Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-12-05
Kraków: Dostawa 2a materiałów instalacyjnych dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55
Numer ogłoszenia: 255566 - 2008; data zamieszczenia: 05.12.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej , ul. Krakowska 55, 31-066 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 4306317, faks 012 4306212.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.dpskrakowska.krakow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samodzielna jednostka organizacyjna Systemu Pomocy Społecznej Gminy Miejskiej Kraków..
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa 2a materiałów instalacyjnych dla DPS w Krakowie, ul. Krakowska 55.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: materiałów instalacyjnych, grzewczych i wyposażenia łazienek z podziałem na 3 części, które obejmują: Część nr 1: arytuły instalacyjne ( głowice, wężyki, zawory, wylewki do baterii, baterie) oraz część nr 2: wyposażenie łazienek ( umywalki, wanny, kompakty, deski sedesowe), część nr 3 grzejniki wraz z osprzętem ( grzejniki, rury,kolanka)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.41.11.00 - Kurki 44.41.10.00 - Wyroby sanitarne 44.41.12.00 - Wanny 44.41.13.00 - Umywalki 44.41.17.10 - Deski sedesowe 44.62.11.10 - Grzejniki centralnego ogrzewania 44.16.74.00 - Kolanka 44.16.31.00 - Rury .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający wymagania określone w art. 22 ust. 1 ustawy. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w formule spełnia - nie spełnia, w oparciu o dokumenty załączone do oferty, a których wykaz zawiera punkt VII specyfikacji..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - zał nr 2 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu:a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, każdy z wykonawców, musi załączyć do oferty dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Wraz z ofertą wykonawca winien złożyć również oświadczenie wykonawcy o spełnieniu przez oferowaną dostawę wymagań określonych przez zamawiającego - zał nr 3 do siwz oraz dokumenty potwierdzające spełnianie tych wymagań:a) opis-specyfikację techniczną oferowanych materiałów potwierdzającą spełnianie wymagań zamówienia przez oferowane materiałyoraz warunki gwarancji. Specyfikacja ta musi podawać nazwę materiału, producenta, model (typ). Wzór stanowi załącznik nr 6 do SIWZ.Do oferty należy dołączyć zaparafowany wzór umowy - stanowiący załącznik nr 4 SIWZ, wypełniony formularz cenowy według załącznika nr 7 do SIWZ,formularz oferty według załącznika nr 1 do SIWZ..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.dpskrakowska.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej, 31-066 Kraków, ul. Krakowska 55..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.12.2008 godzina 12:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Krakowska 55, sekretariat...
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Artykuły instalacyjne..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa artykułów instalacyjnych w ilościach:Głowice do baterii zwykłej na nakrętkę szt 10, Głowice do baterii zwykłej na wkręt szt 10, Głowice do baterii retro na nakrętkę szt 10, Głowice do baterii retro na wkręt szt 10, Pokrętła do baterii zwykłych uniwersalne szt 20, Pokrętła do baterii retro uniwersalne szt 20, Wężyki zbrojone do spłuczek 60cm szt 10, Wężyki zbrojone do spłuczek 40cm szt 10, Wężyki zbrojone do spłuczek 50cm szt 10, Wężyki zbrojone do spłuczek 40cm szt 10, Wężyki zbrojone do spłuczek 100cm szt 10, Wężyki do baterii stojących 50cm szt 10, Wężyki do baterii stojących 40cm szt 10, Wężyki do baterii stojących 40cm szt 10, Wężyki do baterii stojących 50cm szt 10, Węże prysznicowe gumowe szt 20, Sitka prysznicowe zwykłe plastikowe szt 20, Zawory kątowe pod baterie stojące szt 10, Zawory kątowe pod baterie stojące szt 10, Baterie przyścienne zwykłe łazienkowe szt 2, Baterie umywalkowe przyścienne zwykłe szt 5, Wylewki do baterii umywalkowych zwykłych dolne z sitkami szt 5, Wylewki do baterii umywalkowych zwykłych górne z sitkami szt 5, Wylewki do baterii zlweozmywakowych zwykłych dolne z sitkami szt 5, Wylewki do baterii zlewozmywakowych zwykłych górne z sitkami szt 5...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.00.00-7, 44.41.11.00-5, 44.41.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: wyposażenie łazienek..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyposażenia łazienek w ilościach:Kompakt tylni prosty szt 5, Umywalki o śr.55 cm do baterii stojących zwykłe na wsporniki metalowe szt 5, Umywalki o śr.55 cm do baterii przyściennych zwykłe na wsporniki metalowe szt 5, Umywalki owalne o śr.55cm do baterii przyściennych wpuszczane w blat szt 2 Umywalki okrągłe o śr. 48cm do baterii stojących wpuszczane w blat szt 2 Deski sedesowe do kompaktów szt 20, Spłuczki do kompaktów szt 10, Wanny blaszane dł.170 szer. 70 szt 4, Wanny blaszane dł. 140 szer. 70 szt 2...
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.41.12.00-6, 44.41.13.00-7, 44.41.17.10-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Grzejniki wraz z osprzętem.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa grzjników, rur, kolanek w ilościach j/n: O wymiarach 600x800 mm ( podwójne) szt 25, O wymiarach 600x800 mm ( potrójne) szt. 3, O wymiarach 600x1200 mm ( potrójne) szt 6, Kolanko miedziane O 15 6 szt. 50, Kolanko miedziane O 15 7 szt. 50, Rura miedziana O15 mb 15..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.62.11.10-3, 44.16.74.00-2, 44.16.31.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 3.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- Zakup i dostawa samochodów ciężarowych do 3,5 tony z przestrzenią ładunkową w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026- powtórzenie
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy środków czystości dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- DZ.271.105.2025 Modernizacja elektroenergetyczna pawilonu M2 w ramach zadania: "Montaż zasilacza UPS w pawilonie M2 wraz z niezbędną infrastrukturą elektryczną oraz adaptacją pomieszczeń (....)
- DFP.271.219.2025.BM Dostawa rejestratora temperatury i wilgotności pomieszczenia oraz temperatury dowolnego medium z wykorzystaniem dodatkowej sondy wraz niezbędnymi licencjami i akcesoriami (Zestaw).
- Dostawa pierwiastków chemicznych o wysokiej czystości dla WIMiIP KC-DE-zp.272-666/25
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP SPRZĘTU PRZECIWPOWODZIOWEGO W RAMACH PROGRAMU OCHRONY LUDNOŚCI I OBRONY CYWILNEJ
- Wykonanie czynności piątego poziomu utrzymania lokomotywy parowej Ol49-69 wraz z tendrem 25D49
- Wykonanie prac remontowo-konserwatorskich w budynku (tzw. Szpitol) na Placu Wolności 1 w Tworogu
- Dostawa wyposażenia kuchennego, artykułów gospodarczych oraz dostawę wraz z montażem wyposażenia łazienkowego do kwater internatowych w Suwałkach w ramach pierwszego wyposażenia
- Realizacja przedsięwzięcia grantowego pn.: "Urząd bez barier - poprawa dostępności budynku Urzędu Miasta i Gminy Przedecz dla osób ze szczególnymi potrzebami"
- Dostawa wyposażenia łazienkowego oraz dostawa czajników do internatów oraz kwater internatowych leżących na obszarze działania AMW Oddział Regionalny w Bydgoszczy.
więcej: Rury »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





