Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-11-28
Warszawa: Usługa sprzątania
Numer ogłoszenia: 256255 - 2013; data zamieszczenia: 28.11.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Mienia Wojskowego , ul. Nowowiejska 26A, 00-911 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 3149863, faks 22 3149900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.amw.com.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.amw.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa sprzątania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa sprzątania budynków i terenu zewnętrznego siedziby Biura Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie oraz Oddziałów Terenowych AMW.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 50.70.00.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu o udzielenie zamówienia może wziąć udział Wykonawca, który: 1) spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy; 2) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w sekcji III.3.1), zostaną uznane za spełnione, jeżeli Wykonawca: 1) w sposób należyty wykonał (a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: a) dla części zamówienia nr 1: min. 5 usług sprzątania powierzchni biurowych, z których każda trwała min. 12 kolejnych miesięcy, każda świadczona była w budynku o powierzchni min. 4 000 m2 i wartość każdej z nich wynosiła min. 100 000,00 PLN brutto; b) dla części zamówienia nr 2: min. 5 usług sprzątania powierzchni biurowych, z których każda trwała min. 12 kolejnych miesięcy, każda świadczona była w budynku o powierzchni min. 900 m2 i wartość każdej z tych usług wynosiła min. 20 000,00 PLN brutto; c) dla części zamówienia nr 4: min. 5 usług sprzątania powierzchni biurowych, z których każda trwała min. 12 kolejnych miesięcy, każda świadczona była w budynku o powierzchni min. 1 000 m2 i wartość każdej z tych usług wynosiła min. 90 000,00 PLN brutto; d) dla części zamówienia nr 5: min. 5 usług sprzątania powierzchni biurowych, z których każda trwała min. 12 kolejnych miesięcy, każda świadczona była w budynku o powierzchni min. 500 m2 i wartość każdej z tych usług wynosiła min. 20 000,00 PLN brutto; e) dla części zamówienia nr 6: min. 5 usług sprzątania powierzchni biurowych, z których każda trwała min. 12 kolejnych miesięcy, każda świadczona była w budynku o powierzchni min. 700 m2 i wartość każdej z tych usług wynosiła min. 35 000,00 PLN brutto; UWAGA: a) w przypadku, gdy Wykonawca będzie składał ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, musi wykazać spełnianie warunku dla każdej części oddzielnie; b) przez jedną usługę rozumie się zamówienie wykonane/wykonywane w ramach jednej umowy; c) w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych do oceny będzie brana jedynie wartość tej części usługi, która została wykonana w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert i została potwierdzona dokumentem o jej należytym wykonaniu. Ocena spełniania powyższych warunków będzie polegała na ocenie spełnia/nie spełnia. Podstawą oceny będą dokumenty i oświadczenia wskazane w sekcji III.4.1)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba(y) inna(e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień zawartej umowy może nastąpić za zgodą obu Stron wyrażoną na piśmie, w formie aneksu do umowy, pod rygorem nieważności takiej zmiany. 2. Podstawą dokonania zmiany zapisów umowy będą: 1) zmiana terminu umowy wynikająca z działania siły wyższej; 2) zmiana przepisów prawnych, jeżeli wpłynie na sposób wykonania lub na wysokość ceny - zgodnie ze zmienionymi przepisami; 3. W celu dokonania zmian zapisów umowy wnioskowanych przez Stronę zobowiązana jest ona pisemnie wystąpić z propozycją zmiany warunków umowy wraz z ich uzasadnieniem.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.amw.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Mienia Wojskowego, 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Agencja Mienia Wojskowego, 00-911 Warszawa, ul. Nowowiejska 26A.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Biuro Agencji Mienia Wojskowego (BAMW).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy w budynku siedziby Biura Agencji Mienia Wojskowego w Warszawie przy ul. Nowowiejskiej 26A o łącznej powierzchni sprzątanego budynku 4.703,27 m2 oraz terenu zewnętrznego o powierzchni 1.788,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Oddział Terenowy Szczecin (OT Szczecin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy w budynku siedziby OT Szczecin, ul. Księcia Sambora 4, 70-232 Szczecin, o łącznej powierzchni 927,24 m2 oraz terenu zewnętrznego (wraz z przyległym chodnikiem) o powierzchni 2 171,15 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Oddział Terenowy Szczecin (OT Szczecin).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe utrzymanie czystości terenów zewnętrznych w mieście Wałcz pozostających w zasobach Oddziału Terenowego AMW w Szczecinie, stanowiących działki o numerach: 893/26, 897/3, 897/5, 897/6, 897/7 obręb 0001 Wałcz, o łącznej powierzchni 149,117 ha.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Oddział Terenowy Wrocław (OT Wrocław).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń, korytarzy i wykonywanie drobnych napraw konserwacyjnych w budynku siedziby Oddziału Terenowego AMW we Wrocławiu przy ulicy Zwycięskiej 39 o łącznej powierzchni sprzątanego budynku 1.320,60 m2 i terenu zewnętrznego o powierzchni 5.182,00 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4, 90.61.00.00-6, 77.31.41.00-5, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 50.70.00.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Oddział Terenowy Gorzów Wielkopolski (OT Gorzów Wielkopolski).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych i socjalnych w budynkach nr 2 i 3 przy ul. Aleje 11 Listopada 91 w Gorzowie Wielkopolskim stanowiących siedzibę Oddziału Terenowego AMW o łącznej powierzchni sprzątanego budynku 522,8 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Oddział Terenowy Kraków (OT Kraków).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzątanie pomieszczeń i korytarzy w budynku siedziby Oddziału Terenowego AMW w Krakowie, ul Montelupich 3, 31-155 Kraków o łącznej powierzchni sprzątanego budynku 768,97 m2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00-8, 90.91.92.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie konserwacji (utrzymanie) cieków będących w administracji Zarządu Zlewni Katowice, obszar działania Nadzoru Wodnego w Olkuszu
- Dostawa warzyw, ziemniaków i jabłek do Aresztu Śledczego w Warszawie - Służewcu.
- BZP.261.16.2024 Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Politechniki Warszawskiej Filii w Płocku
- Dostawa samochodów osobowych
- Montaż i demontaż na ulicach Warszawy elementów dekoracji w formie flag i banerów z okazji Meczu Superpuchar UEFA (Super Cup) 2024
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Oboźna 11 m. 19b część nr 2: Nowomiejska 1/3 m. 14 część nr 3: Wilcza 69 m. 30 (w podziale na 3 części)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej wraz z przebudową drogi ul. Rubinowej w Imielinie."
- "Budowa wodociągu i kanalizacji deszczowej w ciągu ul. Adamskiego w Imielinie wraz z przebudową drogi."
- Utrzymanie dróg powiatowych miejskich na terenie miasta Wejherowa
- Świadczenie przez okres 12 miesięcy usług całodobowej obsługi technicznej siedziby Państwowej Inspekcji Pracy Okręgowego Inspektoratu Pracy w Katowicach
- Zimowe utrzymanie dróg gminy Kamienna Góra w sezonie zimowym 2024/2025
- Usunięcie nieprawidłowości występujących na jazie zgodnie z decyzją nakazową WINB w Szczecinie
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.