To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-12-04
Ostrowiec Świętokrzyski: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2013r
Numer ogłoszenia: 256565 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 445986 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Grabowiecka 7, 27-400 Ostrowiec Świętokrzyski, woj. świętokrzyskie, tel. 0-41 2620023 (24), faks 0-41 2665855.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie kompleksowych usług pralniczych dla potrzeb Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Św. na 2013r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pranie wodne z dezynfekcją , prasowaniem, maglowaniem bielizny pościelowej, odzieży i bielizny mieszkańców Domu Pomocy Społecznej ul. Grabowiecka 7 w Ostrowcu Sw., kocy, narzut, podkładów podgumowanych , kołder , poduszek, odzieży ochronnej pracowników Domu, oraz dostarczanie czystego towaru do siedziby Zamawiającego w ilości około 200 kg dziennie i około 5000 kg na miesiąc. Wielkość prania jest szacunkowa i nie jest możliwa w chwili obecnej do przewidzenia z powodu nieznajomości zdrowia i stanu osobowego mieszkańców zamieszkujących w 2013r w DPS i nie może być podstawą do roszczeń z tego tytułu. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się transportem Zleceniobiorcy, zgodnie z wymogami sanitarno-epidemiologicznymi. Odbierania odzież będzie zważona w workach i opisana oddziałami.Oddawana odzież musi być posegregowana z opisem na poszczególne oddziały. Czynności zdawczo-odbiorcze odbywać się będą między stronami za potwierdzeniem , na dokumentach sporządzonych według ustalonych między stronami wzorach. Odbiór i dowóz prania musi odbywać się codziennie od poniedziałku do soboty w godzinach od 6.00 - 8.00. Termin realizacji zleconej usługi nie może przekroczyć 24 godzin. Usługi pralnicze będą wykonywane przez okres 12 miesięcy. Płatność za przedmiot umowy nastąpi na konto Wykonawcy na podstawie faktur cząstkowych wystawionych po faktycznym wykonaniu usługi prania jeden raz w miesiącu..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 98.31.10.00 - Usługi odbierania prania .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PLUS Dorota Klefas Barucha, ul. Ogrodowa 1a, 26-010 Bodzentyn, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 112800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 138600,00
Oferta z najniższą ceną: 138600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OSTROWCA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa prania bielizny pościelowej (poszwy, poszewki, prześcieradła) oraz obrusów, zasłon, firanek, koców, kołder, poduszek, ręczników dla domów studenckich Polit Rzeszowskiej przez okres 24 mies.
- Usługa prania i czyszczenia chemicznego oraz usługę dezynfekcji obuwia dla 42 Bazy Lotnictwa Szkolnego w Radomiu oraz jednostek będących na jej zaopatrzeniu w 2026 r.
- Usługa prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
- Kompleksowe usługi pralnicze dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej przy ul. Żołnierzy Wyklętych 26 w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





