Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Warszawa: BUDOWĘ INSTALACJI GAZU PŁYNNEGO, JEJ DZIERŻAWĘ ORAZ DOSTAWY GAZU PROPAN DO ZASILENIA INSTALACJI GRZEWCZEJ HANGARU NR 5 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE SP ZOZ LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE PRZY UL. KSIĘŻYCOWEJ 5 W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 256617 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe , ul. Księżycowa 5, 01-934 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5681930, faks 022 5681929.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lpr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWĘ INSTALACJI GAZU PŁYNNEGO, JEJ DZIERŻAWĘ ORAZ DOSTAWY GAZU PROPAN DO ZASILENIA INSTALACJI GRZEWCZEJ HANGARU NR 5 ZNAJDUJĄCEGO SIĘ NA TERENIE SP ZOZ LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE PRZY UL. KSIĘŻYCOWEJ 5 W WARSZAWIE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Budowa instalacji gazu płynnego składającej się z 2 zbiorników podziemnych, o pojemności 4850 l każdy, do magazynowania gazu, jej dzierżawa oraz dostawa ok. 80 000 litrów gazu płynnego propan na cele grzewcze do zasilania instalacji grzewczej w hangarze nr 5 na terenie SP ZOZ LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE przy ul. Księżycowej 5 w Warszawie.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.12.21.00 - Propan 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe 45.23.12.22 - Roboty w zakresie zbiorników gazu .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 48.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 5 000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) spełniają warunki zawarte w art. 22 ust. 1 uPzp dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania ; b) posiadania wiedzy i doświadczenia, w tym w szczególności: wykonują lub wykonali należycie w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 zamówienia odpowiadające swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, tj. 2 dostawy gazu płynnego do celów grzewczych w ilości nie mniejszej niż 40 000 litrów każda (W przypadku każdej dostawy, której realizacja się nie zakończyła, ilość dostarczonego gazu płynnego do celów grzewczych nie może być mniejsza niż 40 000 litrów.) i załączą dokumenty potwierdzające, że dostawy te zostały wykonane należycie; c) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) sytuacji ekonomicznej i finansowej, w tym w szczególności: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na sumę nie mniejszą niż równowartość kwoty100 000,00 zł. 2) wobec, których brak jest podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art. 24 ust. 1 uPzp. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia na podstawie art. 23 uPzp, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny, kadrowy, wiedza i doświadczenie, a także sytuacja ekonomiczna i finansowa. 3. Ocena spełnienia powyższych warunków zostanie dokonana na podstawie przedłożonych przez Wykonawców dokumentów, w formule /spełnia/, /nie spełnia/..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania przez Wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania oraz braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 1 uPzp, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 (załącznik nr 4 do SIWZ); 2) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 24 ust. 1 (załącznik nr 5 do SIWZ); 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 4) Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1977 r. Prawo energetyczne (Dz. U. z 2006 r. Nr 89, poz. 625). 5. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących posiadania wiedzy i doświadczenia, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: wykaz (potwierdzający spełnienie warunku, o którym mowa w pkt III.2) ppkt 1.1) lit. b) ) wykonywanych lub wykonanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem przedmiotu dostawy, dat wykonania i odbiorców wraz z dokumentami potwierdzającymi, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 6 do SIWZ). 6. W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących znajdowania się w sytuacji ekonomicznej i finansowej Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Polisa lub inny dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w w pkt III.2) ppkt 1.1) lit. d). Zgodnie z art. 26 ust. 2c uPzp, jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanych w III.2) ppkt pkt 1.1 lit. d) warunków. Zgodnie z treścią art. 26 ust. 2b uPzp Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt III.2) ppkt 4.3)-4) składa odpowiedni dokument lub dokumenty przewidziane Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. (Dz. U. z 2006 r., nr 87, poz. 605 z późn. zm.) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane - w zależności od postawionych warunków) zgodnie z ustalonymi w ww. akcie prawnym zasadami. 8. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku do oferty należy dołączyć: 1) dokumenty wymienione w pkt III.2) ppkt 4.2) - 4) przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, 2) dokument wymieniony w pkt III.2) ppkt 4.1) wspólny lub przez każdy z podmiotów występujących wspólnie, 3) dokumenty wymienione w pkt III.2) ppkt 4.5), pkt III.2) ppkt 5, pkt III.2) ppkt 6 przez przynajmniej jeden z podmiotów występujących wspólnie (każdy dokument może dotyczyć innego podmiotu występującego wspólnie). 9. Wykonawcy, którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 10. Oświadczenia wymienione w pkt III.2) ppkt 4.1) i w pkt III.2) ppkt 4.2) powinny być złożone w formie oryginału. Pozostałe dokumenty powinny być złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (na każdej ze stron) przez Wykonawcę lub umocowanego przedstawiciela Wykonawcy..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lpr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe
01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5,pokój nr 111 (I piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.01.2010 godzina 12:30, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Lotnicze Pogotowie Ratunkowe 01-934 Warszawa, ul. Księżycowa 5, sekretariat pokój nr 100 (I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Termin realizacji zamówienia: 48 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Jeżeli w okresie obowiązywania umowy suma należności Wykonawcy z tytułu realizacji przedmiotu umowy osiągnie kwotę określoną w umowie, to umowa ulega rozwiązaniu.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa sprzętu medycznego do Wojskowego Instytutu Medycznego - PIB
- Dostawa mebli II dla Szpitala Bielańskiego w Warszawie (ZP-117/2025)
- "Pozyskanie fabrycznie nowego pojazdu ciężarowego z adaptacją na cele wywrotki"
- Wyposażenie pracowni naukowej FabLab Czacha Dymi! w sprzęt do prowadzenia doświadczeń
- Dostawa sprzętu komputerowego dla FINA
- Dostawa monitorów na potrzeby funkcjonowania Instytutu Badawczego IDEAS (nr postępowania: 25/WNP-000014)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa, modernizacja i wyposażenie Poradni Endoskopowej Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- REMONT I BIEŻĄCA KONSERWACJA WRAZ Z KONIECZNĄ WYMIANĄ STROPU W BUDYNKU, ZLOKALIZOWANYM PRZY UL. GENERAŁA JÓZEFA CHŁOPICKIEGO 4 W KRAKOWIE DLA WOJEWÓDZKIEGO INSPEKTORATU FARMACEUTYCZNEGO W KRAKOWIE.
- Wykonanie termomodernizacji w budynku mieszkalnym przy ul. Malczewskiego 3 w Tarnowie w formule zaprojektuj i wybuduj
- Adaptacja budynku nr 4 wraz z modernizacją budynku nr 7 oraz zagospodarowaniem terenu Szkoły Podstawowej w miejscowości Łąkta Górna, gm. Żegocina - remont kotłowni i stołówki.
- Komisariat Policji w Rewalu - budowa nowej siedziby
- Rozbudowa, przebudowa, częściowa nadbudowa i remont budynku użyteczności publicznej - Warsztaty Terapii Zajęciowej i Dom Dziennego Pobytu
więcej: Propan »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





