To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Zgierz: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wyjazdów warsztatowych i 1 wycieczki dla Beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Moja droga do przyszłości
Numer ogłoszenia: 256457 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 223460 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie, ul. Sadowa 6A, 95-100 Zgierz, woj. łódzkie, tel. 42 719 06 33, faks 42 719 09 53.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wyjazdów warsztatowych i 1 wycieczki dla Beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Moja droga do przyszłości.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie 2 wyjazdów warsztatowych i 1 wycieczki dla Beneficjentów ostatecznych projektu systemowego Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Zgierzu Przedmiot zamówienia składa się z 3 części: Część I: Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 52 osób. Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 52 osób w tym 32 osób niepełnosprawnych intelektualnie uczestników projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 20 osób z ich otoczenia społecznego. Wszystkie osoby niepełnosprawne poruszają się samodzielnie. Realizacja w okresie 21.08.2011 r. - 30.08.2011 r. tj. 10 dni tzn. 9 noclegów. Zajęcia dotyczące 32 osób niepełnosprawnych intelektualnie obejmują: 1)Warsztaty aktywizacji społeczno-zawodowej praca prowadzona z 3 grupami (I - 11 osób, II - 11 osób, III- 10 osób) 30 godzin x 3 grupy tj. łącznie 90 godzin Zakres tematyczny: - Rozwój umiejętności zawodowych poprzez przygotowanie do poszukiwania pracy i podjęcia pracy w kuchni, - Poprawa komunikacji z innymi osobami, - Diagnoza osobistych przyczyn trudności w kontaktach z innymi, - Stworzenie planu korekty niepożądanych zachowań co wpłynie na zwiększenie kompetencji społecznych, - Rozwój osobisty w zakresie kompetencji życiowych takich, jak: czynności samoobsługowo-porządkowe, nauka gotowania, przygotowania posiłków, sporządzanie jadłospisów, planowania zakupów, gospodarowania finansami. 2) Indywidualne doradztwo zawodowe 3 godziny dla 1 osoby tj. łącznie 96 godzin Zakres tematyczny: - Określenie indywidualnego planu działania przygotowującego do poszukiwania pracy i podjęcia pracy. 3) Zabiegi rehabilitacyjne w zależności od potrzeb indywidualnych i grupowych przybierają formę czynną lub bierną w łącznej liczbie 10 godzin Zakres zabiegów rehabilitacyjnych obejmuje: - Hipoterapia 2 godziny - Ćwiczenie oddechu 3 godziny - Ćwiczenia rytmiczno-gimnastyczne 3 godziny - Masaż 2 godziny Wykonawca zapewnia także: - materiał i sprzęt niezbędny do realizacji warsztatów, tj. drobny sprzęt AGD, materiały szkoleniowe takie jak: teksty łatwe do czytania dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, - wszystkich pracowników merytorycznych, takich jak: 2 doradców zawodowych, 2 psychologów, 1 rehabilitant, 1 masażysta. Zajęcia dotyczące 20 osób opiekujących się, wziętych z otoczenia społecznego niepełnosprawnych intelektualnie uczestników wyjazdu, obejmują: Warsztaty zmiany postaw tj. 15 godzin dla 20 osób opiekujących się tworzących 1 grupę Zakres tematyczny: - zmniejszanie barier społecznych pomiędzy niepełnosprawnymi i ich opiekunami, - wyznaczanie celów życiowych, - sposoby wspierania osób niepełnosprawnych w samodzielnym podejmowaniu trudnych decyzji i wyborów w życiu Wykonawca zapewnia także: - materiał i sprzęt niezbędny do realizacji warsztatów; materiał dydaktyczny musi być oznaczony logo projektu - pracownika merytorycznego - 1 psychologa, Wspólne dla zajęć w części I są: - transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany - 9 noclegów - pełne wyżywienie (śniadanie, dwudaniowy obiad, kolacja w tym 2 uroczyste, integracyjne kolacje, serwis kawowy), - zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, - opiekun/koordynator zarządzający całością - na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu pobytu i zajęć - prowadzenie list obecności wszystkich uczestników w rozbiciu na 32 uczestników niepełnosprawnych intelektualnie i 20 osób z otoczenia społecznego - przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiety oceniającej; ankiety i ich opracowanie wykonawca dostarcza do zleceniodawcy, - opracowanie opisu procesu grupowego - wszystkie dokumenty: szczegółowy program zajęć, listy obecności, ankiety oceniające wraz z ich opracowaniem, opis procesu grupowego oznaczone są logo projektu i dostarczone do zleceniodawcy w ciągu 3 dni od daty zakończenia wyjazdu. Część 2: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej wycieczki do Krakowa o charakterze edukacyjno-integracyjnie-kulturowym dla 40 osób. Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej wycieczki do Krakowa o charakterze edukacyjno-integracyjnie-kulturowym dla 32 osób niepełnosprawnych intelektualnie uczestników projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiego w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i 8 osób z ich otoczenia społecznego. Wszystkie osoby niepełnosprawne poruszają się samodzielnie. Realizacja w okresie 5.10.2011 r. - 7.10.2011 r. tj. 3 dni tzn. 2 noclegi. Wykonawca zapewnia: - 2 noclegi - transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany - pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, kawa, herbata, napoje - opiekuna/koordynatora grupy - na etapie zawierania umowy przedstawia szczegółowy program pobytu - prowadzi listy obecności potwierdzające pobyt na wyjeździe w rozbiciu na 32 osoby niepełnosprawne intelektualnie i 8 osób z otoczenia społecznego, - przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu wycieczki na podstawie ankiety oceniającej - zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, - zwiedzanie Krakowa z przewodnikiem, - zwiedzanie Wawelu z przewodnikiem, - wszystkie dokumenty: szczegółowy program zajęć, listy obecności, ankiety oceniające, oznaczone są logo projektu i dostarczone do zleceniodawcy w ciągu 3 dni od daty zakończenia wyjazdu. Część 3: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego obozu wyjazdowego team building dla 20 osób. Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego obozu wyjazdowego team building dla 20 usamodzielniających się wychowanków placówek opiekuńczo wychowawczych, uczestników projektu Moja droga do przyszłości współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Realizacja w okresie 5.09.2011 r. -19.09.2011 r. tj. 14 dni tzn. 13 dób. Zajęcia dotyczące 20 usamodzielniających się wychowanków obejmują: 1) warsztaty team building: - budowanie zespołu - rozwój silnych stron uczestników - rozwiązywanie najważniejszych problemów - kreowanie relacji między uczestnikami - kreowanie współpracy między uczestnikami - budowanie rozumienia i akceptowania odmiennych zachowań - budowanie zaufania i przyjaźni - integracja grupy 2) warsztaty językowe: - 30 godzinna nauka języka angielskiego na poziomie podstawowym Wykonawca ponadto zapewnia: - materiał i sprzęt niezbędny do realizacji warsztatów, - pracowników merytorycznych niezbędnych do przeprowadzenie warsztatów, np.: 1 trener, 1 lektor, - opiekun/koordynator zarządzający całością - 13 noclegów - transport autokarowy tam i z powrotem; autokar klimatyzowany - pełne wyżywienie tj. śniadanie, obiad dwudaniowy, kolacja, kawa, herbata, napoje - zgłoszenie i opłacenie ubezpieczenia NNW, - zwiedzanie atrakcyjnych miejsc w okolicy pobytu. - na etapie podpisywania umowy dostarczenie szczegółowego programu pobytu i zajęć - prowadzenie list obecności wszystkich uczestników - przeprowadzenie wśród uczestników zajęć oceny merytorycznej przebiegu zajęć na podstawie ankiety oceniającej - opracowanie opisu procesu grupowego - wszystkie dokumenty: szczegółowy program zajęć, listy obecności, ankiety oceniające, opis procesu grupowego oznaczone są logo projektu i dostarczone do zleceniodawcy w ciągu 3 dni od daty zakończenia wyjazdu. Wspólne dla części 1,2 i 3: - Zleceniodawca przekazuje listy uczestników na 3 dni przed rozpoczęciem każdego wyjazdu - Logo projektu zapewnia zleceniodawca. - Wykonawca ma obowiązek promowania projektu rozmieszczając w miejscu realizacji zadania plakaty przekazane przez zleceniodawcę..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 85.31.25.00 - Usługi rehabilitacyjne 63.50.00.00 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt Moja droga do przyszłości współfinansowany ze środków UE w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie 10 dniowych warsztatów wyjazdowych dla 52 osób..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Podróży ANAWA TOUR Anna Szadokierska, Al. Wojska Polskiiego 90, 70-482 Szczecin, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 82680,00
Oferta z najniższą ceną: 82680,00 / Oferta z najwyższą ceną: 163800,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie 3 dniowej wycieczki do Krakowa o charakterze edukacyjno-integracyjnie-kulturowym dla 40 osób..
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- New Challenge Magdalena Siśkiewicz, ul. Cegielniana 4A/12 II p., 30-404 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38400,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22203,2
Oferta z najniższą ceną: 22203,2 / Oferta z najwyższą ceną: 22203,2
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Zorganizowanie i przeprowadzenie 14 dniowego obozu wyjazdowego team building dla 20 osób.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.08.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- New Challenge Magdalena Siśkiewicz, ul. Cegielniana 4A/12 II p., 30-404 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 44000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 42263,00
Oferta z najniższą ceną: 42263,00 / Oferta z najwyższą ceną: 42263,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z ZGIERZA
- Dostawa i realizacja talonów wartościowych albo kart podarunkowych na podstawowe artykuły żywnościowe, chemiczne i przemysłowe dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Zgierzu
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia wraz ze wsparciem grupy interwencyjnej realizowana w budynku Sądu Rejonowego w Zgierzu przy ul. Sokołowskiej 6
- DOSTAWA INDYWIDUALNEGO ZESTAWU DO PRZETRWANIA SURVIVAL KIT
- KOMPLEKSOWA USŁUGA WYNAJMU URZĄDZEŃ SANITARNYCH
- 20/ZP/26 - USŁUGA ŻYWIENIA ZLECONEGO - POSIŁKÓW PROFILAKTYCZNYCH
- Zakup rozwiązań IT w ramach zad. pn: Modernizacja oddziałów zabiegowych onkolog. wraz z rozbudową bloku operacyjnego i zakupem sprzętu med. w WSS w Zgierzu realiz. w ramach KPO i Zwięk. Odporności:
więcej: przetargi w Zgierzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Realizacja usług społecznych w ramach projektu pn.: "Centrum Usług Społecznych w Gminie Wasilków"
- "Świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych w miejscu zamieszkania na terenie Gminy Bobrowniki w 2026 r."
- Realizacja zadań wynikających z programu kompleksowego wsparcia dla rodzin "Za życiem w roku 2025r. - V ".
- Szkolenie alpejskie ratowników górskich - przygotowanie do transgranicznych działań ratowniczych w okresie zimy, organizowanego w ramach współpracy transgranicznej GOPR i Horskiej Służby
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.: "Droga do sukcesu"
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli w ramach realizacji projektu pn.:"Wykwalifikowany absolwent = znakomity pracownik"
więcej: Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





