Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-07-28
Pleszew: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych
Numer ogłoszenia: 255854 - 2009; data zamieszczenia: 28.07.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. , ul. Poznańska 125a, 63-300 Pleszew, woj. wielkopolskie, tel. 062 74 20 700, faks 062 74 20 900.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpleszew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie konserwacji i bieżącej obsługi instalacji elektrycznych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług naprawy, konserwacji i utrzymania w ruchu instalacji i urządzeń elektrycznych na terenie szpitala w Pleszewie, zgodnie z obowiązującymi przepisami. 2) Zakres świadczonej usługi obejmuje w szczególności: - wykonywanie drobnych napraw, sprawowanie nadzoru, przeprowadzanie prób oraz konserwacji urządzeń rozdzielni niskiego napięcia, agregatów prądotwórczych (okresowe przeglądy agregatów Zamawiający zlecił wyspecjalizowanej firmie), baterii akumulatorowych, silników i urządzeń, utrzymywanie porządku w pomieszczeniach, w których zamontowany jest sprzęt, - wykonywanie drobnych napraw, sprawowanie nadzoru, przeprowadzanie prób oraz konserwacji instalacji oświetlenia awaryjno - ewakuacyjnego, instalacji przyzywowych oraz instalacji oświetlenia zewnętrznego. - wymianę bezpieczników, żarówek, świetlówek, gniazdek wyłączników itp. - naprawy drobnego sprzętu np. dzwonków, lamp, czajników, domofonów, przedłużaczy i innego osprzętu elektrycznego. - dokonywanie niezbędnych - wymaganych przepisami opisów rozdzielni i urządzeń dostarczonych lub modernizowanych przez wykonawcę oraz instrukcji obsługi do sprzętu i urządzeń, - zgłaszanie do Działu Technicznego konieczności przeprowadzania badań kaloszy, rękawic i dywaników dielektrycznych oraz prowadzenie niezbędnej dokumentacji - prowadzenie bieżącego nadzoru nad automatyką i sterowaniem urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych oraz zgłaszanie do Działu Technicznego ewentualnych awarii i potrzeb dokonywania przeglądu i napraw przez autoryzowany serwis - nadzór nad urządzeniami elektrycznymi i elektronicznymi kotłowni, stacji uzdatniania wody, ujęcia wody, sprężarek, próżni i dźwigów - Nadzór polegać będzie na monitorowaniu pracy kotłowni, usuwaniu drobnych usterek i zgłaszaniu potrzeb napraw do serwisu lub działu technicznego PCM. (Zamawiający ma podpisane umowy na serwisowanie kotłowni oraz na serwisowanie dźwigów). - prowadzenie niezbędnej dokumentacji tj: dziennika przeglądów okresowych, zeszytu odczytu zużycia energii elektrycznej (odczyt codzienny za wyjątkiem dni wolnych od pracy), rejestru wyłączeń energii elektrycznej, książek pracy agregatów prądotwórczych, książki zużycia paliwa dla agregatów prądotwórczych, książek nadzoru nad automatyką i sterowaniem urządzeń wentylacyjno - klimatyzacyjnych, książek badań ogniw akumulatorowych i prób oświetlenia awaryjnego, zgłoszeń zlecenia naprawy (wg wzoru Zamawiającego) - udział w opracowywaniu przedsięwzięć oszczędnościowych oraz planów remontów. - dokonywanie przeglądów oddziałów i poradni w celu eliminowania usterek i awarii - montaż dodatkowych punktów elektrycznych - zapewnienie niezbędnych materiałów koniecznych do wykonania zamówienia. - współdziałanie z konserwatorami obsługi instalacji hydraulicznych. 3) W ramach umowy wykonawca usługi będzie zobowiązany do: - zapewnienia stałego dyżuru minimum jednego pracownika na terenie szpitala w godz. od 7.00 do 15.00 (I zmiana) w dni robocze, - zapewnienia dyżuru telefonicznego w pozostałych godzinach (II i III zmiana) oraz przez całą dobę w dni wolne od pracy oraz podjęcia natychmiastowego działania (max 30 minut) po zgłoszeniu telefonicznym w celu usunięcia awarii np. braku prądu lub innej awarii ważnego urządzenia elektrycznego. - wykonawca będzie ponosił odpowiedzialność za odpowiednie kwalifikacje zatrudnionych pracowników, - wykonawca ponosi odpowiedzialność za ewentualne szkody wyrządzone podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4) Koszty okresowych badań kaloszy, rękawic i dywaników dielektrycznych ponosić będzie Zamawiający 5) Dzienniki i Książki eksploatacyjne dostarcza Zamawiający.