eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrzegBUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM - DR.1504 O UL.TRAUGUTTA W GRODKOWIE

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-07-28

Brzeg: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM - DR.1504 O UL.TRAUGUTTA W GRODKOWIE
Numer ogłoszenia: 256562 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, faks 077 4113845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA CHODNIKA WRAZ Z ODWODNIENIEM - DR.1504 O UL.TRAUGUTTA W GRODKOWIE.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg 45232130-2 Rurociągi do odprowadzania wody burzowej 45233222-1 Roboty w zakresie chodników Przedmiotem zamówienia jest budowa chodnika na długości 328,00m w ciągu drogi powiatowej nr 1504 O ul. Traugutta w Grodkowie-II etap(począwszy od końca nowo wybudowanego chodnika tj.290m - od skrzyż.z dr. wojewódzką 401 ul. Wrocławska w Grodkowie) wraz z wykonaniem kanalizacji deszczowej o średnicy fi 400 mm z rur PCV łączonych na wcisk z przykanalikami, studzienkami ściekowymi , studniami oraz zjazdami . Wykonanie zgodnie z dokumentacja projektową , pozwoleniami, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót , przedmiarami polskimi normami przenoszącymi normy europejskie lub innymi normami. Zgodnie z art.30 ust.4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej, tj. ujęcie w ofercie a następnie zastosowanie innych materiałów niż podane w dokumentacji projektowej: na rysunkach ,Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót, w przypadku, gdy zostało wskazane pochodzenie(marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy aprobaty, specyfikacje i ich systemy pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji . W ramach zamówienia wykonawca, oprócz robót wynikających z dokumentacji projektowej Wykonawca zobowiązany będzie również do: 1)opracowania projektu zmiany organizacji ruchu drogowego na czas prowadzonych robót zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem (Dz.U. Nr 177, poz.1729 z póżn. zm.) zatwierdzony przez organ zarządzający ruchem na drogach powiatowych oraz jego utrzymania w trakcie prowadzonych robót w należytym stanie technicznym i estetycznym, 2) wykonania i utrzymania oznakowania w trakcie prowadzonych robót oraz rozbiórki po zakończeniu robót, 3) przestrzegania przepisów BHP, 4) wykonania geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej i przekazania wymaganej liczby egzemplarzy mapy zasadniczej . Zaleca się , aby wykonawca dokonał wizji lokalnej terenu, którego dotyczy zamówienie oraz zdobył wszelkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i podpisania umowy. Podwykonawstwo : 1)Wykonawca może powierzyć podwykonawcom wykonanie części zamówienia, niemniej powierzenie danego zakresu zamówienia podwykonawcy wymaga, zgodnie z przepisem art. 647 1 KC uprzedniej pisemnej zgody Zamawiającego. Zamawiający uzależnia przedmiotową zgodę od udzielenia przez Wykonawcę cesji swoich wierzytelności wobec Zamawiającego na rzecz podwykonawcy , w części dotyczącej podwykonawstwa, 2)Wykonawca ponosi wobec zamawiającego pełną odpowiedzialność za roboty budowlane, które wykonuje przy pomocy podwykonawców, w szczególności zgodnie z przepisami prawa budowlanego oraz kodeksu cywilnego.. 3) wykonanie robót w podwykonawstwie nie zwalnia Wykonawcy od odpowiedzialności i zobowiązań wynikających z warunków umowy .Wykonawca będzie odpowiedzialny za działania, uchybienia i zaniedbania podwykonawcy w takim zakresie, jak gdyby były one działaniami, uchybieniami lub zaniedbaniami samego wykonawcy, Utylizacja odpadów W trakcie wykonywania robót należy przestrzegać Ustawy o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r. i Rozporządzenia i Ministra Środowiska w sprawie katalogu odpadów z dnia 12 czerwca 2001r. Okres gwarancji wynosi : 36 m- cy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.22-1, 45.23.21.30-2, 45.23.31.20-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: spełniają warunki ogólne określone w ustawie Prawo Zamówień Publicznych w art.22 ust.1 pkt.1-3 i zgodnie art.22 ust.1 pkt.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania w tym spełniają warunki szczegółowe. Potwierdzeniem spełnienia powyższych warunków będą dokumenty złożone wraz z ofertą wymienione w § 6 siwz. Oferta złożona przez Wykonawcę wykluczonego z postępowania będzie odrzucona . Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniupotwierdzeniem spełnienia tych warunków będą dokumenty i oświadczenia ( złożone wraz z ofertą) wg zasady spełnia nie spełnia. Warunki szczegółowe do spełnienia przez Wykonawców: 1)sytuacja formalno-prawna : - są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym i gospodarczym zgodnie z wymaganiami ustawowymi . w przypadku oferty wspólnej (konsorcjum, spółka cywilna) każdy z partnerów musi spełniać ten warunek, 2) potencjał kadrowy: - wykonawca (lub partnerzy w ofercie wspólnej łącznie) ma dyspozycji min.1 osobę, która będzie uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadającymi odpowiednie uprawnienia budowlane (podstawa prawna - art.14 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994r. tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr 156 poz.1118 z późn. zm.) do kierowania robotami budowlanymi w specjalności : - kierownika robót drogowych z co najmniej 5 letnim stażem pracy i 3-letnim doświadczeniem na tym stanowisku posiadającego odpowiednie uprawnienia budowlane w specjalności drogowej przynależącym do właściwej izby samorządu zawodowego..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu o których mowa w § 5 niniejszej specyfikacji : 1)oświadczenie ( załącznik nr 4) w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków art.22 ust.1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, powinno być złożone przez wszystkich wykonawców(pieczątki wszystkich wykonawców na jednym druku), a wymagany dokument podpisuje pełnomocnik konsorcjum, 2)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert potwierdzający spełnienie warunku określonego § 5.5 pkt.1 siwz, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, wymagany dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę, 3)wykaz osób (załącznik nr 5),które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia (kierownik robót), wraz z informacjami na temat: jego kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (wymagane uprawnienia wraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego) potwierdzający spełnienie warunku określonego w § 5.5. pkt.2 siwz, 6a)pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt. 3, wykonawca wskazał osoby , którymi będzie dysponował, W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek mogą spełniać łącznie , Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentu , o którym mowa w pkt 2 składa dokumenty na zasadach określonych w §2 i §4 rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm. : Dz. U. z 2008r. ,Nr 188, poz.1155) § 6.2.Pozostałe dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1) OFERTA- wg załączonego wzoru do wypełnienia - zał. nr 1, 2) KOSZTORYS OFERTOWY - wg załączonego wzoru do wypełnienia- zał. nr 2, 3) zaakceptowany PROJEKT UMOWY - zał.nr 3, 4) pełnomocnictwo do podpisywania oferty reprezentacji o ile prawo do podpisywania, reprezentacji nie wynika z innych dokumentów. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu , ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.