Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-18
Koszalin: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla Bloku Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedycznej
Numer ogłoszenia: 25557 - 2013; data zamieszczenia: 18.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika , ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie, tel. (094) 3488103, faks (094) 3488103.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku dla Bloku Oddziału Chirurgii Urazowej i Ortopedycznej.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zadanie nr 1 - Płytki blokująco-kompresyjne - 1 277 szt.; 2) Zadanie nr 2 - Zestaw do uzupełniania i przyśpieszania przebudowy ubytków kostnych oraz leczenia braków zrostu, stawów rzekomych, martwicy - 122 szt. 3) Zadanie nr 3 - System gwoździ śródszpikowych do stabilizacji złamań - 60 kpl. 4) Zadanie nr 4 - Implanty do zespoleń ręki - 691 szt..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Niewymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
- zaświadczenie niezależnego podmiotu zajmującego się poświadczaniem zgodności działań wykonawcy z normami jakościowymi, jeżeli zamawiający odwołują się do systemów zapewniania jakości opartych na odpowiednich normach europejskich
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) oświadczenie dotyczące danych wykonawcy - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) opis przedmiotu zamówienia - Załącznik nr 2 do SIWZ; 3) formularz ofertowy - Załącznik nr 4 do SIWZ; 4) oświadczenie Wykonawcy o klasie wyrobu medycznego (klasa I, II a, II b, lub III); 5) deklaracja zgodności; 6) potwierdzenie jednostki notyfikowanej - nie dotyczy wyrobów medycznych należących do klasy I niesterylnej;
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Dopuszcza się możliwość wydłużenia okresu realizacji umowy, w przypadku niezrealizowania przedmiotu umowy w umownym terminie z powodu zmniejszenia potrzeb własnych. 2. Dopuszcza się możliwość zmiany przedmiotu zamówienia wynikającego z oferty na podstawie, której zawarta została umowa, przy niższej lub niezwiększonej cenie, w przypadku, gdy: 1) Wykonawca zaproponuje nowszy technologicznie produkt spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 2) Wykonawca wstrzyma wprowadzanie przedmiotu umowy do obrotu handlowego i zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 3) wystąpi incydent medyczny związany z przedmiotem umowy i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 4) producent przedmiotu umowy wstrzyma produkcję i Wykonawca zaproponuje produkt równoważny, spełniający parametry określone w opisie przedmiotu zamówienia; 5) producent zmieni sposób konfekcjonowania przedmiotu umowy. 3. Dopuszcza się możliwość zmiany numeru katalogowego, kodu produktu i nazwy własnej przedmiotu umowy, w przypadku, gdy wykonawca zaproponuje taką zmianę. 4. Dopuszcza się możliwość obniżenia wielkości ceny, w przypadku, gdy Wykonawca w okresie realizacji umowy zaproponuje ten sam produkt w niższej cenie. 