eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RacibórzUdzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,- PLN, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na zakupie tomografu komputerowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Racibórz: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,- PLN, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na zakupie tomografu komputerowego
Numer ogłoszenia: 256567 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Rejonowy w Raciborzu im. dr Józefa Rostka , ul. Gamowska 3, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 7555050, fax. 032 7555079, 7555049.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.raciborz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,- PLN, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na zakupie tomografu komputerowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielenie kredytu długoterminowego w wysokości 1 500 000,- PLN, przeznaczonego na realizację zadania inwestycyjnego polegającego na zakupie tomografu komputerowego. Okres kredytowania: 5 lat. Spłata kredytu w 55 ratach, 54 raty po 27,5 tys. zł miesięcznie, I rata - 31.01.2009r. Raty miesięczne płatne ostatniego dnia każdego miesiąca. Ostatnia rata - 15 tys. zł . płatna 31.07.2013r. Spłata odsetek po otrzymaniu kredytu w okresach miesięcznych ostatniego dnia każdego miesiąca. Oprocentowanie zmienne uzależnione od stawki WIBOR dla każdego miesiąca, z dnia uruchomienia kredytu powiększonej o stałą marżę banku ( przykładowo jeżeli kredyty zostanie uruchomiony 01.11.2008 - do kalkulacji kosztów kredytu w danym miesiącu będzie wzięta stopa WIBOR z pierwszego dnia danego miesiąca). Za okres odsetkowy należy rozumieć miesiąc kalendarzowy. Zabezpieczenie kredytu według wymagań banku. Celem wstępnego zbadania zdolności kredytowej do specyfikacji dołącza się następujące dokumenty: - bilans roczny za lata 2006 i 2007, - rachunek zysków i strat..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 66.11.30.00 - (3) Usługi udzielania kredytu .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O niniejsze zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki podmiotowe: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego przez Wykonawców do oferty przetargowej aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej , wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - na zasadzie spełnia / nie spełnia, 2) koncesji, pozwolenia lub licencji, albo innego dokumentu pozwalającego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 2. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, cena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej sprawozdania finansowego albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innym dokumentem określającym obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy - wykazującym płynność finansową wykonawcy - na zasadzie spełnia / nie spełnia. 3. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp - ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonana na podstawie: 1) składanego do oferty przetargowej przez Wykonawcę oświadczenia - na zasadzie spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Wykonawca obowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty i oświadczenia: 1) oświadczenie Wykonawcy zgodne z art. 22 ust. 1, i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) koncesji, pozwolenia lub licencji, albo innego dokumentu pozwalającego na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym, o ile ustawy nakładają taki obowiązek. 2. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca obowiązany jest do oferty przetargowej złożyć następujące dokumenty: 1) sprawozdanie finansowe albo jego części, a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości - również z opinią biegłego rewidenta odpowiednio o badanym sprawozdaniu albo jego części, a w przypadku wykonawców nie zobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innym dokumentem określającym obroty oraz zobowiązania i należności - za ostatni rok obrotowy - wykazującym płynność finansową wykonawcy..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.raciborz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 11:00, miejsce: Szpital Rejonowy w Raciborzu, ul. Gamowska 3; sekretariat Szpitala.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.