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.71.10.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie wymaga się wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy spełniający następujące warunki: 1) Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 2) Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, lub, którzy będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tzn. przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności wykażą, że dysponują (lub będą dysponować) minimum:3 pracownikami z uprawnieniami do 1kV (Świadectwa kwalifikacyjne E do 1 kV w zakresie obsługi i konserwacji instalacji urządzeń, w tym agregatów prądotwórczych do 200kW), 1 pracownikiem posiadającym uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne do 15 kV, 1 inżynierem elektrykiem z minimum 2 letnim doświadczeniem zawodowym w prowadzeniu eksploatacji urządzeń elektrycznych, który będzie brał udział w opracowaniu przedsięwzięć oszczędnościowych oraz planów remontów. 3) Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, w szczególności jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 100 000 zł. 4) Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne zostanie przeprowadzona na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowania składa następujące dokumenty: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień (pełnomocnictw) osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych 3) Oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania 4) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych, 5) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 6) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, w szczególności: Świadectwa kwalifikacyjne E do 1 kV w zakresie obsługi i konserwacji instalacji urządzeń, w tym agregatów prądotwórczych do 200kW (dla minimum 3 osób), Uprawnienia dozorowe i eksploatacyjne do 15 kV (dla minimum 1 osoby), Dyplom inżyniera elektryka (dla minimum 1 osoby) 7) Wykonawcy, którzy nie dysponują, a będą dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 8) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę minimum 100 000 zł..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalpleszew.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pleszewskie Centrum Medyczne w Pleszewie Sp. z o.o. ul. Poznańska 125A , 63-300 Pleszew.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.08.2009 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Zamawiającego.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z PLESZEWA
- Dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem na potrzeby Pleszewskiego Centrum Medycznego w Pleszewie.
- Dostawa śmieciarki dwukomorowej
- Dostawy pieczywa dla Domu Pomocy Społecznej w Pleszewie w roku 2026
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych o mocy 80kW
- Dostawa i montaż agregatu prądotwórczego na potrzeby awaryjnego zasilania Starostwa Powiatowego w Pleszewie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Centrum Kształcenia i Wychowania OHP w Pleszewie na 2026 rok
więcej: przetargi w Pleszewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Prace związane ze świadczeniem usług pogotowia w zakresie usuwania awarii elektrycznych. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.119.2025
- Świadczenie kompleksowej usługi sprzątania pomieszczeń, innych usług wewnątrzszpitalnych, utrzymania w prawidłowym stanie sanitarnym budynków Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o.
- 143/2025 Wykonanie niezbędnych prac porządkowych i naprawczych oraz przeglądów celem przygotowania lokali mieszkalnych do zasiedlenia
- ZP/2025/000630 Wykonywanie usług związanych z bieżącym utrzymaniem nieruchomości w zasobach Spółki ZBM-TBS z siedzibą w Zabrzu w 2026r.
- Prowadzenie całodobowej, codziennej obsługi, konserwacji oraz napraw urządzeń, instalacji i sieci elektrycznej oraz wyposażenia budynkowego i biurowego w obiektach Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o
- Usługa konserwacji, przeglądów, prac eksploatacyjnych dla potrzeb UMWL w Lublinie z podziałem na 3 części
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