5. Dopuszcza się możliwość zmiany stawki podatku VAT na towary sprzedawane w ramach rozstrzygniętego postępowania. Zmiana ceny następuje nie wcześniej niż z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.02.2013 godzina 10:00, miejsce: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika, ul. T. Chałubińskiego 7, 75-581 Koszalin - Dział Zamówień Publicznych.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PŁYTKI BLOKUJĄCO-KOMPRESYJNE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Płytka blokująco - kompresyjna do nasady bliższej kości ramiennej - 40 szt.; 2) Płytka blokujaco - kompresyjna 3,5 mm prosta - 70 szt.; 3) Płytka blokujaco - kompresyjna 3,5 mm rekonstrukcyjna - 20 szt.; 4) Śruba do blokowania w płytce samogwintująca - 700 szt.; 5) Śruba korowa - 300 szt.; 6) Śruba tytanowa kaniulowana bez głowy - 50 szt.; 7) Płytka rekonstrukcyjna do dalszej nasady kości piszczelowej - 5 szt.; 8) Płytka stalowa hakowa blokująco- kompresyjna do złamań dalszej części obojczyka - 5 szt.; 9) Gwóźdź śródszpikowy piszczelowy do wielopłaszczyznowego blokowania nasad bliższych i dalszych - 40 szt.; 10) Gwóźdź piszczelowy, blokowany, kaniulowany - 1 szt.; 10.1) Śruba korowo- gąbczasta - 1 szt.; 10.2) Śruba korowa - 1 szt.; 10.3) Zaślepka kaniulowana - 4 szt.; 11) System tytanowych gwoździ elastycznych, do stabilizacji złamań trzonowych - 40 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZESTAW DO UZUPEŁNIANIA I PRZYŚPIESZENIA PRZEBUDOWY UBYTKÓW KOSTNYCH ORAZ LECZENIA BRAKÓW ZROSTU, STAWÓW RZEKOMYCH, MARTWICY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Zestaw do pozyskania co najmniej 4 ml koncentratu bogatego w autogenne komórki macierzyste z 40ml szpiku kostnego - 5 szt.; 2) Zestaw do pozyskania co najmniej 10 ml koncentratu bogatego w autogenne komórki macierzyste z 60ml szpiku kostnego - 5 szt.; 3) Kość wolowa z kolagenem: 3.1) Granulat - O 4 mm - 10 mm / 60 cm3 - 5 szt.; 3.2) Granulat - O 2 mm - 4 mm / 30 cm3 - 10 szt.; 3.3) Granulat - O 2 mm - 4 mm / 15 cm3 - 20 szt.; 3.4) Granulat - O 2 mm - 4 mm / 3 cm3 - 30 szt.; 3.5) Klin - 40 mm x 25 mm x 14 mm - 5 szt.; 3.6) Klin- 40 mm x 25 mm x 12 mm - 5 szt.; 3.7) Klin - 35 mm x 25 mm x 12 mm - 5 szt.; 3.8) Klin - 35 mm x 25 mm x 10 mm - 5 szt.; 3.9) Klin - 35 mm x 22 mm x 8 mm - 5 szt.; 3.10) Blok - 20 mm x 20 mm x 30 mm - 3 szt.; 3.11) Blok - 10 mm x 20 mm x 20 mm - 3 szt.; 3.12) Blok - 10 mm x 10 mm x 20 mm - 5 szt.; 3.13) Kołek - O 16 mm / L 20 mm - 2 szt.; 3.14) Kołek - O 14 mm / L 20 mm - 2 szt.; 3.15) Kołek - O 12 mm / L 20 mm - 2 szt.; 3.16) Kołek - O 11 mm / L 20 mm - 5 szt.;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SYSTEM GWOŹDZI ŚRÓDSZPIKOWYCH DO STABILIZACJI ZŁAMAŃ.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań bliższej nasady kości ramiennej - 15 kpl.; 2)Gwóźdź śródszpikowy do stabilizacji złamań trzonu kości ramiennej - 5 kpl.; 3.1) System gwoździ tytanowych śródszpikowych do stabilizacji złamań trzonu kości piszczelowej - 5 kpl.; 3.2) System gwoździ stalowych śródszpikowych do stabilizacji złamań trzonu kości piszczelowej - 10 kpl.; 4.1) System gwoździ tytanowych śródszpikowych do stabilizacji złamań trzonu kości udowej - 5 kpl.; 4.2) System gwoździ stalowych śródszpikowych do stabilizacji złamań trzonu kości udowej - 10 kpl.; 5) System gwoździ tytanowych śródszpikowych do stabilizacji złamań dalszej nasady kości udowej - 10 kpl..