eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraKonserwacja i naprawa dźwigów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-10-08

Zielona Góra: Konserwacja i naprawa dźwigów
Numer ogłoszenia: 255795 - 2008; data zamieszczenia: 08.10.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, fax. (068) 322-91-84.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgkim.zgora.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Konserwacja i naprawa dźwigów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzanie konserwacji dźwigów zgodnie z przepisami wynikającymi z ustawy z dnia 21 grudnia 2000 r. o dozorze technicznym (Dz. U. z 2000 r. nr 122 poz. 1321 z późniejszymi zmianami), - instrukcją obsługi i konserwacji dźwigów, - zasadami współczesnej wiedzy technicznej. Wykonawca jest obowiązany usuwać na bieżąco usterki i nie rzadziej niż 15 dni poddawać dźwig konserwacji i przeglądowi, jeżeli wymagania instrukcji konserwacji nie ustalają krótszych terminów a w szczególności: 1) sprawdzać stan mechanizmów podnoszenia oraz aparatów i urządzeń bezpieczeństwa dźwigu; 2) sprawdzać stan cięgien, ich zamocowań oraz zawiesia; 3) sprawdzać działanie zamków oraz kontaktów drzwi; 4) sprawdzać działanie wyłączników krańcowych; 5) sprawdzać działanie urządzeń napędowych sterowanych, sygnalizacyjnych oraz oświetlenia; 6) bezzwłocznie zawiadamiać Zamawiającego o zauważonych usterkach wymagających zatrzymania dźwigu celem remontu; 7) bezzwłocznie zawiadamiać Zamawiającego o zauważonych dewastacjach, bądź kradzieżach; 8) wykonywać naprawy wynikające z naturalnego zużycia dźwigów, wraz z dostawą niezbędnych części celem usunięcia usterki. Na zainstalowane elementy obowiązuje gwarancja producenta . 9) wymieniać zużyte części na nowe lub regenerowane; 10) zapewnienie całodobowego dyżuru; 11) utrzymywać dźwigi w stałym ruchu (w razie awarii czas reakcji 30 min. od otrzymania zgłoszenia); 12) zapewnić udział konserwatorów w badaniach okresowych i nadzwyczajnych związanych z naprawami; 13) wykonanie niezbędnych prac wynikłych na skutek dokonanej dewastacji urządzenia oraz uzupełnienia braków z tytułu kradzieży. - zakres obowiązków zamawiającego 1) zapewnić Wykonawcy swobodny dostęp do dźwigu; 2) niezwłocznie informować Wykonawcę o nieprawidłowej pracy dźwigu, przestojach lub brakach; 3) unieruchamiać dźwig i zabezpieczać w przypadku stwierdzenia stanu zagrożenia dla ludzi lub mienia, wraz z powiadomieniem Wykonawcy; 4) zapewniać zasilenia elektryczne głównego i pomocniczego dźwigu do maszynowni; 5) usuwać wszelkie usterki ogólnobudowlane i malarskie zgłoszone przez Wykonawcę; 6) kontrolować ruch dźwigu i potwierdzać konserwację na drukach kontroli ruchu dźwigów dostarczanych przez Wykonawcę po zakończeniu miesiąca; 7) utrzymywać czystość kabiny i drzwi szybowych; 8) pokrywać opłaty związane z rewizjami dźwigów przez Dozór Techniczny. Dane techniczne dźwigów tj: typ dźwigu, rok jego produkcji, ilość przystanków oraz udźwig zawarto w załączniku nr 1 do specyfikacji..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.53.14.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji dźwigów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.01.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Przystępując do złożenia oferty, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości - 4.500zł (słownie: cztery tysiące pięćset złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy: - nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Pzp; - spełniający warunki zawarte w art. 22 ustawy Pzp; - którzy wykażą się realizacją wykonania 1 usługi w zakresie wykonywania konserwacji i remontów dźwigów o wart. min.200.000 złotych, lub wykażą się realizacją wykonania 2 usług konserwacji i remontów dźwigów, każda o wart. min 100.000 złotych; - posiadają uprawnienia do prowadzenia prac konserwacyjnych, napraw, obsługi urządzeń dźwigowych; - wniosą przewidziane w postępowaniu wadium. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postepowaniu poprzez analizę załaczonego oświadczenia, oraz wymaganych dokumentów z zastosowaniem formuły: spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - formularz oferty na załączonym druku - załącznik nr 3; - wypełniony formularz cenowy - zał. nr 2 - podpisany załącznik nr 4 do specyfikacji zawierający niezbędne oświadczenia; - aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu dat wykonania i odbiorców - załącznik nr 5 - dokumenty potwierdzające, że usługi wykazane na załączniku nr 5 zostały wykonane należycie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego - Zielona Góra;Al. Zjednoczenia 110, pokój 101.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2008 godzina 08:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Zakładzie Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej w Zielonej Górze, al. Zjednoczenia 110a, nr pokoju 101, nie później niż do godz. 8.00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.