Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-08-23
Starogard Gdański: PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH
I ROZSZERZAJĄCYCH Z MATEMATYKI W RAMACH PROJEKTU
DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE
Numer ogłoszenia: 255674 - 2011; data zamieszczenia: 23.08.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Starogard Gdański , ul. Gdańska 6, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. 058 5306006, faks 058 5306111.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.starogard.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PROWADZENIE ZAJĘĆ DYDAKTYCZNO - WYRÓWNAWCZYCH I ROZSZERZAJĄCYCH Z MATEMATYKI W RAMACH PROJEKTU DODATKOWE ZAJĘCIA POZALEKCYJNE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest prowadzenie pozalekcyjnych zajęć dydaktyczno - wyrównawczych z matematyki dla uczniów Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 3 w ramach projektu Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne. 2.2. Pozalekcyjne zajęcia z matematyki w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3 zaplanowane są w wymiarze: w 2011 r. - 42 godziny, w 2012 r. - 54 godziny, 2.3. Świadczenie usług o których mowa w pkt 2.1 odbywać się będzie pomiędzy godziną 8.00 a 19.00, z uwzględnieniem dni wolnych od nauki szkolnej, przerw wakacyjnych, świątecznych i ferii oraz ewentualnych przerw w nauce. 2.4. Terminy świadczenia usług objętych niniejszym zamówieniem nie mogą kolidować z obowiązkowymi zajęciami szkolnymi uczniów uczestniczących w zajęciach. 2.5. Ogólne dane o projekcie: a) Projekt obejmuje realizację Dodatkowych zajęć pozalekcyjnych w dwóch szkołach podstawowych i trzech gimnazjalnych znajdujących się na terenie Gminy Miejskiej Starogard Gdański (tj. zajęcia korekcyjno-kompensacyjne, zajęcia z języka angielskiego i niemieckiego, zajęcia dydaktyczno-wyrównawcze, zajęcia z nauk przyrodniczo-matematycznych, z informatyki, z przedsiębiorczości). b) Realizacja projektu ma na celu wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów i zmniejszanie dysproporcji w ich osiągnięciach edukacyjnych. Nastąpi to poprzez zorganizowanie dodatkowych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych i specjalistycznych oraz dodatkowych ukierunkowanych na rozwój kompetencji kluczowych w 5 starogardzkich szkołach tj. w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 2, w Publicznej Szkole Podstawowej Nr 3, w Publicznym Gimnazjum Nr 1, w Publicznym Gimnazjum Nr 2, w Publicznym Gimnazjum Nr 3. Celem głównym projektu jest zwiększenie szans uczniów starogardzkich szkół na otrzymanie jak najlepszego wykształcenia poprzez możliwość korzystania z dodatkowych, bezpłatnych zajęć. 2.6. Inne postanowienia dotyczące przedmiotu zamówienia: 1. Zamawiający zapewnia pomieszczenia i sprzęt konieczny do realizacji zamówienia, 2. Przez 1 godzinę zajęć rozumie się 1 godzinę lekcyjną, tj. 45 minut, 3. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za uczniów w czasie trwania zajęć, 4. Wykonawca zobowiązany jest: a) Świadczyć usługę objętą niniejszym zamówieniem zgodnie z projektem pn. Dodatkowe zajęcia pozalekcyjne, zgodnie z zaakceptowanym wnioskiem o dofinansowanie Projektu, b) Wykonawca zobowiązany jest opracować plan pracy w uzgodnieniu w właściwym Asystentem Szkolnym na co najmniej 5 dni przed rozpoczęciem zajęć, c) Wykonawca zobowiązany jest opracować szczegółowy harmonogram prowadzenia zajęć w właściwym dla danej szkoły Asystentem Szkolnym Projektu, d) Wszelkie zmiany harmonogramu o których mowa w lit. C wynikające z zaistnienia ważnych powodów należy uzgadniać z właściwym Asystentem Szkolnym. 2.7. Opis dodatkowy 1. Wykonawca zobowiązuje się do osobistego wykonania pracy; nie może powierzyć całości lub części pracy określonej w umowie do wykonania przez osoby trzecie bez pisemnej zgody Zamawiającego. 2. Z Wykonawcą będzie podpisana umowa zlecenia. 3. Zamawiający zastrzega sobie możliwość prowadzenia bieżącej kontroli, nad realizacją zamówienia w okresie obowiązywania umowy. 4. Rozliczenie za wykonanie przedmiotu zamówienia następować będzie cyklicznie, nie częściej niż raz na miesiąc, na zasadach określonych we wzorze umowy..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.10.00.00 - Usługi szkolnictwa podstawowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony o ile wykonawca wykaże, iż dysponuje przynajmniej jedną osobą, która: a) posiada wykształcenie upoważniające do nauczania matematyki w danym typie szkoły, b) posiada stopień awansu zawodowego minimum nauczyciela kontraktowego, c) posiada co najmniej 2-letni staż pracy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.starogard.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego, pok. 211.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.08.2011 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Zamawiającego, pok. nr 1.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach działania 9.1 Wyrównywanie szans edukacyjnych i zapewnienie wysokiej jakości usług edukacyjnych świadczonych w systemie oświaty, poddziałania 9.1.2 Wyrównywanie szans edukacyjnych uczniów z grup o utrudnionym dostępie do edukacji oraz zmniejszanie różnic w jakości usług edukacyjnych, priorytetu IX. Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Zakup iluminacji świątecznych
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym dla Powiatowego Urzędu Pracy w Starogardzie Gdańskim
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Starogardzie Gdańskim ul. Chojnicka 70, w okresie od 02 stycznia do 30 czerwca 2026 (5/D/SOSW/2025).
- Wykonanie rezerwowego przyłącza centralnego ogrzewania w Kociewskim Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Starogardzie Gdańskim
- Dostawa odczynników laboratoryjnych
- Budowa kanalizacji sanitarnej i zagospodarowanie wód opadowych.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Indywidualne korepetycje dla dzieci na poziomie szkoły podstawowej i ponadpodstawowej oraz pomoc w nauce dzieciom z klas młodszych szkoły podstawowej
- Świadczenie usług realizowanych w ramach projektu PWD dla dzieci i młodzieży - Gmina Miasto Nowy Targ na lata 2026 - 2028. Polegających na przeprowadzeniu korepetycji z j. ang. matematyki - 2 Części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





