eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Uście Gorlickie › budowa budynku gimnazjum w Brunarach - etap III



Ogłoszenie z dnia 2006-01-16

POZYCJA 2565

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Uście Gorlickie: budowa budynku gimnazjum w Brunarach - etap III

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Oficjalna nazwa i adres zamawiającego: Wójt Gminy Uście Gorlickie, do kontaktów: Krystyna Rubicz, Uście Gorlickie 80, 38-315 Uście Gorlickie, woj. małopolskie, tel. 018 3516041, fax 018 3516041, e-mail: gmina@usciegorlickie.iap.pl, www.usciegorlickie.iap.pl. 2) Adres, pod którym można uzyskać dalsze informacje: taki jak w pkt. I.1). 3) Adres, pod którym można uzyskać dokumentację: taki jak w pkt. I.1). 4) Adres, na który należy przesłać oferty/wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: taki jak w pkt. I.1).

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.2) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa budynku gimnazjum w Brunarach - etap III. 1.3) Opis przedmiotu zamówienia: Budowa budynku gimnazjum w Brunarach - etap III Zakres robót do wykonania: 1) Roboty budowlane - wykończeniowe/segment "B" (gimnazjum) 2) Instalacja wod.-kan., instalacja c.o., wentylacja (segment B i kotłownia) 3) Instalacje elektryczne wewnętrzne I Etap (segment B i kotłownia) 4) Roboty budowlane - remont segmentu A (szkoła podstawowa) 5) Roboty budowlane - segment C (od segmentu A do dylatacji sali gimnastycznej) tj. kotłownia 6) Technologia kotłowni, instalacja gazu. Wymagany zakres - jak wyżej. Termin wykonania inwestycji - 15 sierpień 2006 r. Roboty wykonane: stan surowy zamknięty segmentu B tj. gimnazjum. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 1.4) Miejsce wykonywania robót budowlanych, usług lub miejsce dostaw: Brunary, woj. małopolskie. 1.5) Nomenklatura 1.5.1) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.42.20 - Szkoły średnie Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.40.00 - Instalowanie sprzętu telekomunikacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.40.00 - Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.00.00 - Roboty inżynieryjne i budowlane Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia 2.1) Wartość lub zakres zamówienia: Zakres robót do wykonania: 1) Roboty budowlane - wykończeniowe/segment "B" (gimnazjum) 2) Instalacja wod.-kan., instalacja c.o., wentylacja (segment B i kotłownia) 3) Instalacje elektryczne wewnętrzne I Etap (segment B i kotłownia) 4) Roboty budowlane - remont segmentu A (szkolą podstawowa) 5) Roboty budowlane - segment C (od segmentu A do dylatacji sali gimnastycznej) tj. kotłownia 6) Technologia kotłowni, instalacja gazu. Wymagany zakres - jak wyżej. Termin wykonania inwestycji - 15 sierpień 2006 r. Roboty wykonane: stan surowy zamknięty segmentu B tj. gimnazjum. Szczegółowy zakres robót zawiera Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiar robót. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: okres w miesiącach: 5; data zakończenia: 15.08.2006;

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Wymagane wadium: 55 000,00 zł. 2) Warunki uczestnictwa 2.1) Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy, dostawcy, lub usługodawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on minimalne wymogi ekonomiczne, finansowe i techniczne: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 5. Wykonają prace objęte zamówieniem w terminie do 15 sierpnia 2006 r. 6. Spełnią warunki szczegółowe udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 7. Akceptują warunki zawarte w specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ), 8. Przedstawią wymagane w SIWZ dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, 9. Wykonają swoimi siłami co najmniej 51% wartości zamówienia 10. Zrealizowali minimum 2 przedsięwzięcia w okresie ostatnich czterech lat, lub jeśli okres działalności jest krótszy w tym okresie odpowiadające swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości 1 mln każde.

SEKCJA IV: TRYBY

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Wstępne ogłoszenie informacyjne dotyczące tego zamówienia: 1.3) Przewid. liczba dostawców, którzy zostaną zapr. do skład. ofert: 2) Kryteria oceny ofert: Oferta najbardziej korzystna ekonomicznie pod względem: cena - 90% okres gwarancji i rękojmi - 10% 3) Informacje administracyjne 3.1) Warunki uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz dodatkowych wyjaśnień: dostępne do 22.02.2006, cena - 150,00 zł. 3.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: 03.03.2006 godzina 10:00. 3.3) Termin związania ofertą: liczba dni: 60 od ostat. term. skład. ofert. 3.4) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 03.03.2006, godzina 11:00, Uście Gorlickie - Siedziba Zamawiającego (sala posiadzeń Rady Gminy - budynek 77).

SEKCJA V: INNE INFORMACJE

VI.1) Czy zam. dot. projektu/programu finans. ze środków UE: Nie. 2) Data wysłania ogłoszenia: 09.01.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.