Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-12-20
Szczecin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie
znak sprawy :ZP/220/96/07
Numer ogłoszenia: 255683 - 2007; data zamieszczenia: 20.12.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny nr 2 PAM w Szczecinie, Al. Powstańców Wielkopolskich 72, 70-111 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4661086, fax 091 4661113.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spsk2.pam.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie znak sprawy :ZP/220/96/07.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku dla SPSK-2 w Szczecinie znak sprawy :ZP/220/96/07 w podziale na 7 zadań
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.16.12.00 - Rękawice jednorazowe Kod CPV wg słownika 2008: 18.42.43.00 - Rękawice jednorazowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.3 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 PZP. 2. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca załączy do formularza oferty stanowiącego Załącznik nr 1 do SIWZ następujące dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 PZP Zamawiający żąda przedłożenia następujących dokumentów: 1.1. Oświadczenia o spełnianiu warunków określonych w art. 22 PZP i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 PZP. W tym celu wykonawcy mogą wykorzystać wzór oświadczenia stanowiący załącznik nr 1 do formularza oferty. 1.2. Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3.Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.4.Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 PZP , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 PZP, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ppkt.1.2 - 1.5), składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form , w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. nr 87,poz.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spsk2.pam.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można również zamówić faksem (potwierdzonym listownie), listownie, odebrać osobiście w Samodzielnej Sekcji Zamówień Publicznych w budynku Działu Technicznego w pok. Nr 11 (cena 36,60 zł)..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.01.2008 godzina 11:30, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 13 budynek C.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 KIELISZKI, POJEMNIKI NA MOCZ, SZPATUŁKI, KUBKI STOMATOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 1 KIELISZKI, POJEMNIKI NA MOCZ, SZPATUŁKI, KUBKI STOMATOLOGICZNE - ilość i asortyment określone w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2 WORKI DO MOCZU I LEWATYW.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 2 WORKI DO MOCZU I LEWATYW - ilość i asortyment określone w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: ZADANIE NR 3 WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 3 WZIERNIKI GINEKOLOGICZNE - ilość i asortyment określone w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ZADANIE NR 4 OSŁONKA NA TERMOMETR ELEKTRONICZNY.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 4 OSŁONKA NA TERMOMETR ELEKTRONICZNY - ilość i asortyment określone w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: ZADANIE NR 5 SZCZOTECZKA DO POBIERANIA WYMAZÓW CYTOLOGICZNYCH.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 5 SZCZOTECZKA DO POBIERANIA WYMAZÓW CYTOLOGICZNYCH - ilość i asortyment określona w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: ZADANIE NR 6 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE NIEJAŁOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 6 RĘKAWICE DIAGNOSTYCZNE NIEJAŁOWE - ilość i asortyment określone w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: ZADANIE NR 7 RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE NR 7 RĘKAWICE CHIRURGICZNE LATEKSOWE - ilość i asortyment określone w siwz.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 25.16.12.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług przygotowywania i dowozu posiłków dla osób wskazanych przez Centrum Usług Społecznych w Szczecinie
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych - Florysta i Sztukator dla uczniów Zespołu Szkół Budowlanych im. Kazimierza Wielkiego w Szczecinie.
- Zakup samochodu specjalistycznego - chłodni dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Szczecinie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (mięso, wędliny) dla statku Nawigator XXI na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (kawa, herbata, kakao) dla statku Nawigator na 2026 rok
- Monitoring obiektów Zakładu Usług Komunalnych w Szczecinie (w podziale na części)
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa jednorazowych materiałów medycznych do Szpitala Powiatowego w Kętrzynie"
- Dostawa materiałów medycznych i pomocniczych na potrzeby Zakładu Pielęgnacyjno-Opiekuńczego w Kielcach
- Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55 - dostawa 2 środków czystości i artykułów gospodarczych w 2025 r.
- Zakup i dostarczanie rękawic ochronnych jednorazowego użytku dla potrzeb Katowickiego Centrum Onkologii
- Zakup sprzętu i wyposażenia niezbędnego do realizacji zadań z zakresu ochrony ludności i obrony cywilnej - sprzęt i wyroby medyczne
- Dostawa sprzętu i wyposażenia z zakresu POLiOC dla Gminy Wiązowna
więcej: Rękawice jednorazowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





