To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-09-28
Lubrza: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nowa Wioska - Bucze
Numer ogłoszenia: 256215 - 2011; data zamieszczenia: 28.09.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 227749 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Lubrza, ul. Świebodzińska 68, 66-218 Lubrza, woj. lubuskie, tel. 068 3813021, faks 068 3813021.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nowa Wioska - Bucze.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest przebudowa odcinka drogi gminnej Nowa Wioska - Bucze w miejscowości Nowa Wioska w ramach Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych 2008 - 2011. Zamawiający przewiduje etapowanie robót zgodnie z przedstawionym przez wykonawcę harmonogramem rzeczowo - finansowym, który stanowić będzie podstawę do wystawienia faktur przejściowych. Do umowy wykonawca przedłoży zaktualizowany harmonogram rzeczowo - finansowy zaakceptowany przez Zamawiającego. Przebudowa drogi została zaprojektowana w pasie drogowym drogi gminnej Nowa Wioska - Bucze na działkach nr 226/1 i 211/2 Skrzyżowania z drogami zostały zaprojektowane jako skrzyżowania zwykłe. Zaprojektowano ulicę L1/2, Vp 30 km/h o szerokości jezdni 6,0m w krawężnikach z chodnikami utwardzonymi w części po obu stronach ulicy, a na odcinku od budynku nr 56 do cmentarza po jednej stronie ulicy. 4.1 Konstrukcja nawierzchni 4.1.1. Do projektu przyjęto kategorię ruchu KR 2 z konstrukcją nawierzchni wg pkt. 5.3.2a projektu budowlanego -5 cm warstwa ścieralna z betonu asfaltowego wg PN 74/S - 96022 o uziarnieniu 0/12,8 mm -7 cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego wg BN - 71/8933-11 o uziarnieniu 0/20mm, -wyrównanie istniejącej nawierzchni brukowej wg przekrojów skażonych -Poszerzenie 20 cm podbudowa pomocnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie wg BN - 64/8933-02 -podłoże G1, -Między warstwami należy wykonać wiązanie międzywarstwowe emulsją asfaltową; podbudowa z kruszywa stabilizowanego mechanicznie 0,5 - 0,7 kg/m2 -podbudowa asfaltowa 0,3 - 0,5 kg/m2 4.1.2 Nawierzchnia chodnika i zjazdów do bram, chodnik usytuowany przy jezdni a) chodnik z dopuszczeniem postoju samochodów o ciężarze całkowitym nie większym niż 2500kg -8 cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej koloru szarego -3 cm - podsypka piaskowa -15 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie -podłoże G1 o module sprężystości (wtórnym) nie mniejszym niż 80 MPa, k -8m/d -krawężnik betonowy 20x30 cm -obrzeże betonowe 20x6 cm b) zjazdy do bram -8 cm - warstwa ścieralna z kostki betonowej wibroprasowanej koloru czerwonego -3 cm - podsypka piaskowa -25 cm - podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego lub naturalnego stabilizowanego mechanicznie -krawężnik betonowy 15x30 cm - zakończenie zjazdu -podłoże G1 o module sprężystości (wtórnym) nie mniejszym niż 120 MPa, i k - 8m/d Podbudowę zasadniczą należy wykonać szerszą po 0,5 m z każdej strony projektowanego zjazdu ponieważ nie projektuje się podziału nawierzchni chodnika od zjazdu krawężnikiem. Projektuje się zakończenie zjazdu od strony posesji krawężnikiem betonowym 15 x 30 cm. 4.2 Przekrój poprzeczny drogi Parametry techniczne Klasa drogi - L ? (droga dwupasowa, dwu kierunkowa jednojezdniowa) Vp - 30 km/h - teren zabudowy szerokość pasa ruchu 3,0m szerokość chodnika 2,0m pochylenie poprzeczne jezdni - kształt daszkowy 2% pochylenie poprzeczne chodnika - kształt jednostronny 2% w kierunku jezdni Zaprojektowano chodnik przy jezdni i oddzielony od niej krawężnikiem betonowym 20 x 30 cm na ławie betonowej z oporem. 4.3 Urządzenia odwadniające oraz odprowadzające wody opadowe. Do przejęcia wód opadowych projektuje się kanalizację deszczową. Projekt kanalizacji deszczowej zaprojektowano w dwóch niezależnych ciągach kanalizacyjnych. Pierwszy ciąg obsługuje tereny położone po lewej stronie od rzeki Rakownik, drugi ciąg tereny po prawej stronie ww. rzeki. Na obu ciągach zaprojektowano urządzenia oczyszczenia wód deszczowych w postaci osadników o przepływie pionowym oraz separatorów koalescencyjnych. Schemat technologiczny: - zbieranie wód deszczowych systemem ulicznych wpustów deszczowych - przesył ścieków systemem kanalizacji deszczowej grawitacyjnej - oczyszczanie ścieków w zakresie usuwania zawiesiny ogólnej na osadnikach o przepływie pionowym - urządzenia oczyszczające w postaci wysokosprawnych separatorów koalescencyjnych - odprowadzanie oczyszczonych wód deszczowych do odbiornika Całość kanalizacji zaprojektowano z rur fi 160-315 mm dwuściennych z PE typ SN8 kielichowych łączonych za pomocą uszczelek gumowych. Na trasie kanalizacji zaprojektowano studnie z tworzywa PVC o średnicy fi 315 i 425 mm. W celu odwodnienia nawierzchni ulic zaprojektowano wpusty uliczne żeliwne montowane na podbudowie z kręgów betonowych fi 500 z osadnikiem o głębokości 1,0m z wyjmowanym koszem. Połączenie wpustu ze studnią kanalizacyjną zaprojektowano z rur PE SN8 dwuściennych łączonych na uszczelki gumowe fi 160 mm. 4.4 Urządzenia oświetleniowe drogi. Nie projektuje się przebudowy istniejącego oświetlenia. 