eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mrągowo › budowa ul. Poprzecznej, os. Mazurskie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-05-04

POZYCJA 25560

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Mrągowo: budowa ul. Poprzecznej, os. Mazurskie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Urząd Miasta, do kontaktów: Mirosław Kuchciński, ul. Królewiecka 60 A, 11-700 Mrągowo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 7413256, fax 089 7412874, e-mail: um@mragowo.um.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.mragowo.um.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: budowa ul. Poprzecznej, os. Mazurskie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Poprzeczna, os. Mazurskie, 11-700 Mrągowo, województwo warmińsko-mazurskie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia Kod CPV - 45233120-6 - roboty w zakresie budowy dróg Wykonanie robót budowlanych związanych z budową ulicy Poprzecznej na os. Mazurskim zgodnie z: I. Projektem budowlano - wykonawczym \Budowa drogi na os. Mazurskim na odcinku od Rynkowej do ulicy Leśna Droga w Mrągowie.\ dz. Nr 49/11, 49/15, 49/20, 52/3, 53/9, 58/54, 58/55, 58/60, 58/69, 58/78, 58/93, obręb nr 10\ opracowanym przez PRI \BUDOMAR\ Mariusz Walasek, ul. Traugutta 14D, 11-500 Giżycko. II. Przedmiarem robót. III. Pozwoleniem na budowę - Decyzja Nr 122/2006/Mrg z dnia 2 listopada 2006 r. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Dokumenty które należy złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. Punkt 6 formularza ofertowego 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty (jeżeli dotyczy) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwie referencje. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty. 6. Wykaz osób (kierownictwa) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień) Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 7. Sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy wg przedmiaru robót. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty 8. Wskaźniki cenotwórcze kosztorysu ofertowego do rozliczenia ewentualnych prac dodatkowych Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Zakres rzeczowy zamówienia 1. Roboty budowlane, instalacyjne, elektryczne: a/ wg \Przedmiaru robótb/ wg projektu budowlano - wykonawczego. Z zakresu rzeczowego projektu wykreśla się budowę miejsc parkingowych w ilości 27 (Nr 1-Nr 27) usytuowanych po NE stronie bloku 37. W zakresie pozostaje jedynie obrzeże 15x30 na ławie betonowej oddzielające ścieżki rowerowe od miejsc parkingowych. c/ wg specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 3

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: nie dotyczy 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 164 poz. 1163 z 14 września 2006 r. z późn. zm) Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oceny spełnienia tych warunków dokona komisja przetargowa powołana przez Zamawiającego, która na podstawie złożonych dokumentów w ofertach oceni Wykonawców. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dokumenty które należy złożyć: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 1 do oferty. 2. Oświadczenie o akceptacji wzoru umowy. Punkt 6 formularza ofertowego 3. Pełnomocnictwo dla osoby podpisującej ofertę. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 2 do oferty (jeżeli dotyczy) 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu do składania. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 3 do oferty 5. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (minimum dwie referencje. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 4 do oferty. 6. Wykaz osób (kierownictwa) i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności (kserokopie uprawnień) Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 5 do oferty 7. Sposób ustalenia ceny - kosztorys ofertowy wg przedmiaru robót. Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 6 do oferty 8. Wskaźniki cenotwórcze kosztorysu ofertowego do rozliczenia ewentualnych prac dodatkowych Dokument ten będzie stanowić załącznik nr 7 do oferty.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mragowo.um.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.05.2007 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 30.05.2007, godzina 11:00, Urząd Miejski, 11-700 Mrągowo, ul. Królewiecka 60 A w pokoju nr 19 (wejście przez sekretariat).

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 30.04.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.