Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-05-04
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Nowy Dwór Mazowiecki: BUDOWA DRÓG GMINNYCH: Polnej, Kwiatowej, Samorządowej, 3-Maja, Słonecznej, Staszica i Konopnickiej w NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Burmistrz Miasta Nowy Dwór Mazowiecki, do kontaktów: Jan Wieczorek, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 022 7751673, fax 022 7752532, e-mail: promocja2@nowydwormaz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.bip.nowydwormaz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski, JAn Wieczorek, Urząd Miejski, ul. Zakroczymska 30, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki, woj. Mazowieckie, tel. (22) 775-51-61, fax (22) 775-25-32, e-mail: inwestycje@nowydwormaz.pl, www.nowydwormaz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Budownictwo i obiekty komunalne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BUDOWA DRÓG GMINNYCH: Polnej, Kwiatowej, Samorządowej, 3-Maja, Słonecznej, Staszica i Konopnickiej w NOWYM DWORZE MAZOWIECKIM. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: Nowy Dwór Mazowiecki ulice: Polna, Kwiatowa, Samorządowa, 3-Maja, Słoneczna, Staszica i Konopnickiej. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Wykonanie budowy dróg w ulicach: Polnej, Kwiatowej, Samorządowej, 3-Maja, Słonecznej, Staszica i Konopnickiej w Nowym Dworze Mazowieckim, w następującym zakresie: a) ul. Polna o łącznej długości 282 mb i szerokości 5 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni z tłucznia gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 700 mb, krawężnika 12x25 o dł 36 mb i obrzeża 30x8 o dł. 287 mb. - Wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej, oraz chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 6 cm na podsypce piaskowej, - Wykonanie 2 szt studni chłonnych o śr. 1200 i 2 szt. studzienek ściekowych śr. 500 z osadnikiem i syfonem, regulacja 5 szt studzienek podziemnych. b) ul. Kwiatowa o długości 95 mb i szerokości 3 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 204 mb, krawężnika 12x25 o dł 25 mb - wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej. - wykonanie 1 szt studni chłonnej o śr. 1200 i 1 szt. studzienki ściekowej śr. 500 z osadnikiem i syfonem, regulacja 2 szt studzienek podziemnych. c) ul. Samorządowa o łącznej długości 229 mb i szerokości 5 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni z żwirowej gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 560 mb, krawężnika 12x25 o dł 46 mb i obrzeża 30x8 o dł. 204 mb. - Wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej, oraz chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 6 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie 3 szt studni chłonnych o śr. 1200 i 3 szt. studzienek ściekowych śr. 500 z osadnikiem i syfonem, regulacja 3 szt studzienek podziemnych. d) ul. 3-Maja o łącznej długości 147 mb i szerokości 5 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 439 mb, krawężnika 12x25 o dł 21 mb i obrzeża 30x8 o dł. 199 mb. - Wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej, oraz chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 6 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie 1 szt studni chłonnej o śr. 1200 i 1 szt. studzienek ściekowych śr. 500 z osadnikiem i syfonem, regulacja 6 szt studzienek podziemnych. e) ul. Słoneczna o łącznej długości 129 mb i szerokości 5 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 309,50 mb, krawężnika 12x25 o dł 19 mb i obrzeża 30x8 o dł. 120 mb. - wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej, oraz chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 6 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie 2 szt studni chłonnych o śr. 1200 i 2 szt. studzienek ściekowych śr. 500 z osadnikiem i syfonem, regulacja 1 szt studzienek podziemnych. f) ul. Staszica o łącznej długości 107 mb i szerokości 3 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni i wjazdów,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - Ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 323 mb, krawężnika 12x25 o dł 40 mb. - Wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej, g) ul. Konopnickiej o łącznej długości 65 mb i szerokości 5 mb: - rozebranie istniejącej nawierzchni żwirowej gr.15 cm, profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni jezdni, wjazdów i chodników,. wykonanie warstwy dolnej podbudowy z kruszywa łamanego gr. 25 cm, - ustawienie krawężników betonowych 15x30 o dł. 157 mb, krawężnika 12x25 o dł 10 mb i obrzeża 30x8 o dł. 62 mb. - Wykonać nawierzchnię jezdni i wjazdów z kostki brukowej szarej grubości 8 cm na podsypce piaskowej, oraz chodników z kostki brukowej betonowej czerwonej grubość 6 cm na podsypce piaskowej, - wykonanie 1 szt studni chłonnej o śr. 1200 i 1 szt. studzienki ściekowej śr. 500 z osadnikiem i syfonem, regulacja 5 szt studzienek podziemnych 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca zobowiązany jest posiadać i na każde żądanie Zamawiającego okazać, w stosunku do wskazanych materiałów certyfikat na znak bezpieczeństwa, certyfikat lub deklarację zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub z normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy. W przypadku braku Polskich norm przenoszących normy europejskie lub norm innych państw członkowskich EOG przenoszących te normy Zamawiający uwzględni: europejskie aprobaty techniczne, wspólne specyfikacje techniczne, normy międzynarodowe, inne techniczne systemy odniesienia ustanowione przez europejskie organy normalizacyjne. 5) Wspólny słownik zamówień (CPV): 45233223-8, 45233222-1. 6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 8) Wielkość lub zakres zamówienia: Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1054 mb 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.23 - Wymiana nawierzchni drogowej Oryginalny kod CPV: 45.23.32.22 - Roboty w zakresie chodników Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Budowa dróg gminnych o łącznej długości 1054 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w dniach: 120
