Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Sadlinki: Dostawa oleju opałowego
Numer ogłoszenia: 256349 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Sadlinkach, ul. Grudziądzka 14 A, 82-522 Sadlinki, woj. pomorskie, tel. 0-55 275 75 94, fax 0-55 275 75 94.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsadlinki.ckj.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa oleju opałowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sadlinki dn. 2007-12-21 OGŁOSZENIE Zespół Szkół w Sadlinkach, 82-522 Sadlinki ul. Grudziądzka 14 A ogłasza przetarg nieograniczony pn.: Dostawa oleju opałowego 1. Kod CPV Oryginalny kod CPV: 23.12.21.00 - Olej opałowy Kod CPV wg słownika 2008: 09.13.51.00 - Olej opałowy Przedmiotem zamówienia jest dostawa 30 000 litrów oleju opałowego do Zespołu Szkół w Sadlinkach 2. Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - sekretariat , tel. 055 275 75 94 oraz na stronie internetowej: www.zssadlinki.ckj.edu.pl 3. Nie dopuszcza się składania ofert częściowych 4. Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych 5. Termin realizacji zamówienia publicznego: 31.12.2008r 6. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania zawarte w SIWZ. Potwierdzeniem spełniania tych warunków jest złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów. 7. Wadium - nie jest wymagane 8. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: - cena 100 % 9. Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego - sekretariat 10. Termin składania ofert upływa dnia 31.12.2007r. o godz. 9.00 11. Otwarcie ofert odbędzie się w dniu 31.12.2007r. o godz. 10.00 w siedzibie Zamawiającego - sekretariat 12. Termin związania ofertą: 30 dni od dnia złożenia oferty. 13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 14. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 15. Zamawiający nie przewiduje prowadzenia aukcji elektronicznej. Dyrektor Andrzej Rupieta
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.21.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24, spełniają wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz spełniają wymagania zawarte w SIWZ. Potwierdzeniem spełniania tych warunków jest złożenie stosownych oświadczeń i dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Specyfikacja istotnych warunków zamówienia dostępna jest w siedzibie Zamawiającego - sekretariat , tel. 055 275 75 94 oraz na stronie internetowej: www.zssadlinki.ckj.edu.pl
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zssadlinki.ckj.edu.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół w Sadlinkach ul. Grudziądzka 14 A 82 - 522 Sadlinki.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.12.2007 godzina 09:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Szkół w Sadlinkach ul. Grudziądzka 14 A 82 - 522 Sadlinki.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego - Kochcice
- Dostawa oleju opałowego lekkiego w sezonie grzewczym 2024/2025 do budynków administrowanych przez Miasto i Gminę Czarny Dunajec, GZO oraz SGZPOZ w Czarnym Dunajcu
- "Dostawa oleju napędowego grzewczego dla Gminy Wiskitki w roku 2024"
- dostawa: oleju napędowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opałowego lekkiego w okresie wrzesień 2006 - sierpień 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i płynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napędowego, opałowego oraz olejów silnikowych i przekładniowych.
- dostawa: materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego dla oddziału kardiochirurgii, materiałów jednorazowych i drobnego sprzętu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzętu ortopedycznego, materiałów jedno
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.