Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-10-08
Gliwice: Remont dachu, wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Harcerskiej 13 w Gliwicach.
Numer ogłoszenia: 256531 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Miejskich II Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. , ul. Warszawska 35b, 44-100 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 3000033, 3000034, 2310395, fax. 032 2310395.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs2.pl www.zbm2.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dachu, wykonanie uporządkowania i dobudowy przewodów kominowych w budynku przy ul. Harcerskiej 13 w Gliwicach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zadania jest wykonywanie robót zgodnie z załączonymi do specyfikacji istotnych warunków zamówienia dokumentacją projektową, przedmiarami robót i specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót oraz poniższym zakresem. Zakres robót: - Wykonanie remontu dachu, - Wykonanie dobudowy przewodów kominowych,.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.19.00 - Naprawa i konserwacja dachów 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 22 ust.1 Prawa zamówień publicznych, zamawiający wymaga, aby wykonawca: a) dysponował: - osobą z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, która będzie pełnić funkcję kierownika robót; b) Osoby, o których mowa w literze a) muszą należeć do Regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa. c) posiadał niezbędną wiedzę w realizacji zamówień z zakresu dobudowy przewodów kominowych i remontów instalacyjnych. Wykonawca musi udowodnić wykonanie min.1 roboty ogólnobudowlanej o wartości minimum 40.000,00 zł brutto. d) nie podlegał wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Po otwarciu ofert zamawiający sprawdza dokumenty i oświadczenia pod względem spełniania warunków udziału w postępowaniu. Nie spełnienie któregokolwiek z warunków spowoduje wykluczenie wykonawcy, a jego oferta na podstawie art. 24 ust. 4 zostanie uznana za odrzuconą. W trakcie spełniania warunków udziału w postępowaniu ma zastosowanie art. 26. ust.3 i 4 ustawy Pzp.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca musi: -przedłożyć aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert w formie oryginału lub kserokopii; -przedłożyć oświadczenia z art.22 ust.1 oraz art.24 ust.1 pkt 1-9 ustawy Pzp; -w załączniku oferty p.n. Potencjał kadrowywykazać osoby, o których mowa w lit. a ); -przedłożyć kserokopie uprawnień budowlanych, świadectw kwalifikacyjnych osób wymienionych w lit. a ); -przedłożyć kserokopie dowodu przynależności osób wymienionych w zał. Potencjał kadrowy do regionalnej izby samorządu zawodowego; - w załączniku p.n. Wykaz zamówień o podobnym charakterze z ostatnich 5 latwykazać min. 1 robotę budowlaną wykonaną w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającą swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia zgodnie z pkt c ) - przedłożyć dokumenty potwierdzające należyte wykonanie zamówień;.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 90
- 2 - okres rękojmi - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs2.pl, www.zbm2.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZBMII TBS Sp. z o.o. 44-100 Gliwice, ul. Warszawska 35b.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, Dział Przetargów - pok. 206.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- "Wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Spadochroniarzy i ul. Szybowcowej w Gliwicach oraz wykonanie dokumentacji projektowej budowy odwodnienia w ul. Kolejarzy w Gliwicach"
- 2025- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem na potrzeby Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach (3)
- 2025 - Świadczenie usług pogrzebowych dla potrzeb Ośrodka Pomocy Społecznej w Gliwicach na rok 2026
- Przeprowadzenie kursów podnoszących kwalifikacje/kompetencje zawodowe uczestników projektu "Kształcenie zawodowe w Powiecie Gliwickim zgodne z potrzebami transformacji regionu"
- Dostawa TV wraz z uchwytami do montażu na ścianie. DZPZ.282.94.2025.DM
- Przygotowywanie i dostarczanie (od poniedziałku do piątku) obiadów dwudaniowych i napoju dla uczniów Szkoły Podstawowej nr 28 w Gliwicach w roku szkolnym 2025/2026
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej w gminie Gorzkowice - budynek przy ul. Przemysłowej."
- "Modernizacja infrastruktury drogowej - remont dróg gminnych na terenie gminy Sokoły"
- Przywrócenie do funkcjonalności terenów i obiektów zdegradowanych przy szpitalu powiatowym w Prudniku" - Rewitalizacja terenów Powiatu Prudnickiego
- Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 9 przy ul. Jana Matejki 64 w Zabrzu
- Modernizacja bazy techniczno-dydaktycznej Szkoły poprzez rozbudowę i przebudowę istniejących budynków warsztatów szkolnych - zaprojektuj i wybuduj.
- Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Kuślinie
więcej: Naprawa i konserwacja dachów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





