eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebielinoDOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Trzebielino: DOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ
Numer ogłoszenia: 255893 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Trzebielino , 53A, 77-235 Trzebielino, woj. pomorskie, tel. 059 8580244, 8580113-115, fax. 059 8580168.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa- Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA KARMY DLA ZWIERZYNY LEŚNEJ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1. Dostawa kukurydzy suchej w ilości 80 ton. Zadanie nr 2. Dostawa buraków cukrowych w ilości 160 ton. Zadanie nr 3. Dostawa żyta suchego w ilości 5 ton. Zadanie nr 4. Dostawa marchwi w ilości 15 ton. Zadanie nr 5. Dostawa ziemniaków w ilości 15 ton..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.11.20.0 - Kukurydza 31.13.10.0 - Buraki cukrowe 32.11.50.0 - Żyto 32.21.11.2 - Marchew 32.12.10.0 - Ziemniaki .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, liczba części: 5.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie będzie pobierane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia; c) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; d) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; e) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 22 i 24 ustawy). 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 9 niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Uzupełnienie wymaganych dokumentów nie jest możliwe po upływie terminu składania ofert, chyba, że ich nie uzupełnienie skutkowałoby unieważnieniem postępowania. 3. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, a ofertę uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) wypełniony formularz ofertowy ( wg załączonego druku - zał. nr 1 ) b) pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) c) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) oświadczenie, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 i 24 ustawy [na formularzu ofertowym - zał. nr 1]; 2. Dokumenty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela wykonawcy. 3. Oferent może uzupełnić dokumenty. Po wezwaniu do uzupełnienia dokumentów w wyznaczonym terminie brak jakiegokolwiek z wyżej wymienionych dokumentów, lub złożenie dokumentu w niewłaściwej formie (np. niepoświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem odpisy lub kopie) spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rdlp.szczecinek.pl/trzebielino/przetargi.php?id=58.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Trzebielino kod pocztowy 77-235 Trzebielino 53A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2008 godzina 09:00, miejsce: Nadleśnictwo Trzebielino kod pocztowy 77-235 Trzebielino 53A Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie w siedzibie zamawiającego, pokój nr 11 sekretariat do dnia 15-10-2008 roku, do godz. 900.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa kukurydzy suchej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa kukurydzy suchej w ilości 80 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.12.00-5.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa buraków cukrowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa buraków cukrowych w ilości 160 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.11.31.00-7.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa żyta suchego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa żyta suchego w ilości 5 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.15.00-8.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa marchwi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa marchwi w ilości 15 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.22.11.12-4.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.02.2009.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa ziemniaków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa ziemniaków w ilości 15 ton..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.21.21.00-1.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.