4.5 Obiekty i urządzenia obsługi uczestników ruchu drogowego Na projektowanych do przebudowy odcinku drogi nie projektuje się zatok postojowych i autobusowych. 4.6 Zieleń Nie projektuje się wycinki drzew. Teren nie zajęty pod budowę chodnika projektuje się zagospodarować jako teren zieleni niskiej - trawniki. 4.6. Urządzenia odwadniające oraz odprowadzające wody opadowe. Do przejęcia wód opadowych projektuje się kanalizację deszczową. Wykonawca zobowiązany będzie do przekazania Zamawiającemu dokumentacji geodezyjnej powykonawczej, aprobat technicznych, świadectw jakości, wyników badań użytych materiałów - całość w ilości 3 egzemplarzy najpóźniej przy odbiorze ostatecznym. Przekazanie w/w dokumentacji będzie niezbędnym warunkiem odebrania wykonanego przedmiotu umowy. UWAGA Przez wzgląd na fakt, iż nie ma możliwości całkowitego zamknięcia przebudowywanej drogi, roboty budowlane należy prowadzić w takim zakresie, aby w miarę możliwości udostępnić mieszkańcom dojazdy do zlokalizowanych w obrębie prowadzonych robót budowlanych budynków mieszkalnych. 4.7 W cenie ryczałtowej zadania należy ująć wszystkie koszty niezbędne do kompletnego wykonania przedmiotu zamówienia min. koszty transportu materiałów i urobku, geodezyjnego operatu powykonawczego oraz wykonania i montażu TABLICY REKLAMOWEJ zgodnie z wymogami Narodowego Programu Przebudowy Dróg Lokalnych a także wszelkie inne koszty niezbędne do prawidłowego i kompletnego wykonania zadania. 4.8 Roboty budowlane objęte niniejszym zamówieniem należy prowadzić zgodnie i w zakresie opracowanej dokumentacji projektowej przez Pracownię Projektową INFRA-WB, pl. Jana Pawła II 17 B, 66-200 Świebodzin, 4.9 Za zgodą Zamawiającego dopuszcza się zastosowanie rozwiązań zamiennych, równoważnych określonych w dokumentacji znaków towarowych, patentów lub ich pochodzenia. 4.10 Zamieszczone do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiary robót służą jedynie jako pomoce do sporządzenia oferty. Wykonawca ma obowiązek ująć wszystkie niezbędne koszty aby przedmiot zamówienia był wykonany zgodnie z projektem oraz wiedzą i zasadami sztuki budowlanej. 4.11 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 4.12 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli 3-letniej gwarancji i rękojmi na całość przedmiotu zamówienia liczony od dnia odebrania przez zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego oraz zobowiązuje się do zapewnienia pełnej funkcjonalności całości przedmiotu zamówienia poprzez bezpłatne usuwanie usterek w zakresie udzielonej przez siebie gwarancji. 4.13 Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4.14 Wykonawca ma obowiązek sporządzenia tymczasowej organizacji ruchu na czas prowadzenia robót wraz ze wskazaniem objazdów i zapewnieniem dojazdu do istniejących posesji. Organizację ruchu należy uzgodnić z właściwymi do tego celu organami. 4.15 Wykonawca przed złożeniem oferty powinien zapoznać się z istniejącymi warunkami w terenie Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej a także zdobył na swoją odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia przyszłej umowy i wykonania zamówienia..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.21.30 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej 45.31.62.13 - Instalowanie oznakowania drogowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.09.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Zakład Ogólnobudowlany "HYDROBIEL" Stefan Bielawski
jakie przetargi wygrała firma
Zakład Ogólnobudowlany "HYDROBIEL" Stefan Bielawski
- Zakład Ogólnobudowlany HYDROBIEL, ul. Zwycięzców 5, 68-200 Żary, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1403789,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1371886,12
Oferta z najniższą ceną: 1371886,12 / Oferta z najwyższą ceną: 1878395,13
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa ul. Nadbrzeżnej w Wicku polegająca na przebudowie progów zwalniających i montażu wyświetlaczy prędkości"
- Rozbudowa trzech skrzyżowań drogi wojewódzkiej nr 631: w km 14+474 (m. Skrzeszew), 18+379 i 18+959 (m. Wieliszew) gm. Wieliszew, pow. legionowski - nr postępowania 097/25
- Budowa ulic: Angielska, Francuska, Hiszpańska, Niemiecka, Szwedzka, Ukraińska oraz odcinka ulicy Pawłówek w Koninie- Etap I
- Budowa kancelarii podwójnej dla leśnictw Daniec i Otmice" (I/23/KAN1-9)
- "Remont i przebudowa dróg gminnych w msc. Babicha oraz Jaślany -Bugaj"
- "Przebudowa skrzyżowania przy ul. Kolejowej, ul. M. Dąbrowskiej i ul. Leśnej w Międzyzdrojach"
więcej: Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.