Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Szczecin: zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w siedmiu pakietach na okres jednego roku Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Stacja Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie, do kontaktów: Sochanowski Bolesław, ul. Mazowiecka 14, 70-526 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0914808396, fax 091 4808396, e-mail: dz_tech@pogotowie999.szczecin.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): 999.szczecin.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Wojewódzka Stacja POgotowia Ratunkowego, Sochanowski Bolesław, ul.Mazowiecka 14, 70-526 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 0-91 432-29-56, fax 0-91 432-29-56, e-mail: b.drozdowska @999.szczecin.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w siedmiu pakietach na okres jednego roku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : Apteka WSPR Szczecin 70-482 Szczecin al.Wojska Polskiego 92. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Zaopatrzenie Apteki WSPR Szczecin w siedmiu pakietach na okres jednego roku Pakiet I - środki dezynfekcyjne Pakiet II - Materiały opatrunkowe Pakiet III - Materiały sanitarne jednorazowego użytku Pakiet IV - Rękawice Pakiet V - Plastry Pakiety VI- Sprzet medyczny Pakiet VII - Leki 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykaz wykonanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat z podaniem ich wartości dat wykonania i odbiorców wraz z referencjami Dokumenty potwieredzajace dopuszczenie oferowanego produktu do użytku- Deklaracje zgodności i Certyfikaty CE Wypełniony formularz ofertowy 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: 1.252.954,43 pln brutto 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 12
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Pakiet I 1.421,00 zł Pakiet II 3.618,00 zł Pakiet III 5.282,00 zł Pakiet IV 709,00 zł Pakiet V 1.181,00 zł Pakiet VI 6.415,00 zł Pakiet VII 18.962,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Sprawozdanie finansowe albo jego część , a jezeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta wraz z opinią lub innych dokumentów okreslajacych obroty za okres trzech lat okres instnienia firmy Informację banku lub Spółdzielczej Kasy oszczędnościowo-kredytowej o wysokości posiadnych środków oraz lub zdolność kredytową Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Porównanie na druku Zp -17 Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie zgodnie z art.22/1 Ustawy prawo zamówień publicznych Koncesje,zezwolenia lub licencje,jeżeli ustawy nakładaja taki obowiązek Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualgo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej Aktualne zaświadczenie właściwego naczelinika Urzedu Skarbowego oraz właściwego Oddziału ZUS-u Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego Polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzajacy że Wykonawca jesy ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: maksymalna liczba: 15. 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: 999.szczecin.pl. Opłata: 20 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: 7 dni od daty otrzymania f-ry VAT. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: nie dotyczy 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.06.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 13.06.2007, godzina 11:00, Sala konferencyjna WSPR Szczecin ul.Mazowiecka 14 ( parter ).
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Środki dezynfekcyjne. 1) Krótki opis: Wykaz stanowi określenie pakiet nr 1. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 47.354,30 PLN szacunkowa na podstawie zużycia z ubiegłego roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: materiały opatrunkowe. 1) Krótki opis: wykaz nr zawierajacy pakiet nr 2. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 120.609,85 PLN wartość szacunkowa okreslona na podstawie zużycia z ubiegłego roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Materiały sanitarne jednorazowego użytku. 1) Krótki opis: Wykaz nr zawiera pakiet nr 3. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 176.055,52 PLN szacunkowa wartość według zużycia z ubiegłego roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Rękawice. 1) Krótki opis: Wykaz nr 4 zawiera pakiet nr 4. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 23.644,21 PLN wartość szacunkowa wdług zużycia z ubiegłego roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Plastry. 1) Krótki opis: Wykaz nr 5 zawiera pakiet nr 5. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 39.381,60 PLN wartość szacunkowa według zużycia z ubiegłego roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Sprzęt medyczny. 1) Krótki opis: Wykaz nr 6 zawiera pakiet nr 6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 213.847,47 PLN wartość szacunkowa według zużycia z ubiegłego roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 7 Nazwa: Leki. 1) Krótki opis: Wykaz nr 7 zawiera pakiet nr 7. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00. 3) Wielkość lub zakres: 632.061,49 PLN wartość szacunkowa według zużycia w ubiegłym roku. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 12 5) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena 90 2. termin realizacji dostawy 10 6) Informacje dodatkowe:
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przeprowadzenie zajęć z doradcą zawodowym dla uczniów szczecińskich szkół zawodowych
- Sukcesywne dostawy pakietów oraz wymazówek do zabezpieczania śladów biologicznych dla jednostek Policji zachodniopomorskiej
- Modernizacja pokoi na parterze w Domu Studenckim nr 3
- Usługa wykonania materiałów promocyjnych.
- Świadczenie usługi hotelarskiej i gastronomicznej podczas imprezy muzycznej pn. "31 Pol´and Rock Festival".
- Świadczenie usług pocztowych dla Okręgowego Inspektoratu Pracy w Szczecinie
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZP 2/2025 DROBNY SPRZĘT MEDYCZNY
- Dostawa leków, środków medycznych, materiałów opatrunkowych i innych wyrobów medycznych dla Stacji Ratownictwa Medycznego w Chełmie - SP ZOZ
- "DOSTAWA MATERIAŁÓW NIEZBĘDNYCH DO REALIZACJI WARSZTATÓW DLA SENIORÓW W RAMACH PROJEKTU "WZMOCNIENIE PROCESU SPRAWIEDLIWEJ TRANSFORMACJI W GMINIE KRZANOWICE" CZĘŚĆ 1 - MATERIAŁY NA WARSZTATY KOSMETY.
- Produkty lecznicze.
- Dostawy jednorazowego sprzetu medycznego
- dostawa urządzeń medycznych i laboratoryjnych w tym m. in: cyklotron, tomograf PET-CT, laboratorium produkcji radiofarnaceutyków, laboratorium kontroli jakości produckji radiofarmaceutyków, gamma- kamera SPECT -CT, mikroskopy, komora laminarana.
więcej: Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.