eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › Usługi związane z utrzymaniem drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 6 części

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-01-02

Olsztyn: Usługi związane z utrzymaniem drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 6 części
Numer ogłoszenia: 255 - 2014; data zamieszczenia: 02.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich , ul. Pstrowskiego 28b, 10-602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5346265 w. 22, faks 089 5399876.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z utrzymaniem drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 6 części.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Usługi związane z utrzymaniem drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na części : Podział zamówienia na 6 części: CZĘŚĆ NR 1 - teren Obwodu Drogowego nr 1 w Kętrzynie. CZĘŚĆ NR 2 - teren Obwodu Drogowego nr 2 w Bartoszycach. CZĘŚĆ NR 3 - teren Obwodu Drogowego nr 3 w Biskupcu. CZĘŚĆ NR 4 - teren Obwodu Drogowego nr 4 w Mrągowie. CZĘŚĆ NR 5 - teren Obwodu Drogowego nr 5 w Kętrzynie. CZĘŚĆ NR 6 - drogi powiatowe powiatu kętrzyńskiego na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie. 2) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w Opisie przedmiotu zamówienia - Rozdział IV SIWZ. 3) Wskazane ilości w formularzach cenowych mają jedynie charakter szacunkowy. Szacowane ilości zostały wskazane w celu obliczenia ceny oferty i mogą ulec zmniejszeniu o maksymalnie 15%. Zmniejszenie ilości nie będzie uprawniało Wykonawcy do dochodzenia roszczeń odszkodowawczych. 4) Zamówienie będzie realizowane zgodnie z prawem polskim, w szczególności z ustawą z dnia 27 kwietnia 2001r. Prawo ochrony środowiska (Dz.U. 2013r. poz. 1232), z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz.1623 ze zm.), z ustawą z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny(Dz. U. Nr 16 poz. 93 ze zm.) i ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 ze zm.)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1.Zasady wnoszenia wadium 1.Wadium dla poszczególnych części zamówienia wynosi 1. dla CZĘŚCI NR 1, NR 5, NR 6 po 600,00 PLN, słownie złotych sześćset na każdą część oddzielnie. 2. dla CZĘŚCI NR 2, NR 3, NR 4 po 1 000,00 PLN, słownie złotych jeden tysiąc na każdą część oddzielnie. 2.Wadium powinno być wniesione przed upływem terminu składania ofert w jednej lub kilku następujących formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp 1. w pieniądzu przelewem lub wpłatą na rachunek Zamawiającego w Banku Polska Kasa Opieki SA, nr r-ku 18124015901111001034339153 z adnotacją Wadium nr sprawy ZDW.K-2.3220.45.2013 - Usługi związane z utrzymaniem drzew przydrożnych zlokalizowanych w ciągach dróg wojewódzkich i powiatowych administrowanych przez Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie z podziałem na 6 części CZĘŚĆ NR Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znaleźć się na koncie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert (kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty włączyć do oferty) 2. w formach niepieniężnych a. poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, b. gwarancjach bankowych, c. w gwarancjach ubezpieczeniowych, d. w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium wniesione w pieniądzu (PLN) Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 4.Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie niepieniężnej, kserokopia takiego dokumentu powinna stanowić integralną część oferty, natomiast oryginał dokumentu winien być dołączony do oferty tak, aby można byłoby przekazać go do depozytu w Wydziale Finansowym ZDW Olsztyn, bez potrzeby rozpinania oferty. 5.Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi obejmować cały okres związania ofertą określony w pkt. IX IdW. 6.Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta (Poręczyciela). Gwarancja (Poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska). 7.Wadium wniesione w formie niepieniężnej musi mieć taką samą płynność jak wadium wniesione w pieniądzu, co oznacza, że dochodzenie roszczeń Zamawiającego nie może być utrudnione. Wadium wniesione w formie niepieniężnej uważane będzie za spełnione, jeżeli z treści dokumentu wynikać będzie, że interesy Zamawiającego w zakresie roszczenia o wypłatę wadium są zabezpieczone w okolicznościach wymienionych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, a Gwarant (Poręczyciel) bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, wypłaci Zamawiającemu pełną kwotę wadium po zaistnieniu tychże okoliczności. 8.Wykonawca, który nie wniesie wadium w wysokości określonej w pkt. VIII. 1.1. IdW lub dopuszczonej formie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 2. Zasady zwrotu wadium 1.Zamawiający zwraca wadium 1. wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza z zastrzeżeniem pkt 3 2. wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano 3. niezwłocznie, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwróci je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 3. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt VIII ppkt. 2.1.1) IdW, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 3.Utrata wadium 1.Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 2.Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana a. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną główną usługę, przez którą zamawiający rozumie usługę wycinki drzew w ciągu dróg, o łącznej wartości nie mniejszej niż 30.000,00 PLN (brutto); (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia, w zakresie wskazanym w sekcji III.3.2), musi się wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub Wykonawcy łącznie)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego potencjału technicznego

