Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-21
Sucha Beskidzka: Dostawa opatrunków- pakietów 17
Numer ogłoszenia: 256344 - 2007; data zamieszczenia: 21.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej, ul. Szpitalna 22, 34-200 Sucha Beskidzka, woj. małopolskie, tel. (033) 872 31 11, fax (033) 872 31 11.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zozsuchabeskidzka.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa opatrunków- pakietów 17.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa opatrunków - pakietów 17 (plastry, kompresy, pieluchomajtki, lignina, wata itp.)
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.11.11 - Opatrunki przylepne Oryginalny kod CPV: 14.12.11.00 - Gips Kod CPV wg słownika 2008: 44.92.11.00 - Gips Oryginalny kod CPV: 21.22.22.00 - Szpitalne wyroby papierowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.19.80.00 - Szpitalne wyroby papierowe 33.14.11.97 - 33.14.11.97 .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 17.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Podmiotowe: 1. Posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykaz trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Do potwierdzenia oświadczeniem 4. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości Do potwierdzenia oświadczeniem 5. Nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6. Nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8. Nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Przedmiotowe: 1. Wymagane świadectwa 1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. 2. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. 1.Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 6 lub kl.2A reguła 7. 2.Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Podmiotowe: 1.Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek ich posiadania na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej 2. Wykaz trzech dostaw wykonanych w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawą stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców , potwierdzonych referencjami 3. Oświadczenie, że oferent znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4. Oświadczenie,że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 pkt.1-2 - w ciągu ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania Wykonawca nie wyrządził szkody nie wykonując zamówienia lub wykonując je nienależycie, a szkoda ta nie została dobrowolnie naprawiona do dnia wszczęcia postępowania - w stosunku do wykonawcy nie otwarto likwidacji lub upadłości 5. Zaświadczenie, że oferent nie zalega z uiszczenie podatków, opłat - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) zaświadczeniem właściwego naczelnika urzędu skarbowego 6. Zaświadczenie, że oferent nie zalega z uiszczeniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne - do potwierdzenia aktualnym (wydanym nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu)zaświadczeniem właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego 7. Zaświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.4-8 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) 8. Zaświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 pkt.9 - do potwierdzenia aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego(wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu) Przedmiotowe: 1 Wymagane świadectwa 1. Dokumenty dopuszczające do obrotu i stosowania na terenie Polski zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z 20 kwietnia 2004r. 2. Odnośnie wyrobów do , których nie mają zastosowania przepisy ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 20.04.2004r. - odpowiednie dokumenty dopuszczające oferowane produkty do obrotu. 1. Odnośnie wyrobów chirurgicznych inwazyjnych typu: kompresy gazowe, serwety operacyjne- świadectwo potwierdzające ich rejestrację jako wyrobów Kl.2A reguła 6 lub kl.2A reguła 7. 2. Odnośnie pieluchomajtek dla noworodków - opinia Instytutu Matki i Dziecka i atest PZH.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozsuchabeskidzka.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka Dział Zamówień Publiczych.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej Blok C, I piętro ul. Szpitalna 22 34-200 Sucha Beskidzka.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków do pielęgnacji skóry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.12.11.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa folii operacyjnych, spongostanów.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski gipsowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.97-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opaski dziane i elestyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Plastry.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Palstry II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.97-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki pooperacyjne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.97-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.19-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki specjalistyczne II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.97-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Pieluchomajtki dla noworodków.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Ligniny.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 21.22.22.00-7.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy niejałowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompresy jałowe II.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.41.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Dostawa optrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jałowe różne.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Dostawa opatrunków.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opatrunki pooparzeniowe.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.11-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Koszt kredytowania - 10
- 3. Jakość - 20
INNE PRZETARGI SUCHA BESKIDZKA
- Dostawa produktów leczniczych i innych materiałów do Apteki Szpitalnej - uzupełnienie VIII
- Dostawę jarzyn i owoców
- Dostawa nici i siatek chirurgicznych
- Dostawa produktów leczniczych w ramach programów lekowych - uzupełnienie IV
- Modernizacja drogi powiatowej nr 1690K w Grzechyni - etap I
- Dostawa odczynników do oznaczeń laboratoryjnych wraz z dzierżawą sprzętu II postępowanie
więcej: przetargi SUCHA BESKIDZKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa opatrunków, zestawów operacyjnych, odzieży operacyjnej, wyrobów z włókniny oraz obłożeń sterylnych do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- "INWESTYCJA W INFRASTRUKTURĘ MOK W PORĘBIE GWARANCJĄ ROZWOJU EDUKACJI KULTURALNEJ I ANIMACJI KULTURY"
- Zakup i sukcesywną dostawę materiałów opatrunkowych dla potrzeb Szpitala Wolskiego
- EOP.332.20.24 DOSTAWA MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH
- Sukcesywne oraz bieżące dostawy do Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi wyrobów medycznych i środków biobójczych - 11 części
- Dostawa materiałów budowlanych na potrzeby PPDB Sp. z o.o. w ramach realizacji inwestycji pn. Centrum Opiekuńczo Mieszkalne w Suchowoli ul. Goniądzka 21
więcej: Opatrunki przylepne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.