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: IMPLANTY DO ZESPOLEN KOSTNYCH.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1)Płytki do zespoleń kości palców: 1.1)Śruba korowa tytanowa z otworem promistym, system modularny 1.2, L 1x04 mm do 1x20 mm-30 szt. 1.2)Śruba korowa tytanowa z otworem promistym, system modularny 1.5, L 1x04 mm do 1x24 mm-60 szt. 1.3)Śruba tytanowa pomocnicza o 1,8 mm z otworem promienistym, system modularny 1,5, L 1x06 mm do 1x10 mm-5 szt. 1.4)Płytka tytanowa, prosta 4,6 otworowa-2 szt. 1.5)Płytka tytanowa, kształtu Y 2/4 otworowa-2 szt. 1.6)Płytka tytanowa kształtu L, 2/3 otworowa, prawa i lewa-4 szt. 1.7)Płytka tytanowa kształtu T-4 szt. 1.8)Płytka kompresyjna dwuhaczykowa, jednooczkowa, tytanowa-4 szt. 1.9)Płytka tytanowa trapezowa drabinkowa, skośna, 8, 10 otworowa-3 szt. 1.10)Płytka trapezowa drabinkowa, skośna, tytanowa 4 otworowa-3 szt. 1.11)Płytka tytanowa, trapezowa, drabinkowa, skośna, rozgałęziona 6 otworowa, prawa i lewa-3 szt. 2)Płytki do zespoleń kości śródręcza: 2.1)Śruba korowa tytanowa z otworem promistym, system modularny 2.0 i 2.3, L 1x04 mm do 1x34 mm-100 szt. 2.2)Śruba tytanowa, blokująca, bezgwintowa główka z otworem promienistym, system modularny 2,0, L 1x06 mm do 1x30 mm-150 szt. 2.3)Śruba tytanowa pomocnicza o 2,5 mm z otworem promienistym, system modularny 1,5, L 1x06 mm do 1x10 mm-5 szt. 2.4)Płytka tytanowa, prosta 4,6 otworowa-2 szt. 2.5)Płytka tytanowa, kształtu Y 2/5 otworowa-2 szt. 2.6)Płytka tytanowa kształtu L, 2/4 otworowa, prawa i lewa-4 szt. 2.7)Płytka tytanowa kształtu T-5 szt. 2.8)Płytka trapezowa, drabinkowa, tytanowa, 8, 10 otworowa-3 szt. 2.9)Płytka tytanowa, trapezowa skośna, prosta, 6 otworowa prawa i lewa-6 szt. 2.10)Płytka trapezowa, drabinkowa, tytanowa 4 otorowa, prosta, skośna-4 szt. 2.11)Płytka blokowana prosta, 6 otworów bez gwintu, tytanowa-6 szt. 2.12)T płytka blokowana, otwory bez gwintu-10 szt. 2.13)L płytka skośna, blokowana, 2/4 otworów bez gwintu, tytanowa, wąska, prawa i lewa-8 szt. 2.14)Płytka trapezowa, drabinkowa, blokowana z otworami bez gwintu, tytanowa, 4 otworowa-6 szt. 2.15)Płytka trapezowa, drabinkowa, blokowana z otworami bez gwintu, tytanowa, 6 otworowa-6 szt. 2.16)Wiertło -19 szt. 3)Zestaw do złamań głowy kości promieniowej: 3.1)Płytka dwupierścieniowa do stabilizacji wielofragmentowych złamań, blokowa 10 otworów bez gwintu, posiadająca otwory na druty kirshnera, grubość płytki 1,4 mm-2 szt. 3.2)Płytka podtrzymująca do optymalnej stabilizacji przestrzennej fragmentów kostnych złamania, blokowana 11 otworów bez gwintu, posiadająca otwory na druty kirshnera, grubość płytki 1,4 mm-2 szt. 4)Zestaw do złamań dystalnej kości łokciowej: 4.1)Płytka Y tytanowa blokowana 2/8 oczkowa, grubość płytki 1,6 mm, płytka posiadająca otwory na druty kirshnera-4 szt. 4.2)Płytka Y tytanowa blokowana 2/5 oczkowa, grubość płytki 1,6 mm, płytka posiadająca otwory na druty kirsnera-4 szt. 4.3)Wiertło -1 szt. 5)Zestaw do złamań dalszego końca kości promieniowej: 