Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2016-02-05
Olsztyn: Artyku³y biurowe
Numer og³oszenia: 25614 - 2016; data zamieszczenia: 05.02.2016
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Szpital Dzieciêcy , ul. ¯o³nierska 18a, 10-561 Olsztyn, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 089 5393472, 0602816546, faks 089 5337701.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wssd.olsztyn.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - artyku³y biurowe pi¶miennicze i archiwizacyjne powszechnego u¿ytku min.: segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty listowe iaktowe, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, zszywacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, wizytowniki itp. £±cznie 118 pozycji w zadaniu. Zadanie nr 2 - Pude³ka kartonowe na dokumentacjê medyczn± - 2 000 szt. Zadanie nr 3 - Pude³ka kartonowe na dokumentacje medyczn± - 450 szt. 2. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ kod CPV - 30197000-6; 30199200-2; 30192920-6; 30193000-8; 30199500-5; 30199792-8; 30234300-1; 30234400-2; 22100000-1; 22816300-6; 22817000-0; 22850000-3; 30197222-0.
II.1.5)
przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.20.00-6.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: tak, liczba czê¶ci: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesi±cach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej
- lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Wype³niony przez wykonawcê za³. nr 1 do SIWZ Formularz Oferty wraz Opisem przedmiotu oferowanego - za³. nr 2 z podanymi cenami, nazwami leku i producentami oferowanych wyrobów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 99
- 2 - Termin p³atnosci faktur - 1
IV.2.2)
przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której bêdzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian
1. Umowa (umowy), która bêdzie podpisana w wyniku rozstrzygniêcia niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia, bêdzie zawiera³a wszystkie zapisy podane we wzorze umowy stanowi±cy dodatek nr 6 do niniejszej specyfikacji, z uwzglêdnieniem tre¶ci ofert. 2. Zamawiaj±cy dzia³aj±c w oparciu o art. 144 ust 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych okre¶la nastêpuj±ce okoliczno¶ci, które mog± powodowaæ konieczno¶æ wprowadzenia zmian w tre¶ci zawartej umowy w stosunku do tre¶ci z³o¿onej oferty: 2.1 zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad realizacj± przedmiotu umowy; 2.2 wyst±pienie oczywistych omy³ek pisarskich i rachunkowych w tre¶ci umowy. 2.3 zmiana terminu obowi±zywania umowy w przypadku nie wykorzystania jej warto¶ci lub ilo¶ci przedmiotu zamówienia 2.4 dopuszcza siê zmianê postanowieñ zawartej umowy oraz wprowadzanie nowych ma³oistotnych postanowieñ do umowy je¿eli, konieczno¶æ wprowadzenia tych zmian wynika z okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawierania umowy. 2.5 w razie wyst±pienia okoliczno¶ci, których nie mo¿na by³o przewidzieæ w chwili zawarcie umowy tj.: zakoñczenia produkcji oferowanego produktu 2. Na potwierdzenie okoliczno¶ci, o których mowa w ust. 2 2.5 Wykonawca przedstawi pisemne zawiadomienie producenta. Wykonawca w sytuacji okre¶lonej w ust. 2 2.5 w porozumieniu z Zamawiaj±cym zaproponuje produkt równowa¿ny z zachowaniem formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci. Cena jednostkowa proponowanego produktu nie mo¿e byæ wy¿sza ni¿ produktu oferowanego w za³±czniku nr 1 do niniejszej umowy. 4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± jednocze¶nie zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody. 5. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówieñ publicznych: a) zmiana danych zwi±zanych z obs³ug± administracyjno-organizacyjn± umowy (np. zmiana nr rachunku bankowego); b) zmiany danych teleadresowych,; 6. Zmiany o których mowa w ust. 2 dopuszczone bêd± wy³±cznie pod warunkiem z³o¿enia wniosku i jego akceptacji przez Strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wssd.olsztyn.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Adres jak w Sekcji I ww..
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 15.02.2016 godzina 10:00, miejsce: Przes³aæ ofertê na adres jak w Sekcji I ww z dopiskiem - Sekcja zamówieñ publicznych pok. nr 01 lub z³o¿yæ bezpo¶rednio w tym miejscu..
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
ZA£¡CZNIK I - INFORMACJE DOTYCZ¡CE OFERT CZʦCIOWYCH
CZÊ¦Æ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Ró¿ne artyku³y biurowe pi¶miennicze i archiwizacyjne powszechnego u¿ytku min.: segregatory, zeszyty, papier podaniowy, papier ksero, papier komputerowy, teczki tekturowe, ta¶ma klej±ca papierowa, zeszyty, kalendarze, koperty listowe i aktowe, d³ugopisy, o³ówki, pisaki, dziurkacze, zszywacze, spinacze, p³yty CD i DVD, dyskietki FDD, ok³adki, kartony na akta, datowniki, koszulki, skoroszyty, tusz, ta¶ma do drukarek, zszywki, pinezki, korektory, wizytowniki itp. £±cznie 118 pozycji w zadaniu. Oznaczenie wg Wspólnego S³ownika Zamówieñ kod CPV - 30197000-6; 30197600-2; 30192000-1; 30199200-2; 30192920-6; 30193000-8; 30199500-5; 30199792-8; 30234300-1; 30234400-2; 22100000-1; 22816300-6; 22817000-0; 22850000-3; 30197222-0.
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.70.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin p³atnosci faktur - 1
CZÊ¦Æ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pude³ka kartonowe na dokumentacjê medyczn± - 2 000 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin p³atnosci faktur - 1
CZÊ¦Æ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Pude³ka kartonowe na dokumentacje medyczn± - 450 szt..
2) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.76.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesi±cach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria zwi±zane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 99
- 2. Termin p³atnosci faktur - 1
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Rozszerzenie posiadanej licencji OFFICE 365 do licencji O365 Edu Sub Per User na 3050 sztuk oraz O365 A5 Edu Sub Per User w ilo¶ci 5 sztuk.
- Dostawa testów laboratoryjnych i odczynników wraz z dzier¿aw± aparatury
- Przeprowadzenie badania dotycz±cego sytuacji rodzin z dzieæmi w woj. warmiñsko-mazurskim i realizowanych na ich rzecz us³ug spo³ecznych w ramach projektu "Spójna Polityka Spo³eczna Warmii i Mazur"
- Us³ugi spo³eczne polegaj±ce na sukcesywnym ¶wiadczeniu us³ug hotelarskich i restauracyjnych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Warmiñsko-Mazurskiego w Olsztynie
- SZP.221-7.2024 Zakup specjalistycznego ¶rodka transportu sanitarnego typu B lub C z wyposa¿eniem medycznym na potrzeby podstawowego zespo³u ratownictwa medycznego
- Organizacja wizyty studyjnej zagranicznej
wiêcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych i drobnego sprzêtu biurowego dla potrzeb jednostek organizacyjnych Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, znak sprawy: AEZ/S-078/2024
- Dostawa materia³ów biurowych dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Medycznego w £odzi
- Sukcesywne dostawy materia³ów biurowych do Uniwersytetu Szczeciñskiego
- Sukcesywne dostawy papieru, galanterii biurowej i no¶ników informacji przez okres 24 miesiêcy dla Instytutu Nafty i Gazu - Pañstwowego Instytutu Badawczego - 2 zadania
- Dostawa materia³ów biurowych, do drukarni oraz materia³ów eksploatacyjnych.
wiêcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.