eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzygodziceZakup ciągnika i przyczepy

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-04

Przygodzice: Zakup ciągnika i przyczepy
Numer ogłoszenia: 255701 - 2012; data zamieszczenia: 04.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przygodzice , Plac Powstańców Wielkopolskich 2, 63-421 Przygodzice, woj. wielkopolskie, tel. 062 5927722, faks 062 5927000.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przygodzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup ciągnika i przyczepy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowi zakup ciągnika rolniczego i przyczepy rolniczej o wymaganiach i parametrach technicznych określonych poniżej. SPECYFIKACJA TECHNICZNA 1.Ciągnik rolniczy - fabrycznie nowy, rocznik nie starszy niż 2011 Wymagania i parametry techniczne 1.1. SILNIK - z turbodoładowaniem i chłodnicą powietrza doładowującego - moc znamionowa (ECE R120) - min 60kW(82KM) - pompa wtryskowa mechaniczna - optymalne zużycie paliwa - 220g/kWh lub mniejsze 1.2. UKŁAD NAPĘDOWY 4x4 - skrzynia biegów 16x16 - blokada mechanizmu różnicowego tylnej osi załączana elektrohydraulicznie - przednia oś ze zwolnicami obiegowymi - automatycznie załączany podczas hamowania napęd na przednią oś w celu zwiększenia siły hamowania - elektrohydrauliczne załączanie napędu na 4 koła oraz na blokadę mechanizmu różnicowego przedniej osi 1.3. HYDRAULIKA - 2 pompy (oddzielne do obwodów wysokiego ciśnienia(minimalny wydatek 68 l/min) i niskiego ciśnienia(minimalny wydatek 26 l/min-smarowanie skrzyni biegów) - 2 pary gniazd hydraulicznych - sterowanie podnośnikiem mechaniczne - TUZ Kat. I/II - minimalny udźwig na końcówkach kulistych w pełnym zakresie - 2100kg - załączanie WOM-u - elektrohydrauliczne, obroty WOM - 540/540E/1000 niezależne i zależne 1.4. KABINA - klimatyzowana - zawieszenie na poduszkach gumowych - wycieraczki przedniej i tylnej szyby +spryskiwacze - pedały hamulca i sprzęgła zawieszane 1.5. OGUMIENIE - przód: 380/70R20 - tył: 440/70R30 1.6. WYMIARY - wysokość max 2450mm - szerokość max 1900mm - długość max(bez obciążników) - 3750mm 1.7. WYPOSAŻENIE - klimatyzacja kabiny - TUZ z szybkosprzęgami, sterowanie TUZ z poziomu gruntu - zaczep transportowy, rolniczy, belka wielootworowa - instalacja pneumatyczna do hamulców przyczep - 2 rozdzielacze hydrauliczne, 4 złączki - poszerzone błotniki tylne i przednie - podgrzewacz powietrza wlotowego - wspornik, hak + 4 obciążniki - akumulator min 100Ah - wentylator ze sprzęgłem wiskozowym - tłumik pionowy z osłoną - 2 zewnętrzne lusterka teleskopowe - instalacja radiowa z głośnikami Pozostałe wymagania - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczony ciągnik na okres minimum 36 miesięcy, bez limitu kilometrów (motogodzin) licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (książka gwarancyjna w języku polskim), - dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, - oferowany ciągnik musi posiadać oznakowanie CE umieszczone w sposób czytelny i trwały, - Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu działania i prawidłowej obsługi dostarczonego ciągnika, - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w okresie gwarancji koszty przeglądów serwisowych pokrywa Wykonawca, - instrukcja obsługi w języku polskim, 2. Przyczepa rolnicza - fabrycznie nowa, rocznik nie starszy niż 2011 2.1. PARAMETRY TECHNICZNE - ładowność - min 6000kg - dopuszczalna masa całkowita- max 8200kg - powierzchnia ładunkowa - min 8m2 - pojemność ładunkowa - min 8m3 - wymiary gabarytowe (maksymalne) - długość- 6150mm, szerokość- 2250mm, wysokość- 2200mm - wysokość ścian skrzyni - 500mm + 500mm - grubość blachy podłogi - min 4mm - grubość blachy ścian - min 2mm - wysokość platformy od podłoża - max 112mm - zawieszenie - resory paraboliczne - rozmiar ogumienia - 14/65 - 16 - system wywrotu - trójstronny - prędkość konstrukcyjna - min 30 km/h - kąt wywrotu skrzyni - do tyłu 41-43 stopni, na boki 45-47 stopni 2.2.WYPOSAŻENIE - rama podwozia - prostokątna z profili otwartych - ściany i nadstawy z profilu PF500mm z obrzeżem 70mm - siłownik teleskopowy wywrotu z zawiesiem przegubowym - instalacja wywrotu z zaworem odcinającym - centralne ryglowanie ścian i uniwersalny system otwierania ścian - instalacja hamulcowa pneumatyczna jednoprzewodowa - hamulec postojowy ręczny z korbą - instalacja oświetleniowa 12V z tylnym gniazdem elektrycznym - spiralny przewód przyłączeniowy instalacji elektrycznej - dyszel trójkątny z regulowaną sprężyną podtrzymującą - zaczep dyszla sztywny z okiem 40mm - układ kierowania w postaci obrotnicy kulkowej z ramą obrotową - linki spinające ściany - szyber zsypowy do ziarna z blokadą (w tylnej ścianie) - tylny zaczep manualny, sztywny - tylne wyjścia hydrauliki i hamulców - drabinka i stopnie burtowe - błotniki kół tylnych - 2 kliny do kół (umieszczone w kieszeniach) - kolorystyka: podwozie- kolor czerwony, skrzynia ładunkowa- kolor zielony Pozostałe wymagania: - dostawa przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego na koszt Wykonawcy, - Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji i rękojmi na dostarczoną przyczepę na okres minimum 12 miesięcy, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru przedmiotu zamówienia (książka gwarancyjna w języku polskim), - Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny i pogwarancyjny - w okresie gwarancji koszty przeglądów serwisowych pokrywa Wykonawca, - instrukcja obsługi w języku polskim.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.70.00.00 - Ciągniki 16.50.00.00 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 21.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania ww. warunku zostanie dokonana zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie treści złożonego oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony FORMULARZ OFERTY 2. Wypełniony Formularz cenowy 3. Pełnomocnictwo - oryginał lub kopia potwierdzona notarialnie - w przypadku podpisania oferty lub poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów przez osob(ę)y nie wymienion(ą)e w dokumencie rejestracyjnym, (ewidencyjnym) Wykonawcy 4. Dotyczy podmiotów występujących wspólnie: 1. Następujące dokumenty i oświadczenia składa każdy z członków konsorcjum w imieniu własnym: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania, - odpis z właściwego rejestru, 2. Ponadto wymagane są następujące dokumenty: - dokument ustanawiający pełnomocnika, - upoważnienie pełnomocnika do reprezentowania grupy wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego w ich imieniu

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.przygodzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Przygodzice, Plac Powstańców Wlkp.2, 63-421 Przygodzice, I piętro, pok. nr 16. Na wniosek Wykonawca może odebrać SIWZ osobiście lub za zaliczeniem pocztowym, opłata za SIWZ wynosi 7,00 zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Gmina Przygodzice - Urząd Gminy, Plac Powstańców Wlkp. 2, 63-421 Przygodzice, pok. nr 1 Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Osobami uprawnionymi przez Zamawiającego do porozumiewania się z Wykonawcami są : - w sprawach procedury przetargowej : mgr Lucyna Koczorowska - Kierownik Referatu Rozwoju Gospodarczego w Urzędzie Gminy w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 123, - w sprawach dotyczących przedmiotu zamówienia : Hieronim Graf - Inspektor ds. grupy remontowej i utrzymania dróg w Przygodzicach, tel. 62 5927722 wew. 144.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.