To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2009-12-30
Lublin: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2
Numer ogłoszenia: 256103 - 2009; data zamieszczenia: 30.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 241369 - 2009r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Abramowicka 2, 20-442 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 7439942, faks 081 7439942.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Środowiskowy Dom Samopomocy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi księgowe dla Środowiskowego Domu Samopomocy w Lublinie ul. Abramowicka 2.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi księgowe dla Zamawiającego określone w rozporządzeniu Komisji (WE) Nr 213/2008 z dnia 28 listopada 2007r. Szczegółowe zadania wykonawcy: a/ prowadzenie ewidencji środków trwałych zgodnie z obowiązującą klasyfikacją środków trwałych (do 20 sztuk rocznie), b/ prowadzenie ewidencji wyposażenia (do 100 pozycji rocznie), c/ aktualizacja wyceny środków trwałych, d/ księgowanie na kontach księgi głównej i prowadzenie właściwej dokumentacji pomocniczej (do 180 pozycji miesięcznie), e/ sporządzanie bilansu zamknięcia miesiąca, kwartału, półrocza, roku oraz dokonywanie wymaganych przez jednostki nadzorujące sprawozdań finansowych (min. kwartalne, roczne, za całość wykonania zadania i inne według wskazań jednostek nadzorujących w terminach określonych przez jednostki nadzorujące, f/ sporządzanie zestawień obrotów i sald (miesięczne, za pełny rok kalendarzowy, na koniec wykonania zadania), g/ przygotowywanie materiałów niezbędnych do windykacji należności, h/ sporządzanie określonych przepisami o podatku dochodowym od osób fizycznych deklaracji podatkowych, i/ sporządzanie i składanie deklaracji do Zakładu Ubezpieczeń Społecznych dla jednostki i osób zatrudnionych na umowę o pracę i zlecenie - do 35 osób miesięcznie, j/ obsługa pracowników Zamawiającego w zakresie spraw finansowo - księgowych związanych ze stosunkiem pracy, w szczególności (dla grupy pracowników do 35 osób) prowadzenie dokumentacji wynagrodzeń, przygotowywanie list płac dla zatrudnionych u Zamawiającego pracowników, nadzór nad terminową wypłatą wynagrodzeń i innych świadczeń należnych pracownikom, naliczanie świadczeń urlopowych i przygotowywanie list płac wypłaty świadczeń, wystawianie zaświadczeń stwierdzających zatrudnienie pracownika i wysokość jego wynagrodzenia, przygotowywanie wniosków emerytalno - rentowych, k/ prowadzenie korespondencji związanej tematycznie z zakresem wykonywanych obowiązków, l/ prawidłowe organizowanie obiegu, kontroli, archiwizowania i zabezpieczania dokumentów księgowych, tworzenie wewnętrznych aktów prawnych w tym zakresie, m/ nadzór nad prowadzoną dokumentacją i obrotem kasowym, n/ opracowywanie rocznego planu finansowego i zmian planu w ciągu roku kalendarzowego, o/ opracowywanie bieżących informacji o sytuacji finansowej Zamawiającego.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.21.00.00 - Usługi księgowe i audytorskie 79.21.10.00 - Usługi księgowe 79.21.11.00 - Usługi księgowania 79.21.11.10 - Usługi zarządzania listami płac .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 33600 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Rachunkowe Popielewicz Krzysztof, ul. Organowa 3/10, 20-882 Lublin, kraj/woj. lubelskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 33600
- Oferta z najniższą ceną: 33600 oferta z najwyższą ceną: 33600
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi pralnicze wraz z transportem dla jednostek UMCS w Lublinie
- "Usługa wdrożenia i utrzymywania obsługi wydruku na rzecz Starostwa Powiatowego w Lublinie"
- Dostawa 4 szt. nowych mobilnych przyczep socjalnych na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
- Świadczenie usług pocztowych, w tym usług pocztowych o charakterze powszechnym na rzecz Zamawiającego w zakresie przesyłek w formacie od S do L
- Usługa wykonania przeglądów, serwisu, konserwacji i bieżącego utrzymania 7 agregatów prądotwórczych łącznie z układami SZR'ów Socomec Atys M 6e
- Dostawa umundurowania dla Straży Miejskiej Miasta Lublin w 2025 r. - koszule
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