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że będzie dysponować osobami, zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia na stanowiskach wymienionych poniżej. Wskazane osoby muszą posiadać kwalifikacje i doświadczenie zawodowe nie mniejsze niż określone poniżej. - ENTOMOLOG - osoba posiadająca wykształcenie wyższe w zakresie ochrony środowiska lub biologii lub leśnictwa, która przeprowadziła co najmniej 1 przesiedlenia owadów prawem chronionych; (W przypadku wspólnego ubiegania się dwóch, lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, w zakresie wskazanym w sekcji III..3.4), musi się wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie lub Wykonawcy łącznie)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie opisuje szczegółowo sposobu dokonywania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, dotyczącego sytuacji ekonomicznej i finansowej

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony formularz oferty oraz formularz cenowy - należy złożyć dla każdej części osobno, b) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających sie o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo, o ile sposób reprezentacji wskazany w pełnomocnictwie (lider) uległ zmianie w stosunku do pełnomocnictwa złożonego wraz z ofertą. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia Umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub kopii uwierzytelnionej przez notariusza, c) pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub notarialnie poświadczona kopia), względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile nie zostało złożone wraz z ofertą lub jeśli prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, d) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu lub kserokopię przelewu lub dowodu wpłaty - forma pieniężna.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1) skrócenia albo wydłużenia terminu wykonania przedmiotu umowy wyłącznie z przyczyn niezależnych od Wykonawcy i mających obiektywny wpływ na wykonanie przedmiotu umowy, w następujących przypadkach: a) siły wyższej, to znaczy niezależnego od Stron losowego zdarzenia zewnętrznego, które było niemożliwe do przewidzenia w momencie zawarcia umowy i któremu nie można było zapobiec mimo dochowania należytej staranności; b) odbiegających od normy niesprzyjających warunków pogodowych obiektywnie uniemożliwiających wykonanie usługi; 2) zmiany osób i podmiotów zdolnych do wykonania zamówienia, w przypadku: a) zdarzeń losowych; b) nieprzestrzegania warunków niniejszej umowy, na podstawie polecenia Zamawiającego; c) uzasadnionego wystąpienia Wykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.olsztyn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, 11- 400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20, pokój nr 17 (bezpłatnie).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.01.2014 godzina 09:30, miejsce: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kętrzynie, 11 -400 Kętrzyn, ul. Bałtycka 20, pokój nr 22 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Obwód Drogowy nr 1 w Kętrzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje 1. Wycinka drzew - 21 szt. 2. Frezowanie karp istniejących - 6 szt. 3. Chirurgia drzew - 100 szt. 4. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym łącznie z karpą - 6 szt. 5. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym z frezowaniem pnia - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Obwód Drogowy nr 2 w Bartoszycach.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje 1. Wycinka drzew - 80 szt. 2. Frezowanie karp istniejących - 6 szt. 3. Chirurgia drzew - 100 szt. 4. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym łącznie z karpą - 6 szt. 5. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym z frezowaniem pnia - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obwód Drogowy nr 3 w Biskupcu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje 1. Wycinka drzew - 69 szt. 2. Frezowanie karp istniejących - 6 szt. 3. Chirurgia drzew - 100 szt. 4. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym łącznie z karpą - 6 szt. 5. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym z frezowaniem pnia - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Obwód Drogowy nr 4 w Mrągowie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje 1. Wycinka drzew - 61 szt. 2. Frezowanie karp istniejących - 6 szt. 3. Chirurgia drzew - 100 szt. 4. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym łącznie z karpą - 6 szt. 5. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym z frezowaniem pnia - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Obwód Drogowy nr 5 w Kętrzynie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje 1. Wycinka drzew - 10 szt. 2. Frezowanie karp istniejących - 6 szt. 3. Chirurgia drzew - 100 szt. 4. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym łącznie z karpą - 6 szt. 5. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym z frezowaniem pnia - 4 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: drogi powiatowe powiatu kętrzyńskiego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres usługi obejmuje 1. Wycinka drzew - 67 szt. 2. Frezowanie karp istniejących - 10 szt. 3. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym łącznie z karpą - 8 szt. 4. Usuwanie wiatrołomów w trybie awaryjnym z frezowaniem pnia - 8 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.21.14.00-6, 77.21.15.00-7, 77.34.10.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.