5.1)Śruba korowe tytanowa z otworem promienistymi, system 2.5, L 1x08 mm do 1x34 mm-40 szt. 5.2)Śruba tytanowa, blokująca, bezgwintowa główka z otworem promienistymi, system 2.5, L 1x08 mm do 1x34 mm-80 szt. 5.3)Płytka promieniowa dłoniowa urazowa blokowana, dłoniowa, tytanowa, lewa, prawa, profil 2,0, otwory 5/4 i 5/6-6 szt. 5.4)Płytka promieniowa prosta 5 otworowa, bloowana z otworami bez gwintu, tytanowa-2 szt. 5.5)Płytka promieniowa, T,L, 2/4 otworami, blokowana z otworami bez gwintu, tytanowa-2 szt. 5.6)Płyta dłoniowa tytanowa, blokowana z otworami bez gwintu, urazowa i korekcyjna, prawa, lewa profil 1,6mm-20 szt. 5.7)Płytka dłoniowa tytanowa ramkowa z otworami bez gwintu, prawa i lewa profil 1,6mm-2 szt. 5.8)Płytka dłoniowa tytanowa, blokowana z otworami bez gwintu, otwory 8/5 i 8/7, profil 2,0mm-6 szt. 5.9)Płytka dłoniowa tytanowa, kształtu delta z bocznym flapem, blokowana z otworami bez gwintu, szeroka, wąska, krótka, dluga, prawa, lewa, profil 1,6mm-2 szt. 5.10)Płytka promieniowa, grzbietowa, kształtu H, blokowana z otworami bez gwintu, tytanowa, prawa i lewa, profil 1,6mm-2 szt. 6)Zestaw śrub kaniulowanych do zespoleń ręki: 6.1)Śruba kaniulowana, tytanowa z gwintowaną główką samotnącą, samogwintującą o średnicy 2,2. Średnica główki z gwintem 2,8mm średnica rdzenia 1,7mm, średnica gwintu na końcu śruby 2,2mm. Dostępne śruby z długim i krótkim gwintem w długościach od 10mm do 40mm.-30 szt. 6.2)Śruba kaniulowana, tytanowa z gwintowaną główką samotnącą, samogwintującą o średnicy 3,0mm. Średnica główki z gwintem 3,8mm średnica rdzenia 3,0mm, średnica gwintu na końcu śruby 2,2mm. Dostępne śruby z długim i krótkim gwintem w długościach od 10mm do 40mm.-30 szt..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.18.31.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KOSZALINA
- Dostawa dziewięciu nowych pływaków awaryjnego wodowania PG-1300 do śmigłowca W3 WARM eksploatowanego w GL Darłowo.
- "Remont klap najazdowych na moście zwodzonym w m. Dziwnów w ciągu DW 102"
- Dostawa noży do kosiarek bijakowych i frezarki do pni dla RDW w Gryficach
- Usługa wsparcia technicznego dla urządzeń i oprogramowania: Juniper i Backbox
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 163 (ul. Kołobrzeska) w m. Białogard
- Przebudowa DW 113 m. Mosty
więcej: przetargi w Koszalinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa endoprotez oraz innych materiałów ortopedycznych do SP ZOZ Szpitala Wielospecjalistycznego w Jaworznie"
- Dostawa implantów ortopedycznych ZP20/A/12/2024
- Sukcesywna dostawa materiałów ortopedycznych oraz nieodpłatne użyczenie konsoli shavera kostnego, 3 rękojeści kompatybilnych z ostrzami shavera i pompy artroskopowej
- Dostawa endoprotez stawu biodrowego i innych implantów ortopedycznych oraz zestawu do plastyki ACL dla Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup i sukcesywna dostawa materiałów i sprzętu jednorazowego na potrzeby oddziału ortopedii - klatki lędźwiowe rozprężalne dla SP ZOZ MSWiA w Kielcach im. św. Jana Pawła II
- dostawa implantów ortopedycznych
więcej: Implanty ortopedyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.