eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wodzisław ŚląskiKontynuacja remontu wraz z dobudową dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. 26 Marca 44- etap II.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-07-17

Wodzisław Śląski: Kontynuacja remontu wraz z dobudową dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. 26 Marca 44- etap II.
Numer ogłoszenia: 256342 - 2012; data zamieszczenia: 17.07.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 208030 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Wodzisławiu Śląskim, ul. Sądowa 3, 44-300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie, tel. 0-32 455 32 87, faks 0-32 455 34 55.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja remontu wraz z dobudową dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. 26 Marca 44- etap II..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: dotyczy wykonania kontynuowania - II etap prac remontowo - budowlanych w zakresie remontu budynku i dobudowy dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych w czynnym budynku Sądu Rejonowego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. 26 Marca 44. Obiekt sądu składa się z budynku piętrowego o wysokości około 8,20 m - częściowo podpiwniczonego- oraz połączonego z nim budynku parterowego o wysokości około 4,30 m. W zakresie remontu nie przewiduje się zmiany funkcji obiektu, a jedynie dostosowanie do obowiązujących przepisów w połączeniu ze zmianą funkcji niektórych pomieszczeń. Przedmiot zamówienia określony został szczegółowo w dokumentacji projektowo - kosztorysowej i polega m.in. na: 1. remoncie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej, 2. remoncie pozostałej starej stolarki okiennej, 3. remoncie części instalacji c.o., 4. przebudowie wewnętrznych schodów, 5. wykonaniu fragmentu nowego stropu, 6. zabudowie elementów oddymiania klatki schodowej, 7. wykonaniu prac termomodernizacyjnych ścian zewnętrznych, 8. dobudowie zewnętrznego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych, 9. remoncie posadzek, okładzin ścian i stropów, 10. montażu urządzeń, przyborów i armatury w łazienkach, 11. remoncie dachów i stropodachu wraz z ich dociepleniem, 12. wymianie rynien, rur spustowych i obróbek blacharskich, 13. wymianie maskownicy w poziomie rynien, 14. nadmurowaniu ścian kolankowych ponad połaciami dachu, 15. izolacją ścian fundamentowych i posadzek w piwnicy, 16. remoncie schodów zewnętrznych, 17. wymianie instalacji odgromowej, 18. przebudowie rozdzielni głównej RG, 19. montażu opraw oświetlenia wewnętrznego i zewnętrznego, 20. wykonaniu instalacji przeciwoblodzeniowej rynien i rur spustowych, 21. modernizacja systemu oddymiania oraz integracja systemu SAP z dźwigiem osobowym, 22. integracja systemu SAP z instalacją wentylacji..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.21.61.10 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych dla służb porządku publicznego 45.26.10.00 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.10.00 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych 45.31.23.10 - Ochrona odgromowa 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.07.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BUD- SYSTEM Sp. z o.o., ul. Krucza 44, 40-758 Katowice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1710272,54 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1592819,25

  • Oferta z najniższą ceną: 1592819,25 / Oferta z najwyższą ceną: 2069034,52

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.