eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Toszek › pełnienie funkcji koordynatora projektu UDA-POKL.09.01.02.-24-019/09 Dobry start - dobra przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży Gminy Toszek

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-08-19

Toszek: pełnienie funkcji koordynatora projektu UDA-POKL.09.01.02.-24-019/09 Dobry start - dobra przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży Gminy Toszek
Numer ogłoszenia: 256542 - 2010; data zamieszczenia: 19.08.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 230668 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Toszka, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-180 Toszek, woj. śląskie, tel. 032 2378020, faks 032 2334141.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: pełnienie funkcji koordynatora projektu UDA-POKL.09.01.02.-24-019/09 Dobry start - dobra przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży Gminy Toszek.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: pełnienie funkcji koordynatora projektu UDA-POKL.09.01.02.-24-019/09 Dobry start - dobra przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży Gminy Toszek W ramach swoich obowiązków Koordynator: 1) przejmuje odpowiedzialność za całość realizacji projektu, zarządzanie przedsięwzięciem na wszystkich jego etapach przy współpracy z Asystentami koordynatora, w szczególności: a) zarządzanie planowanymi działaniami, koordynacja działań merytorycznych i logistycznych projektu, b) terminowe i właściwe realizowanie całości projektu,. c) koordynowanie działań projektowych. d) koordynacja prac zespołu projektowego i podejmowanie decyzji, dokonywanie podziału obowiązków pomiędzy członków zespołu projektowego e) planowanie działań i wywiązywanie się ze wskaźników f) kontrola wydatkowania środków 2) Nadzoruje zgodność i jakość prowadzonych działań z zapisami zawartymi we wniosku, w tym budżetem i harmonogramem zgodnie z zawartą umową o dofinansowanie projektu oraz wnioskiem aplikacyjnym oraz przepisami krajowymi i Unii Europejskiej 3) Utrzymuje stały kontakt z opiekunem projektu w Instytucji Pośredniczącej, informuje na bieżąco o wszystkich zaistniałych problemach i zmianach w realizacji projektu, terminowo przesyła wszystkie wymagane dokumenty i informacje, przestrzega obowiązki i zalecenia wynikające z realizacji umowy o dofinansowanie projektu, procedur, standardów, instrukcji do sprawozdań oraz innych obowiązujących dokumentów, między innymi sporządza: a) wnioski o płatności pośrednie i płatność końcową wraz z wszystkimi wymaganymi umową załącznikami b) informacje o wszystkich uczestnikach projektu zgodnie z zakresem określonym w umowie o dofinansowanie projektu c) okresowe sprawozdania d) aktualizacje harmonogramu płatności e) informacje i wyjaśnienia związane z realizacją projektu 4) Rejestruje instytucje szkoleniowe w internetowej bazie ofert szkolnych i aktualizuje informacje o każdym szkoleniu organizowanym w ramach projektu nie rzadziej niż raz w miesiącu, zgodnie z zakresem danych określonych przez Instytucję Zarządzającą 5) Przygotowuje i realizuje zamówienia publiczne zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2010r. Nr 113, poz. 759) w zakresie działań projektowych. Natomiast przy zamówieniach poniżej 14.000 Euro (53.746,00 PLN) stosuje Zarządzenie Burmistrza Toszka nr 3/2010 z dnia 4.01.2010r. 6) Przygotowuje projekty umów z wykonawcami 7) Poddaje się kontroli prowadzonej przez organy wewnętrzne i instytucje zewnętrzne w zakresie realizacji projektu. i jest obecny podczas kontroli projektu 8) Przekazuje Zamawiającemu sprawozdania miesięczne z przebiegu wykonywania przedmiotu umowy 9) Prawidłowo przetwarza dane osobowe uczestników projektu zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. Z 2002r. Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) 10) współpracuje ściśle z Zespołem Obsługi Placówek Oświatowych w Toszku, któremu podlega merytorycznie 11) prowadzi działania informacyjne i promocyjne kierowane do opinii publicznej, informujące o finansowaniu realizacji projektu przez Unię Europejska zgodnie z wymogami, o których mowa w rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającym przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności. 12) prowadzi dokumentację fotograficzną projektu . 13) odpowiada za szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Dobry start - dobra przyszłość - wyrównanie szans edukacyjnych dzieci i młodzieży Gminy Toszek jest współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Działania 9.1. Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty Poddziałanie 9.1.2 wyrównanie szans edukacyjnych uczniów z grupy o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszenie różnic w jakości usług edukacyjnych..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Mariusz Podbrożny, ul. Młyńska 6/4, 44-180 Toszek, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 89300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 89300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 194901,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.