Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Łódź: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Gospodarstwa Pomocniczego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71
Numer ogłoszenia: 256006 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gospodarstwo Pomocnicze KWP w Łodzi, ul. Pienista 71, 93-491 Łódź, woj. łódzkie, tel. 0-42 688 89 97, fax 0-42 688 79 85.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: gospodarstwo pomocnicze.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Gospodarstwa Pomocniczego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa pieczywa i wyrobów cukierniczych dla Gospodarstwa Pomocniczego Komendy Wojewódzkiej Policji w Łodzi przy ul. Pienistej 71
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Kod CPV wg słownika 2008: 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 1. Spełniają warunki zawarte w art.. 22 ust. 1 ust. Prawo zamówień publicznych. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym, a także osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Nie są wykluczeni na podstawie art. 24 ust. Prawo zamówień publicznych. 4. Spełniają warunki wymagane przez system HACCP dla dostawców żywności. Ocena spełnienia ww. warunków dokonana będzie na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych waz z ofertą wg zasady spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. Dokumenty składane wraz z ofertą. 1. Wypisana oferta przedmiotu zamówienia (sporządzona wg załącznika nr 1 do SIWZ), 2. Oświadczenie o spełnieniu przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2), 3. Wypełniony formularz cenowy (załącznik nr 3), 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wydany nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - przedstawiające aktualny stan faktyczny i prawny, w zakresie koniecznym do wykonania zamówienia, W przypadku, gdy Wykonawcą są podmioty występujące wspólnie muszą załączyć wraz z ofertą dokument (pismo, oświadczenie) na mocy którego wspólnicy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym lub reprezentowania ich w postępowaniu przetargowym i zawarciu umowy (dotyczy również spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne, zamiast tego dokumentu może być załączona umowa spółki). Do dnia podpisania umowy z Zamawiającym podmioty występujące wspólnie, których oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, muszą podpisać umowę o współdziałaniu podmiotu wspólnego (dla spółek cywilnych utworzonych przez osoby fizyczne może to być umowa spółki). Nie może ona być zawarta na czas krótszy niż okres realizacji umowy z Zamawiającym. Zamiast powyższego dokumentu zamawiający dopuszcza złożenie wraz z ofertą umowy o wspólnej działalności. Umowa ta będzie załącznikiem do umowy z zamawiającym. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w celu potwierdzenia spełnienia warunków ogólnych, dokument wymieniony w pkt 3.2 winien przedłożyć w imieniu wszystkich Wykonawca upoważniony do reprezentacji, natomiast dokument wymieniony w pkt 3.4 powinien być przedłożony przez wszystkich Wykonawców. Pozostałe dokumenty muszą wskazywać na wspólne spełnienie wymagań SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzka.policja.gov.pl/gp
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: GOSPODARSTWO POMOCNICZE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI w ŁODZI ul. Pienista 71 94-109 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2007 godzina 15:00, miejsce: GOSPODARSTWO POMOCNICZE KOMENDY WOJEWÓDZKIEJ POLICJI w ŁODZI ul. Pienista 71 94-109 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Realizacja zamówienia rozpocznie się z chwilą podpisania umowy i zakończy się po upływie roku od daty jej podpisania lub z datą wykorzystania kwoty umowy - w zależności od tego, co nastąpi pierwsze.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej obiektu Powiatowego Urzędu Pracy w Łodzi (część I)
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Świadczenie usług eksperckich w zakresie doradztwa oraz wsparcia edukacyjnego w dziedzinie rewitalizacji w ramach projektu.
- 27/2025 "Świadczenie usługi transportu sanitarnego z zespołem specjalistycznym (S)" w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa 3 pojazdów nieoznakowanych pod adaptację RD-VIDEO współfinansowana z budżetu Samorządu Województwa Łódzkiego na podstawie umowy nr 119/KAI/2025
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Żłobka Miejskiego w Suwałkach
- Dostawy żywności dla Zespołu Szkolno-Sportowo-Artystycznego w Radlinie, w okresie wrzesień-grudzień 2025 roku, z podziałem na 6 zadań
- Dostawa artykułów spożywczych na II półrocze 2025 roku - Pieczywo oraz wyroby cukiernicze
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkolno - Przedszkolnym w Szczuczynie przy ul. Kilińskiego 42 i pl. Tysiąclecia 14 w roku szkolnym 2025/2026
- Dostawa produktów żywnościowych do placówek oświatowych Gminy Klembów w II półroczu 2025 roku
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 8 w Chorzowie, ul. Podmiejska 62 - I/2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.