. Dysponują potencjałem technicznym i ekonomicznym niezbędnym do wykonania zamówienia. 4. Dysponują pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia, osoby kierujące robotami należą do izby samorządu zawodowego i posiadają wymagane uprawnienia do kierowania robotami w zakresie budowy dróg - co najmniej osoba i złożą odpowiednie dokumenty potwierdzające ich uprawnienia oraz przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Posiadają sytuację finansową i ekonomiczną gwarantującą wykonanie zamówienia. 6. Wyrażą zgodę na odroczony okres płatności min. 21 dni licząc od dnia złożenia faktury. 7. Za okres ostatnich 3 lat udokumentują wykonanie robót budowlanych odpowiadających zakresem i wartością robotom stanowiącym przedmiot zamówienia . 8. Nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Zamawiający żąda załączenia do oferty dokumentów, zgodnie art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i zgodnie z uregulowaniami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) 1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie o spełnieniu wymogów wynikających z art.22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 2 4. oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 5. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - załącznik nr 4 6. wykaz sprzętu technicznego i narzędzi niezbędnych do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 7. dokument potwierdzający uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych. 8. oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne 9. dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia , posiadają wymagane uprawnienia jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, a w szczególności wykonawca załączy do oferty dokument potwierdzający aktualną przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego i uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lutego 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 z późn. zm.) w zakresie kierowania robotami drogowymi - min. 1 osoba. 10. oświadczenie, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rogozno.pl link: zamówienia publiczne.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:45, miejsce: Urząd Miejski w Rogoźnie ul. Nowa 2 64-610 Rogoźno pok. nr 15 Kancelaria.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.