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 18 000 zł (słownie złotych: osiemnaście tysięcy ).Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert w następujących formach, w zależności od wyboru Wykonawcy w: a) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: na konto Urzędu Miejskiego w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30, Nr - 70 8011 0008 0000 0000 2756 0003 w punkcie Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Zakroczymska 30 parter, pok. 7, lub w Banku Spółdzielczym w Nowym Dworze Mazowieckim ul. Słowackiego 8. b) poręczeniach bankowych; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). Wadium wniesione w formach, o których mowa w ppkt od b) do e) należy złożyć najpóźniej w dniu 31 maja 2007 r. do godz. 10.00 u Skarbnika Miasta w siedzibie Zamawiającego, pok. 210, po wcześniejszym umówieniu się telefonicznym (tel. 775-28-37, lub 775-22-22 wew. 317). 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki ogólne: a) Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. b) W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki opisane w ppkt a) musi spełniać każdy z Wykonawców składających wspólną ofertę. Warunki szczegółowe: a) dysponowanie własnymi środkami finansowymi (dopuszczalne jest tu wykazanie środków z kredytu obrotowego lub innego o ile środki te nie są przeznaczone na zrealizowanie konkretnego celu) lub promesą kredytową w wysokości nie mniejszej niż 0,5 mln zł. b) posiadanie ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość co najmniej 0,5 mln zł. c) warunek określony w ppkt a) musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. d) warunek określony w ppkt musi być spełniony łącznie przez wszystkie podmioty składające wspólną ofertę. e) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowanego kierownika robót, tj. posiadającego uprawnienia specjalności drogowej lub konstrukcyjno-budowlanej bez wyłączenia dróg oraz posiadającego 3-letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy/robót w zakresie budowy dróg f) Wykonawca musi posiadać w pełni sprawne jednostki sprzętowe niezbędne do należytego wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia. g) Wykonawca musi wykazać, że zrealizował (rozpoczął i zakończył) w okresie ostatnich 5 lat roboty rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego przetargu, tj.: polegające na budowie lub remoncie dróg lub ulic o nawierzchni z kostki brukowej betonowej o łącznej długości co najmniej 1 000 m lub łącznej powierzchni nie mniejszej niż 5 000 m2. Warunek ten winny spełniać łącznie wszystkie podmioty składające wspólną ofertę, każdy w zakresie, w jakim będzie uczestniczył w realizacji zamówienia zgodnie ze złożoną ofertą. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywać będzie komisja przetargowa oceniając je w następujący sposób: SPEŁNIA lub NIE SPEŁNIA. Ocena będzie dokonywana na podstawie dokumentów i oświadczeń złożonych przez Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią oświadczenia zamieszczonego w Rozdziale II SIWZ. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. d) Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) Aktualne zaświadczenia (1) właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz (2) właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą, że wysokość posiadanych środków finansowych i/lub zdolność kredytowa Wykonawcy jest nie mniejsza niż 0,5 mln zł. Powyższe dokumenty muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. g) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na kwotę nie mniejszą niż 0,5 mln zł. h) Informację o osobach, którym powierzone zostanie kierowanie budową/robotami. Informacja musi zawierać dane na temat kwalifikacji wskazanej osoby w zakresie kierowania budową/robotami potwierdzające spełnienie wymaganych warunków. Do informacji winny być dołączone kopie uprawnień budowlanych (przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane oraz dokument potwierdzający przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa). i) Oświadczenie Wykonawcy o posiadaniu sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia. j) Informację o doświadczeniu Wykonawcy. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w informacji roboty zostały wykonane należycie. j) Informację na temat Podwykonawców, przy udziale których Wykonawca zamierza wykonać zamówienie.
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. Cena 90 2. Termin realizacji 10 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.nowydwormaz.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2007 godzina 11:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski, portugalski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 31.05.2007, godzina 12:00, W siedzibie zamawiającego.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO DWORU MAZOWIECKIEGO
- SVA/4620-216/2025: Termomodernizacja bud. nr 156 na terenie kompl. wojsk. przy ul. Okólnej, 87-100 Toruń.
- Modernizacja instalacji elektrycznej w budynku szkolnym ZSP-1 - Etap II
- Wywóz nieczystości stałych z nieruchomości Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- Dostawy środków czystości i sprzętu gospodarczego dla Nowodworskiego Centrum Medycznego w Nowym Dworze Mazowieckim
- SVA/4620-201/2025: Termomodernizacja bud. nr 33 na terenie kompl. wojsk. w m. Osówiec.
- Realizacja zajęć szkoleniowych z zakresu doskonalenia techniki jazdy kierowców w ramach usług szkoleniowych świadczonych przez Zamawiającego w 2025 r.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa budynku przedszkola zlokalizowanego w Jejkowicach przy ul. Szkolnej 4 wraz ze zmianą sposobu użytkowania, w celu utworzenia klubu dziecięcego na terenie Gminy Jejkowice
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 2420W ul. Rolniczej - etap II o dł. ok. 1050 mb, gm. Łomianki
- Roboty drogowe związane z bieżącym utrzymaniem dróg wojewódzkich powierzonych do utrzymania PZD Pszczyna
- Rozbudowa wejścia głównego wraz z dostosowaniem budynku Oddziału ZUS w Kielcach przy ul. Kolberga 2a do przepisów przeciwpożarowych
- Budowa hali sportowej przy CKZiU w Mrągowie wraz z zagospodarowaniem terenu oraz urządzeniami budowlanymi w ramach zadania: Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji ...
- Remont drogi w Szczypkowicach przy ŚDS
więcej: Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.